Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II Pytanie o atrapę dolnego grilla od zderzaka


RTRN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie! 

Forum czytam już od dłuższego czasu. Nie udało mi się jednak znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie ostatnio pytanie, więc aż się zarejestrowałem. ? 
Mam nadzieję, że to dobry dział.

Sytuacja wygląda tak - posiadam przedliftową Megane II, w której planuję za jakiś czas zmienić zderzaki na wersję GT (i oczywiście światła na polifty). Wcześniej myślałem o tych z RS, ale uznałem, że 1.6 w opakowaniu tak "rasowo-sportowym" to już zbyt wiele, a pakiet GT wygląda świetnie i jest zarazem bardziej "cywilny". Samochód jest czarny z ciemnoszarymi felgami Nervasport, więc chciałem do tego pomalować lusterka boczne na żółto (spodobało mi się takie połączenie gdy zobaczyłem Megane III w wersji Red Bull Racing). Brakowało mi jednak elementu, gdzie mógłbym dać jeszcze jeden żółty akcent. No i przypomniałem sobie, że ostatnie wypuszczone Meganki drugiej generacji miały przy światłach przeciwmgielnych takie "poprzeczki" chromowane, których końce otaczały soczewki. Pomyślałem, że i ten element fajnie by dopinał całość, gdyby go również pomalować. 

No i tutaj rodzi się pytanie - czy taka "poprzeczka" to jest zespolona część zderzaka poliftowego, czy można taką dostać oddzielnie i zamontować na zderzaku w wersji GT? 
Szczerze mówiąc nie wiem jak konkretnie nazwać ten element, więc wyszukiwanie po google'ach mi zbytnio nie idzie. 

Zdążyłem już zrobić coś na zasadzie symulacji, jak miałoby to wyglądać.
Część, o której mowa, już wkleiłem. Dorzuciłem też na próbę kratki od RSa, bo wyglądają czadowo nawet bez pełnego pakietu. 

projekt.thumb.jpg.4d17e91194671e1f32ed24bc1ee98f4b.jpgzderzak.thumb.jpg.8c3842311d8ee658ac9073f5fef83031.jpg

To oczywiście wciąż etap planowania, więc mam czas do namysłu i ewentualnych zmian.


Będę wdzięczny za każdą odpowiedź czy wskazówkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!