Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamiana Rlinka na Androida Sinosmart


Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne . Jak możesz to sprawdż wzmacniacz na drugim radio . Może nie tą wtyczkę podłączyłeś , bo tam były dwie AM i FM. Po drugie sprawdż czy dobrze kable masz podłączone , może się rozłączyły . Myślę że bezpiecznik sprawdziłeś i w ustawieniach przestawiłeś na Europę  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale ja chciałem wzmocnić sygnał w androidzie, a nie w oryginalnym radiu... Antena odłączona od oryginalnego radia, podłączona bezpośrednio do androida działa, a ta sama antena, podłączona do androida przez wzmacniacz, już nie. No inaczej nie dało się podłączyć. Antenę w oryginalnym radiu miałem tylko jedną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś pecha . Ja założyłem wzmacniacz po pół roku użytkowania Androida , jak się okazało że poruszając się po Polsce sygnał fal radiowych zanikał .Dlatego tak Ci poradziłem że na wstępie warto to zrobić i założyć . Do tej pory sprawdził się na morzem a teraz i w górach . Wzmacniacz podłączasz do Androida a nie do orginalnego radia ( Twoje pierwsze zdanie z ostatniego postu) . Ja pisałem że odłączasz kabel antenowy od radia ( Ja miałem dwa) i podłączasz ten właściwy do wzmacniacza a ten  do Androida

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć wszystkim,

Zamontowałem do Megane 4 z 2019 r z (prehistorycznym radiem z małym wyświetlaczem, klima automatyczna, czujniki cofania) chińskie radio JMCQ Srnubi S-10B 4 GB RAM Android 12. Montaż z pomocą filmików Youtube nie był skomplikowany ale zwinne i długie palce przydadzą się do odpinania i przeciągania kabli 😉. Po zamontowaniu radia mam jednak problem z fizycznymi przyciskami na ramce tzn. działa zamykanie drzwi, światła awaryjne, grzanie tylnej szyby i lewe pokrętło na zmniejszanie siły nadmuch pozostałe przyciski takie jak grzanie przedniej szyby, wewnętrzny obieg, auto i prawe pokrętło nie działają, wspomnę że z ekranu wszystkie funkcję klimy się włączają i działają prawidłowo. Chińczyk mi napisał, że to problem ustawień CANBUS kazał mi ustawić poniżesz parametry ale takie już miałem ustawione:

1.        CANBOX : Raise

2.        Cars For: Renault

3.        Models for: Megane

4.        Config: LowConfig(AUTOAIR Configurations) -> działa sterowanie klimą z ekranu i te kilka przyciksów z ramki, 

W kolejnej widomości zmienił koncepcję i  kazał mi ustawić:

1.        CANBOX : Hiworld

2.        Cars For: Renault

3.        Models for: Megane 4

4.        Config: i na żadnej z trzech opcji panel klimy w ogóle nie działa nawet z ekranu .

Miał ktoś podobny problem z przyciskami na ramce dołączonej do radia jak tak to help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć 

Takie przypadki podobno bywają . U mnie wszystko działało i działa prawidłowo . Tylko że Ja mam Androida Sinosmart . W Sinosmart można to poprawić zgodnie z poniższą instrukcją . Próbuj na własna odpowiedzialność może to tak samo działa i u Ciebie . Powodzenia 

Sterowanie kierownicą

Jeśli model nie ma canbus, kliknij ustawić sterowanie kierownicą            

 zdj1

Jeśli model ma canbus, a sterowanie na kierownicy nie działa, połącz się z WIFI, kliknij

 settings->factory (PW:123456)->select models, Możesz spróbować ustawić go zgodnie z modelem samochodu . Marka Canbox znajduje się na korpusie skrzynki canbus (hiworld, Raise lub Simple)

 zdjęcie 2 

Upewnij się, że przewód 8PIN został włożony z tyłu jednostki głównej.

zdj.3 i 4 

             You can click  zmienić ustawienia samochodu.

Jeśli poprzednie i następne przyciski są odwrócone, proszę click settings->factory (PW:123456)->knobs setting to change it. For right hand drive car, please click settings->factory (PW:8888)-> door info/left right peptide to set it.

 zdj. 5i 6

Obraz1.png

Obraz2.png  Obraz3.png  Obraz4.png  Obraz5.png  Obraz6.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 27.01.2022 o 11:28, Derek1 napisał(a):

Tak . W bagażniku podłączyłem kabel pod masę drugi przewód do światła cofania i odginałem zaślepki plastikowe na progach aż do pulpitu . Przewód  jest wystarczająco długi że wystarczy

Darek1, już od dłuższego czasu przymierzam się do montażu kamery cofania w moim m4 hatchback. Trochę obawiam się czy uda mi się poprowadzić przewody (poodginać te plastiki). Przede wszystkim, jaką kamerkę kupić. Światło cofania mam w klapie bagażnika i tam bym chyba musiał zainstalować kamerę. Z okolic tablicy rejestracyjnej (tylnego błotnika), chyba to będzie trudne. Jak Ty sobie z tym poradziłeś? Co byś poradził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradzisz sobie , nie jest to wcale takie trudne . Wejdż na forum i zapoznaj się z informacjami na pierwszej stronie , tam opisałem temat montażu . Co do plastyków to palcami kabel powciskasz pod progi  . Kabel czerwony trzeba podłączyć pod jedna lampę pod światło cofania . Co do kamery to kupiłem zwykłą bez żadnych bajerów . Zresztą możesz kupić od chińczyka od którego kupiłeś androida , on Ci doradzi . Mocowanie mam nad rejestracją , najprościej to ze stelażem na dwie śruby nr1 . Ja założyłem nr2 jest więcej roboty bo trzeba wyciąć otwór pod mocowanie  

Nr1.jpg

Nr2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz włączyć wsteczny i wiązka kabli która idzie do lampy miernikiem sprawdzić każdy kabelek . tam gdzie będzie prąd to tam się podłącz. Lub druga opcja na Yutubie poszukać jak się zdejmuje pokrywę bagażnika . Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że mamy chyba inne konstrukcje bagażnika. Ja mam taki jak na zdjęciu. Tablica rejestracyjna jest w tylnym błotniku a światło cofania w pokrywie bagażnika. Jak przeciągnąć kable z tablicy do pokrywy (światła cofania? W ogóle, jak dobrać się do tej tablicy od tył, żeby poprowadzić kable do pokrywy ze światłem cofania?

image;s=1000x700.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , zgadza się co do samochodu ,  Ja mam sedana . Jak pisałem wcześniej , w bagażniku za filcem biegnie wiązka . Włącz wsteczny i wiązka kabli która idzie do lampy miernikiem sprawdzić każdy kabelek , tam gdzie będzie prąd to tam się podłącz . Dla ułatwienia Ja zdejmowałem błotnik , na Youtubie są filmy jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnioskuję, że chyba gra nie warta świeczki (montaż nad tablicą rejestracyjną w tym modelu). Muszę wymontować osłonę tylnego zderzaka. Inaczej nie zamontuję kamery. Ciągnąć przewody do pokrywy bagażnika (tam są przewody do świateł cofania)nie sądzę, żeby wiązka była w bagażniku, skoro światła są w pokrywie. Chyba że się mylę. Jedyna opcja to montaż kamery w logo na pokrywie. Ale gdzie taką niedrogą kamerę dostać???

Edytowane przez balusiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!