Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 1.4 16V. Dziwne spalanie.


sybirrr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Posiadam Megane Classic 1.4 16V z 2002 r. Posiadam ją od niedawna bo dopiero od jakiegoś miesiąca. Mam w niej zainstalowaną sekwencyjną instalację gazową firmy SIROCCO.

 

Niestety mam z nią mały problem. Otóż zaraz po zakupie samochodu musiałem udać się do gazownika, ponieważ moja Megi na gazie lubiła sobie zgasnąć. Gazownik podłączył instalację do komputera, niby było wszystko OK, zwiększył ciśnienie gazu do ponad 1 (było poniżej 1, nie wiem czy bara- nie znam się w ogóle na LPG). Od tego momentu już nie gaśnie.

 

Pojawił się kolejny problem. Dziwne spalanie. Robię dość dużo km dziennie (ok. 200), najczęściej w trasie. Otóż moja Megi pali sobie ile zechce. Czasami spali ponad 10, a czasami ok 8 l. Zaznaczam że jeżdżę, cały czas po tej samej trasie. Wszystko w podobnych warunkach (pogodowych i drogowych). Jeżdżę spokojnie. Nie jest to też wina klimatyzacji, tzn. dla testu jeżdziłem przez jakiś czas wogóle jej nie włączając i było to samo.

 

Podczas wcześniejszej wizyty u gazownika, ten podłączył się pod komputer od silnika i wyskoczył mu błąd sondy Lambda (czujnik temperatury). Mówił że to niby nic ważnego.

 

Spotkał się ktoś z takim problemem, wie ktoś co może być przyczyną takiego zachowania? A może ktoś zna jakiś dobry warsztat w Wielkopolsce, który zajmuję się serwisem mojej instalacji gazowej?? W tym co ja byłem to za samo podłączenie do komputera skasowali 50 zł :/

 

Z góry dziękuję za jakiekolwiek wskazówki.

 

Respect dla tych co to przeczytali :mrgreen: :)

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach