Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Aktualizacji map w R-Link TomTom LIVE.


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Ojciec w 2017 roku kupił nowego Scenica III z nawigacją R-Link TomTom LIVE (szczegóły w załączniku). Przez rok były darmowe aktualizacje map i wykonywałem je za pomocą aplikacji "R-Link Toolbox" pobranej ze strony "My Renault" gdzie założyłem ojcu konto i podpiąłem jego samochód. Niestety rok szybko minął i aktualizacje się skończyły. Wpadłem na pomysł aby w ramach prezentu zakupić aktualizację mapy na https://www.tomtom.com ponieważ ukazała się dzisiaj promocja (-30% od pierwotnej ceny). Konkretnie padło na mapę https://www.tomtom.com/pl_pl/drive/maps-services/shop/travel-map/europe/ w wersji z 4 aktualizacjami przez rok. Przed zakupem była opcja "Czy moje urządzenie jest kompatybilne?" gdzie po wpisaniu pierwszych znaków numeru seryjnego t.j. "IH" ukazała się informacja "Świetnie! Twoje urządzenie jest kompatybilne z wybranym elementem.". W związku z tym bez wahania dokonałem i opłaciłem od razu zamówienie. Oczywiście wszystko szybko zostało zrealizowane no i na tym skończyła się cała przyjemność, ponieważ wstyd się przyznać, ale po dwóch godzinach kombinacji poległem z aktualizacją map.

 

Bardzo proszę o pomoc. Pobrałem już zarówno TomTom HOME jak i TomTom MyDrive Connect, ale żaden z tych programów nie wykrywa karty pamięci. Nie ma z tym najmniejszego problemu aplikacja R-Link Toolbox. Dokonałem nawet za jej pomocą aktualizacji aplikacji (z wersji 11.341 do 11.343). Niestety map nie potrafię nadal wgrać. Proszę o pomoc, ponieważ rozkładam ręce. Mam nadzieje, że 200 zł nie poszło w błoto.

 

Z góry dziękuję za wyrozumiałość i pomoc. Pozdrawiam!

tomtom_scenic3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Do R-Linka korzystaj z aplikacji R-Link Toolbox jeżeli nie zaktualizuje mapy przez ten program to proponuję najszybciej będzie jak zadzwonisz do Tom Tom'a  pod nr 22 30 62 335 w godz. 08-16 I oni powinni pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomakur - Dziękuję. Dzwoniłem do TomTom na wskazany numer i otrzymałem informację, że TomTom sprzedaje mapy tylko do Carminat, a nie R-Link. Do R-Link trzeba kupować bezpośrednio w Renault. Zapytałem jak to się stało, że na stronie pokazało informację, że mapy są zgodnie z "IH", otrzymałem informację że jest o błąd na stronie. Dostanę zwrot pieniędzy, poszła już dyspozycja. Temat można zamknąć.

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!