Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II ph II Czujniki ciśnienia powietrza, ciśnienia w oponach


Jerzyl

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z czujnikami ciśnienia powietrza w oponach 15". Miesiąc temu uszkodził się czujnik w kole P.L, a po dwóch tygodniach w kole T.L. Wskaźnik na tablicy koła pokazuje przed uruchomieniem samochodu a po uruchomieniu kółka znikają. Uszkodzenie wystąpiło 4 miesiące po wymianie opon, więc raczej nie łączę tych faktów. Czy można naprawić same czujniki lub czy nożna dezaktywować ich działanie? Proszę o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli wyłączyć to tylko 4 ale najpierw spróbować je na nowo przyuczyć w aso koszt 80 zł czujnki z tego co wiem nie do się naprawić ani nawet wymienić bateri [czas działania ok 5 lat] chociaż raz wulkanizator który wymieniał mi opony to zaproponował mi ,(gdyby urwał się moduł od wętyla w kole) klejenie. twierdził że jest to skuteczne i takie coś robił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam!

 

Zwracam się z pytaniem odnośnie czujników ciśnienia w kołach. Znalazłem zestaw letnich kół wyposażonych w czujniki cofania. Ciekawi mnie czy do standardowo wyposażonej Megane II należy dokupić coś jeszcze by system zadziałał, czy auto jest już wyposażone w elektronikę odczytującą informacje z czujników?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam wszystkich szczęśliwych właścicieli MII.

 

Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

a no temat jest taki, poszperałem sobie na forum i znalazłem temat niby pokrewny, ale niby inny, a to moje jest takie, że fachowcy od Renault powiadają, iż lewy czujnik jest hm zepsuty, ale przy uruchamianiu motorka figurka z kółeczkami, pokazuje oba cztery oponki, że są teges, generalnie część wychodząca z alu felgi, czyli to na co nakręca się kapturek plastikowy ma szczerbę - jak brak zęba w uzębieniu - tak jakby kto go odgryzł, a poza tym sam zawór wentyla się wymienił, ale było bardzo ciężko go wkręcić, no i ...

Lenault Leszno życzy sobie za czujnik 170 zł plus 150 zł za wymianę, nasuwa mnie się pytanie, czy tą część gwintowaną można wymienić, wykręcić, odciąć :)

lub jak koledzy to widzą wyłączyć te cholerne czujniki, :) <boks>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam

miałem wymieniany czujnik ciśnienia w kole na nowy i jest tak że nie jest widziane koło; postanowiłem zdjąć klemę i odczekać kilkanaście minut, i pomogło koło jest widziane ale po przejechaniu kilku kilometrów i przejechaniu przez koleiny koło znika -

czy macie jakieś triki do tego czy trzeba "wgrać" w w serwisie czy może coś jest z nim nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ciach]

 

ja mam identycznie u siebie..powiedzcie mi jeszcze w którym miejscu dokładnie jest ten czujnik. rozumiem, że do jego demontażu muszę zdjąć koło, tak?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Odgrzeję trochę temat ale to dla mnie ważne. Chcę kupić stalowe felgi na zimę i opony zimowe nie wiem co robić z czujnikami. Wyczytałem że przy braku czujników ciśnienia nie działa ASP i ESR, czy to znaczy że muszę z oponami kupić czujniki? Na forum jest opis czujników w kole zespolonych z zaworkiem powietrza i oznaczonych kolorowymi pierścieniami. Mam scenicaII 1,9 dci (2003) dokładnie obejrzałem opony i nie widzę zaworków z paskami ale wyświetlacz pokazuje mi ładnie cztery oponki ok. Gdzie te czujniki?

ASR działa tzn działa wyłącznik i ikonki praktycznie tego jeszcze nie sprawdzałem mam auto od tygodnia i jestem na etapie oswajania. Może ktoś coś poradzi?

Pozdrawiam stev.

 

Polecam także oswoić się z regulaminem forum, multipostowanie jest jego naruszeniem, należy się za to co najmniej upomnienie, które otrzymujesz. <czerwona> Identyczny post zamieszczony w innym temacie leci do kosza. - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Przeszukałam forum, nic podobnego nie odnalazłam wiec się dołącze.

 

Czy w ASO do jednego samochodu można przyporządkować dwa kpl kół letnie i zimowe?

Czy za każdym razem przy zmianie z letnich na zimowe wymagana jest wizyta, podłączenie do kompa i oczywiście zapłacenie czy wystarczy aby samochód miał w swojej pamieci 2 zestawy kół oczywiscie zgodnie z kolowowymi gómkami na wentylach? Auto jak w opisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukałam forum, nic podobnego nie odnalazłam wiec się dołącze.

 

Czy w ASO do jednego samochodu można przyporządkować dwa kpl kół letnie i zimowe?

Czy za każdym razem przy zmianie z letnich na zimowe wymagana jest wizyta, podłączenie do kompa i oczywiście zapłacenie czy wystarczy aby samochód miał w swojej pamieci 2 zestawy kół oczywiscie zgodnie z kolowowymi gómkami na wentylach? Auto jak w opisie

sam rozwiązałem ten problem po wymianie czujnika ciśnienia króry nie był odczytywany przez komputer i okazuje się że "trzeba " pojechać do aso i podpiąć auto pod komputer i jest tak że diagnosta najpierw pompuje koła na 3,8 bara aby czujnik wszedł w tryb maksymalny i przykłada do koła specjalny czujnik który odczytuje wartość i numer seryjny czujnika jeśli po takim wzbudzeniu dany czujnik nie działa jest do wymiany

następnie po wstępnym odczycie zmniejsza się ciśnienie do zalecanych w danym aucie i ponownie do każdego koła pdchodzi się z czytnikiem abym załąpał komputer (clip) i tak wszystkie cztery koła . Po odczytaniu wszystkich czterech kół zapisujemy je w pamięci komputera i jest taka funkcja w kompie że są czujniki na lato i na zimę , czyli jeśli mamy jeden komplet felg z czujnikami ciśnieniowymi i zamieniamy tylko opony lato/zima to zapisujemy wersje lato zima ; jeżeli mamy dwa komplety musimy założyć drugi komplet i pojechać do aso w celu wgrania czujników w wersji zimowej i innych KOMBINACJI nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 21 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
        • +1
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!