Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamiana Rlinka na Androida Sinosmart


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Derek1, jaki model Sinosmart kupiłeś, High czy Low? Mam takie same radio jak Ty miałeś z klimatyzacją manualną jednostrefową, ale jak się zapytałem na Ali to odpowiedzieli mi, że nie mają takiego modelu który by pasował. Trochę tego nie rozumiem. Wrzuciłem również zdjęcie tego radia. Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Ja Androida już użytkuje 4 lata . Przez ten okres musiało się dużo zmienić . Moja wersja jest LOW - Ram 6  i pamięci 64 Gb . Jestem zaskoczony że na Alliexpres nie mają tej wersji . Proponuję żebyś skontaktował się z Pawłem , on jest przedstawicielem Sinosmart na terenie Polski . Bez obaw jest to solidna firma .

Sinosmart Polska Paweł Lemańczyk

ul. Długa 25, 89-606 Chojniczki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem na Ali i mają 4gb ram, ale 6 już nie. Dzięki za odpowiedź. Pewnie skontaktuje się z nim, bo jakoś teraz nie jestem pewny tego z Ali. Tak myślałem, że chodzi o wersję Low.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem androida z kamerka cofania z  Chojniczek. Domowilem wzmacniacz antenowy i teraz pytanie. Jak podpioles ten wzmacniacz, bo ja to zielony jestem jeśli chodzi o elektronikę? Czy to będzie wyglądało tak samo u mnie jak i u Ciebie? Może to głupie pytanie, ale lepiej się zapytać. Kamerkę zasilam z kostki lampy cofania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinasz pod zasilanie . Ja podpiąłem pod kabelek zasilający panel . Czarna wtyczka , czerwony kabelekSnap3.bmp

Też możesz dogadać się z Pawłem i on Ci to zrobi

A kamerkę podpinasz do lampy cofania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Teraz jeszcze jedno, mam nadzieję , że ostatni raz proszę o odpowiedź. Wzmacniacz podpinam tam gdzie mi pokazałeś, a zasilanie do kamery przy radiu gdzie podpiąć? Do Chojniczek mam prawie 500km, więc odpada. Ekran właśnie doszedł, więc będę niebawem zaczynał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze jak byś użył miernika , łatwiej namierzyć prąd . Zdjęcia powinny pomóc . Jak wstępnie podłączysz to zamontuj tylko panel i potestuj dzień dwa czy wszystko gra i czy dobrze podłączyłeś . Dopiero wtedy pozakładaj kratki wentylacyjne i ramkę . Powodzenia , w razie czego pytaj 😀

Podłaczenie kamery.jpg

Połączenie przewodowe kamery cofania z Aftermarket.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio zamontowane, wzmacniacz działa, ale za cholerę nie wiem jak zdemontować te plastiki na klapie, aby dostać się kablem do oświetlenia tablicy rejestracyjnej aby zamontować kamerę. Mam kombi o światło wsteczne mam na klapie. Nie mogę znaleźć żadnego filmu na ten temat. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Derek1 czy na tym Sinosmart działa Ci zmiana podświetlenia ambiente oraz zmiana trybów jazdy (Eco, sport, Comfort, itd.)?

U siebie (2016) mam wersję R-Linka 3.0. Miałem podnosić do wersji 9 żeby mieć AA na całym ekranie ale gdyby ten Sinosmart działał tak samo jako oryginalny ekran, to może lepszą opcją byłoby dołożenie i kupienie tego Sinosmart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie ściągnąłem, dzięki Wam panowie. Podłączyłem kamerkę no i dupa...

Nawet nie pokazuje, że istnieje. Wydaje mi się, że wszystko dobrze podłączyłem, może coś w ustawieniach trzeba pogrzebać, ale na razie nie mam siły. Od jutra robota, więc już nic nie zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kitza

Ja miałem  wersję tylko z radiem , bez panelu . Czytając informacje na forum o problemach aktualizacji R-linka i o ubogich możliwościach tegoż wynalazku wybrałem Sinosmart . Miałem opcje tylko ECO i ją mam . To jest to , co ma telefon - no oprócz filmowania , czy robienia zdjęć . Używam już czwarty rok i NIE żałuje .  

Dzatek

Jeśli dobrze podłączyłeś to trzeba wejść w ustawienia . Zobacz film

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!