Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zgasł, nie reaguje na zamek 2.0 8v


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z megane 2.0 8v, kupiłem samochód po kolizji jako dawce na swapa. Przy zakupie nie działał rozrusznik ale samochód odpalił na pycha. Po zakupie wyciągnąłem rozrusznik przeczyściłem styki i wszystko ładnie działało, przejechałem 300 metrów i po chwili samochód zgasł w czasie jazdy. Od tego momentu nie reaguje na pilota, ani na przełącznik centralnego zamka ze środka. Zamek zdechł. Sprawdziłem bezpieczniki, baterie w pilocie ale dalej nie otwiera. Może ktoś miał podobny problem albo wie co to może być? Ewentualnie czy jest tutaj ktoś kto mógłby ściągnąć immo, bo nie ukrywam że po swapie i tak będzie zbędne no chyba, że uda się to ogarnąć żeby działało poprawnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie padł immo. W tym modelu znajduje się on w sterowniku silnika.

Poszukaj na forum Laguny, trzeba wypalić gumę w miejscu procesora i odciąć stopkę odpowiedzialną za immo.

W razie czego skorzystać z ogłoszenia LINK

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli immo nie jest powiązane z UCH?Wystarczy zdjąć immo ze sterownika silnika albo dorwać sterownik ze zdjętym immo i powinno odpalić, tak? 

Ogólnie dzisiaj sprawdziłem pilot (działa). Musiało paść raczej coś co ogólnie steruje zamkiem, bo inaczej to by chociaż otwierał się i zamykał ze środka. Czy mógł tak nagle paść UCH i to w czasie jazdy? I jeśli tak, to jak go można sprawdzić? Coś jeszcze nie będzie działać oprócz zamka? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W systemie otwierania IRD immo było przy sterowniku silnika, jak weszły kluczyki radiowe to immo powędrowało do UCH.

O ile dobrze pamiętam immo odcina pompę paliwa i zapłon, tak więc sprawdź czy jest iskra i czy daje paliwo.

U mnie w lalce immo padło jak samochód był na warsztacie gdzie wymieniali sworzeń wahacza, ale to długa historia.

Na you tube jak wpiszesz "fenix 5 immo of" pojawi się kilka filmików jak się to robi, ale trzeba mieć dodatkowe urządzenie.

Na Allegro znajdziesz urządzenia, które nie wymagają wycinania tej gumy, technika poszła do przodu :rolleyes:

LINK

W sumie to bardziej opłacalne niż wysyłanie ECU do rozkodowania, bo takie urządzenie można później odsprzedać.

 

Coś się ruszyło w temacie?

Edytowane przez Lionel2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety ale zamek całkowicie padł i nawet ze środka nie miałbym jak wbić tego kodu... Natomiast chce kupić sterownik już bez immo tylko zastanawiam się czy są jakieś różnice jeśli oznaczenia na sterownikach się różnią.

Ten co chce kupić również pochodzi z megane 2.0 8V i ma taki kod:

Siemens S103717101 C

HOM7700868299

7700102198

Renault INJ

Mój natomiast ma taki:

Siemens S113717101 D

HOM7700868299

7700102301

Renault INJ BVM/BVA

Ktoś może orientuje się czy ten sterownik co chce kupić będzie dobry? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!