Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II - Tricks & Tips


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Ponownie pytanie odnosnie szyb w MeganeII Przy kazdym otwarciu szyby na max trzeba ja ponownie przyuczac jak po odłaczeniu akumulatora.Czy jest na to jakis sposob dziekuje z gory za pomoc

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Czy ktoś może mi łopatologicznie wyjaśnić jak wykonać przyuczenie szyb ??? Odrazu mówię, że nie mam przycisków przy lub na drzwiach i jedynie przy sprzęgle. Jedyne przyciski na drzwiach to otwieranie/zamykanie szyb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak to na forum opisano:

Zamknąć szybę skokowo przez wielokrotne podciągnięcie przycisku sterownia szybami po każdym jej zatrzymaniu, do jej krańcowego położenia i przytrzymać w tym samym kierunku podciągnięty przycisk jeszcze przez parę sekund. (5-10)

W instrukcji napisano, że to samo zrobić w odwrotnym kierunku, zazwyczaj jednak zapamiętanie górnego położenia wystarczy.

Przyuczenie powtórzyć w ten sposób dla każdej szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

u mnie bezproblemowo udało się uruchomić wspomaganie kierownicy w sposób jaki był podawany w pierwszym poście bez uruchamiania silnika. niemniej jednak próba ustawienia kąta zerowego raczej się nie powiodła gdyż po przekręceniu kierownicą w dwa skrajne położenia na ekranie komputera pojawił sie komunikat aby ustalić położenie kierownicy na wprost ale nie zniknął nawet po odczekaniu dłuższych paru chwil w związku z czym wnioskuje że kąt zerowy się nie ustalił. poza tym mogę potwierdzić sposób domykania szyb oraz doświetlania przestrzeni przed pojazdem sposobami opisanymi w poprzednich postach . chciałbym jeszcze tylko zapytać czy normalną rzeczą jest że robiąc test mode nie pokazało mi żadnego błędu poza komunikatami odnośnie ilości paliwa w zbiorniku, wersji softu , spalaniu na godzine i test ok mimo, że świeci mi sie kontrolka service i kontrolka poduszki powietrznej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wrócę do wątku ruszonego gdzieś w połowie.

Swoją drogą, ktoś mógłby tu posprzątać, bo informacji naliczyłem 6 (słownie sześć) a wątek ma 21 stron.

Ostatnio przy wymianie oleju, w serwisie francuzów w Częstochowie, koleś bez informowania mnie zmienił mi czas przeglądów na 15k. Nie widziałem, żeby podpinał kompa, więc pewnie zrobił to z manetki.

Nie chcę tam jechać i się kłócić, bo krew nie woda :!:.

W ostatnie 3 tyg zrobiłem 5 tyś, więc według wyobrażenia tamtejszego elektryka następną wymianę mam pod koniec lutego :!:.

Nie, żeby mi to jakoś szczególnie przeszkadzało, bo mogę sobie skasować przebieg po 15 i pewnie wskoczy mi kolejne 15 k, ale co jeśli wtedy wróci mi do 30?

Będę jeździł w stresie i zastanawiał się co chwile, czy to nie już. Po to mamy te kompy, żeby było łatwiej nie trudniej.

Więc jak to jest? da się zmienić jakoś ten okres między przeglądami z manetki?

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę Ci się dziwie, bo ja to sobie kazałem wręcz zmienić z 30 tys na 15. Częstsza wymiana oleju jest lepsza dla silnika i turbiny przede wszystkim. Dlatego własnie na początku był taki problem z turbo w naszych autach - 30 tys to za duży interwał. Z tego co wiem nie da się zmienić bez podpinania kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą, ktoś mógłby tu posprzątać, bo informacji naliczyłem 6 (słownie sześć) a wątek ma 21 stron.

Wynika z tego, że przy sprzątaniu i Twój post powinien wylecieć. Informacji sprawdzonych i przydatnych komuś innemu w nim ZERO, a nawet jeszcze mącisz swoimi przypuszczeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej się zużywa nie od kilometrów a od godzin i warunków pracy w ich trakcie. Dla mnie te 30 (czy tam trochę mniej) będzie w sam raz. Po to kupuję olej zalecany w książce, żeby nie latać co parę dni po warsztatach. W moich warunkach 15 tyś jest ok dla silników z lat 80 tych.

Może ktoś potwierdzić, czy na 100% potrzeba komputer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to potrzeba CAN CLIP, a czasami jak obsługant clipa kiepski, to i problemy być mogą:

http://megane.com.pl/topic/1737-kasowanie-inspekcji-w-megane-ii-2003-rok/page__view__findpost__p__328421

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy normalną rzeczą jest że robiąc test mode nie pokazało mi żadnego błędu poza komunikatami odnośnie ilości paliwa w zbiorniku, wersji softu , spalaniu na godzine i test ok mimo, że świeci mi sie kontrolka service i kontrolka poduszki powietrznej ?

 

znajdzie się jakiś forumowicz który rozwieje moje wątpliwości ??:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej się zużywa nie od kilometrów a od godzin i warunków pracy w ich trakcie. Dla mnie te 30 (czy tam trochę mniej) będzie w sam raz. Po to kupuję olej zalecany w książce, żeby nie latać co parę dni po warsztatach. W moich warunkach 15 tyś jest ok dla silników z lat 80 tych.

Może ktoś potwierdzić, czy na 100% potrzeba komputer?

clipem można ustawić praktycznie każdą wartość okresu między wymianami. Ustawia się okres czasu oraz przebieg w km. Nawet jak zmienisz okres między wymianami/przebieg między wymianami można zrobić korektę czasu/kilometrów tych wskazań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!