Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wibracje i wrażenie jazdy po tarce - 3->2 tys obr/min - ROZWIĄZANY


Rekomendowane odpowiedzi

Wibruje też na postoju jak obroty schodzą po dodaniu gazu czy TYLKO podczas hamowania silnikem w trakcie jazdy? 

Nikt Ci nie potwierdzi tego na odległość. Powiem więcej, nawet jak pojedziesz do mechanika i on zobaczy auto też Ci pewnie nie da gwarancji, że wymiana dwumasu problem rozwiąże. Przyczyn wibracji w samochodzie może być naprawdę dużo.

U mnie ewidentnie pojawiły się po wymianie rozrządu i poszedłem tym tropem co się okazało słuszne. Ale u Ciebie chyba było to przed wymianą też więc inny przypadek niż u mnie. A czy Ty byłeś w ogóle z tym problemem u mechanika? Coś było sprawdzane? Przez internet nikt CI nie pomoże. Ja byłem w trzech różnych serwisach na diagnozach. Napisałem we wcześniejszych postach "litanie" rzeczy które były u mnie sprawdzane i mogą powodować wibrację. Jeśli sprawdzisz to wszystko i nie będzie poprawy to zostaje faktycznie chyba dwumas. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.02.2021 o 20:31, jaRekkk napisał:

Papuga :?: 

Po dodaniu gazu do 3-3,5 tyś obrotów na postoju nie ma żadnych wibracji.

Byłem już u jednego mechanika, oczywiście gdy wsiadł do auta to nic nie czuł ? No, ale gdy mu wytłumaczyłem, przy jakich obrotach czuć te wibracje to po chwili zaczął je odczuwać... Krótko mówiąc olali mnie troszeczkę... 

W wolnej chwili wybiorę się do drugiego serwisu na diagnozę. Ale dziwne, że gdy przyhamuje to wibruje dalej, a gdy nacisnę sprzęgło to przestaje wibrować.

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania :!: - Prezes 

 

W dniu 14.02.2021 o 14:08, jaRekkk napisał:

Jeżeli przed wymiana rozrządu to było i po wymianie dalej jest to raczej rozrząd bym wykluczył. Jeśli sprawdzone były u Ciebie te wszystkie rzeczy o których powyżej pisałem i są OK to chyba faktycznie został dwumas do sprawdzenia. Niestety tylko jak go wymontujesz to się dowiesz w jakim jest stanie. A z tego co czytałem to poza typowymi objawami może on dawać bardzo różne i nietypowe sygnały zużycia. Generalnie trzeba przyjąć, ze jest to część eksploatacyjna ? ale droga niestety.

 

Istotne jest czy wibruje Ci też na postoju jak przechodzi przez te obroty co podczas jazdy. To wyklucza wszystko co związane z napędem. np. półosie, przeguby itp 

I to był strzał w 10 :) Dwumasa w tragicznym stanie była, sprzęgło już prawie do nitów zjechane... Wysprzęglik żył własnym życiem. Teraz cały komplecik nowy i chodzi jak marzenie i nic nie wibruje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!