Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpanie podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam Renault Scenic Megane 1 silnik 2.0 Benzyna + LPG. Od kupna mam pewien problem ze szarpaniem - drganiem pod czas jazdy na 4 lub 5 biegu a dokładniej gdy jest 4-5 bieg i obroty są ciut niższe to zaczyna dziwnie szarpać - drgać . Dowiedziałem się że winę może mieć np Poduszka silnika , cewki . Dodam że gdy stoi odpalony na luzie to dziwnie chodzi i samochód się trzęsie mocno. Nie znam się wieć przepraszam jeżeli źle coś sformułowałem

52476579_2347990888792801_4150546589720510464_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
12 godzin temu, Andrzej-2010 napisał:

x

Jako 1 wymieniłem świecie i kable i bez zmian 

lapka2.gif

REGULAMIN - 5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zawory sprawdzone? Jak sobie pyrka to przysłuchaj się w tłumik, jak będzie co chwilę jakby "pyrkać" to znaczy że luzy zaworowe do roboty. Nawet jak są hydrauliczne. Później bierz się za cewke. Przerabiałem już taką sytuację w Fordzie Mondeo mk2 z gazem. Bawiłem się kablami świecami jak każdy radził. Wydałem na to kupę kasy a wystarczyło wymienić cewke, a później wyszły zarowy. Nie baw sie przepustnicą ani krokowcem jak mówisz, że "dziwnie" pracuje na postoju, tylko stracisz czas,

Gdy będzie Ci brakować informacji to przeglądanij forum Mondeo Klub Polska. Tam pomogą konkretnie :)

Taka mała infornacja. Gaz potrzebuje jakby "wiekszej" iskry dlateto padają cewki i dzieją się takie cuda po których wymienia się połowę podzespołów silnika.

Edytowane przez Renia08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach