Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nisko siedzi tył - jak go podnieść


Rekomendowane odpowiedzi

A więc gdy zakupiłem niedawno temu megankę to powiedziano mi że ma obniżone zawieszenie i lepiej się prowadzi. - I facet miał racje. Auto genialnie wchodzi w zakręty i jest strasznie twarde. Nic nie puka, nic nie stuka. Mój problem polega na tym że tył jest niżej niż przód co w efekcie wygląda jakbym miał załadowany bagaznik.

 

Sprawa dotyczy megane Coupe I 96 rok,

 

Jak to się reguluje? I tak sam tego nie zrobię bo nie mam kanału a auto siedzi za nisko żeby pod nie wejść. Poprostu nie chcę zrobić z siebie idioty gdy pojadę do warsztatu i nie będę miał zielonego pojęcia z czym to się je.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniałem gumy na takiej belce ale w clio, jest to prawie to samo.

Żeby to wyregulować trzeba zdemontować belkę no i przestawić o kilka ząbków te "ramiona" do których przyczepione są piasty. Mi wyjęcie belki w clio zajęło pół dnia, przy czym większość śrubek była zardzewiała, no ale za to miałem kanał.

Przy okazji jak już będziesz to robił to sprawdź czy nie będzie trzeba wymienić gum na tej belce no i łożysk, bo szkoda czasu i roboty żeby wyjmować to dwa razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurczę, myslałem że da się to zrobić bez wyjmowania połowy zawieszenia...

 

W takim razie chyba zostawię tak jak jest a zrobię to przy okazji jakiejś większej naprawy zawieszenia - tfu! wypluć te słowa!

 

Zastanawiam się tylko czy przy tak obniżonym zawieszeniu tylnie amortyzatory nie dostają "po du**e", Ponieważ pracują tylko na niskim zakresie. Jak to wygląda dla amorów? Lepiej ? Gorzej?

P.S Amory mam firmy CARBON czy jakoś tak więc może są jakieś specjalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem jeśli miałbyś tam oryginalne amortyzatory, to pewnie szybciej poszły by się kochać, dlatego że nie pracowałyby w swoim odpowiednim zakresie. Jeśli jednak są wymienione na inne to jest szansa że ktoś wiedział co robi.

 

Spiker, z tyłu nie ma sprężyn, przynajmniej ja nie zauważyłem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o, napisałem jak było w clio, tam się nie obyło bez demontażu bo coś stukało i jak belka była zamontowana to nie wiadomo było gdzie jest luz. Dzięki za poprawienie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!