Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Spotkało to i mnie. Pedał hamulca wpada w podłogę, po podpompowaniu jest twardy. Serwo pracuje prawidłowo, pedał twardnieje przy zgaszonym silniku, po odpaleniu schodzi w dół, jednak idzie do samego końca. 

 

Co jest zastanawiające : Po pierwszym odpowietrzeniu i wymianie płynu, doslownie po dwóch tygodniach ściemniał do tego stopnia że wyglądał gorzej niż przed wymianą.

 

Teraz zaczyna być ciekawie. Przy drugim odpowietrzeniu i zmianie płynu tylko Z LEWEJ strony auta lecial brudny plyn. Lewy tyl oraz lewy przod byl zapowietrzony do tego stopnia że syknęło powietrzem jak z dezodorantu. Prawa strona auta (przód oraz tył) czyściutki płyn, zero powietrza. Przepompowany został conajmniej litr płynu przez cały układ. 

 

Pompa podaje cisnienie tak jak trzeba. Im mocniej wcisnę pedał tym mocniej rośnie cisnienie. Przy pedale w podłodze dobija do 120bar i trzyma dopóki nie odpuszczę. Co prawda pierwsze pare cm nie dzieje się nic, dopiero od połowy położenia pompa reaguje. Hamowanie wygląda tak, że auto reaguje na pierwszy dotyk i odpuszcza mogę jechać z nogą na hamulcu, dopóki mocniej nie wcisnę. 

 

Jedna rzecz która mnie jeszcze zastanawia to taka, że przy mocnym wciśnięciu hamulca i przytrzymaniu go zmienia się dźwięk silnika na taki lekko terkoczący. Przy przytrzymaniu hamulca ten również twardnieje.

 

Może będziecie mnie w stanie na coś naprowadzić. Auto w środę idzie znow do mechanika, będzie wszystko sprawdzał krok po kroku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Krauziak napisał:

Prawa strona auta (przód oraz tył) czyściutki płyn, zero powietrza.

Przepompowany został co najmniej litr płynu przez cały układ. 

Płyn hamulcowy wymienia się co 2 do 3 lat, nie rzadziej niż co 60 tys. km;

     - bo jest higroskopijny i traci swe parametry,

27 minut temu, Krauziak napisał:

Hamowanie wygląda tak, że auto reaguje na pierwszy dotyk i odpuszcza ;

  - mogę jechać z nogą na hamulcu, dopóki mocniej nie wcisnę. 

Sprawdź ;

   - szczelność wężyka przy serwie i pompie vacu,

   - stan styków czujników przy pedałach;

          -  hamulca, sprzęgła.

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam,że na komputerze nie ma żadnych błędów jeżeli chodzi o hamulce .Ręczny działa poprawnie,Sprzęgło też . 

 

Gdyby było padnięte coś od vaccum to czy auto nie miałoby problemu z mocą?Wszak to wszystko chyba działa ciśnieniowo w dieslu? Po odpowietrzeniu hamulce brały od samej góry tak jak powinno być.Po podpompowaniu też tak się dzieje na chwilę. Na początku roku miałem zmieniane przednie tarcze+ klocki,ale bardzo wątpie aby to miało jakiś wpływ.Problem zaczął się dobry miesiąc wczesniej.Powoli zaczynały słabnąc,ale nie było to nic strasznego . Teraz jest strach wyjechać tym autem gdziekolwiek,dobrze że mamy drugie auto ,inaczej byłbym uziemiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło coś takiego. Nie wiem jak to rozumieć? Wczesniej nie miałem żadnego błędu w module ABS. Przeprowadzilem test pompy, cos zabuczało pod maską, test wyszedł pomyślnie. Następnie przeprowadziłem test czujnika granicznego siły hamowania i jakby pedał przestał tak mocno mięknąć? 

Screenshot_2021-06-11-19-05-30-718_org.pyrenteam.pyclip.jpg

 

 

EDIT. Wymiana pompy hamulcowej rozwiązała problem.Póki co jest spokój.

Edytowane przez Krauziak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!