Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poduszki silnika - szarpanie


adrach

Rekomendowane odpowiedzi

Ale ta poduszka z allegro co podałem wyżej link to też oryginał ale o innym numerze 8200148388. Sprzedawca podaje, że to do mojego silnika pasuje. W takim razie poduszkę, o którym numerze mam kupić? Ta z allegro jest chyba jakaś wzmacniana więc może będzie lepsza bo trwalsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

Nie chcę zakładać nowego wątku więc zapytam w tym.

 

SCENIC II 1.9 dCi z 2005. Wymieniłem w sobotę wszystkie trzy poduszki mocujące silnik i skrzynię ( a w zasadzie cztery bo tą mała w kształcie ósemki, współpracującą z prawą górną też). Po wymianie zrobiło się w aucie ciszej, nie ma stuków na nierównościach, nic nie klekoce i nic nie brzęczy. Za to na zimnym silniku ( głównie ) wibruje karoseria, kierownica i buczy w środku przy określonych obrotach silnika...tak jak by buda wpadała w rezonans. Wibracje były też wcześniej, ale w dużo mniejszej skali. Ponieważ zmianę zauważyłem po wymianie poduszek ( wymieniałem też olej i filtry ) to wiążę to właśnie z poduszkami. Pytanie jest następujące: czy poduszkę górną po stronie pasażera w jakiś sposób się ustawia ? Jeśli tak, to jak to zrobić ?

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz napisać jaki był koszt tej zabawy?? Ile zapłaciłeś dokładnie za poduszki, a ile za robotę?

 

[ Dodano: 2008-12-27, 13:01 ]

Nie chciałem zakładać nowego wątku, więc tutaj w temacie poduszek silnika podzielę się swoimi spostrzeżeniami.

 

Wymieniłem dwie górne ta dużą prawą i tą ósemkę, ale to jeszcze nie to. Czuje, że drga mi silnik przy hamowaniu więc wymienić też chcę pozostałe poduszki dolne i teraz mam pytanie?

Ile jest jeszcze poduszek pod silnikiem w Megane II 1,9 DCI? Dwie? Znalazłem coś takiego.

 

http://www.allegro.pl/item514669208_podusz...nic_ii_dci.html

 

i takiego, tylko pytanie czy od 1,5DCI pasuje do 1,9DCI.

 

http://www.allegro.pl/item513828041_lapa_w...ii_1_5_dci.html

 

Będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeżeli chodzi o dziwne szarpnięcia silnikiem podczas dodawania/puszczania gazu, to ja miałem to samo plus dość głośny stuk. Okazało się, że miałem walnięty mechanizm różnicowy wybierania w skrzyni biegów. Tak przynajmniej zdiagnozował to serwis. Po wymianie jest ok. Poduszek nie ruszałem.....jak na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie proszę o pomoc :cry: :evil:

Na postoju na wolnych obrotach lata mi gałka zmiany biegów i szarpie całą budą.

Przy ruszaniu i jeździe (dodawaniu i ujmowaniu gazu) czuć odczuwalne ruchy silnika.

Biegi wchodzą dobrze.

Mój mechanik zaleca wymianę tylnej poduszki ale czy to jest winą szarpania nie wiem.

Cały kpl. poduszek bardzo drogi a po przeczytaniu powyższych wypowiedzi też nie wiadomo

czy pomoże.

"Adrach" czy rozwiązałeś jakoś problem?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich miłośników i użytkowników meganek

 

Moja przygoda zaczęła się w sierpniu minionego roku z moja megan 99 1.6 16v.

Od samego początku miałem problem ze sprzęgłem. Jak chcę szybko przyśpieszyć to słychać jakieś uderzenie silnika i pisk chyba ze sprzęgła.

Czy ktoś wie czy to może być przyczyna poduszki na skrzyni biegów czy może coś ze sprzęgłem jest nie tak.

Drugie pytanie gdzie najlepiej kupić tanio i dobre części do naszych samochodów przez internet. Macie jakieś swoje ulubione sklepy?

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

topol

potrzebuje informaji jak wymienic ta poduszke kolo skrzyni biegow, bo gorna juz wymienilem bez problemu. Czy ktos opisze jak wymienial ja??

Podstawiasz sobie lewarek pod skrzynie, następnie odkręcasz 3 śruby mocujące poduszkę , demontujesz poduszkę, instalujesz nową, skręcasz całość i gotowe. Cała operacja trwa od 15-30 min.

icegreg

...

Jak chcę szybko przyśpieszyć to słychać jakieś uderzenie silnika i pisk chyba ze sprzęgła.

Może odpowiedź znajdziesz

TUTAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Mam Negane Scenic 1 ph1 1997r silnik 2l f3r i mam zerwana poduszke ta kolo paska rozrzadu na gorze. Przy dodawaniu gazu drgania z silnika przexhodza na cale auto. Ktos wie gdzie tanio dostane ta poduszke?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Cześć Panowie.
Co sądzicie o takim rozwiązaniu w kwestii notorycznie zrywającej się dolnej poduchy? U mnie każda wytrzymuje 10k i pada. 
https://www.strongflex.eu/pl/renault-clio-ii-98-05/1789-151908b-tuleja-poduszki-silnika-5902553524604.html?fbclid=IwAR07Vu6FiD0FH1iktsLjhEM8MdteEJeVvsnXmXDcMyYi5C1uCXOBWj28TJI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!