Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak wyłączyć sygnał niezapiętych pasów w Megane 3 RS ph1 2011 rok?


aniewa

Rekomendowane odpowiedzi

panowie nikt nie wie? kurcze mam ustawione de-activated to w ddt4all pokazuje mi z ''not inhibited''  cyfrę 01 zaś jak ustawię ACTIVATED w pyren to w ddt4all pokazuje not inhibited 

 

musi się dać jakoś to wyłączyć moze to trzeba np wybrać de activated w pyren a w ddt4all zresetować moduł licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając  to w PYREN można zmienić tylko na ''Activated'' lub ''DE-Activated''.Po ustawieniu Activated w ddt4all pokazuje non inhibition.. zaś po ustawieniu De-Activated pokazuje w ddt4all cyfrę 01 i nic więcej nie widzę tam do ustawienia... co sądzisz o tym?

Znalazłem w internecie taki wpis odnośnie tego na forum innym tutaj link 

https://foroclub.es/renault/viewtopic.php?t=24461&start=10

 na samym dole napisane jest,ale jak taki wpis wgrać? 

Panowie kurcze,może ktoś podpowie coś jeszcze? kolego aniewa przeszukałem cały internet od ruskich for itp i jedynie znalazłem taki wpis:

ELIMINAR INCORDIO ACÚSTICO CINTURON DESABROCHADO
CAN: Standard
ECU: [TDB] CLUSTER_L38_B32_X95RSGT_V6.1 <-- modificada (ver diff ECU a continuación)
Screen: GENERAL CONFIGURATION > GENERAL CONFIGURATION - SCREEN 2
Parameter: SBR Inhibition General Configuration > [Inhibited]
Modificación ECU para habilitar edición flag SBR inhibition:
diff ECU: CLUSTER_L38_B32_X95RSGT_V6.1_20150109T125559.json.layout

U mnie również w ddt4all mogę otworzyć CLUSTER_L38_B32_X95RSGT_V6.1 bo np w nim mogę ustawić ''podpowiadacz zmiany biegów'' tylko ręcznie muszę ten moduł wybrać bo z automatu mi go nie wyszukuje a wyszukuje jedynie od fluence w którym nie da się zmienić podpowiadacza :) nie rozumiem tego czy trzeba modyfikować wyciągnięty plik ecu? po czym znów go wgrać do ddt4all?  krew mnei zalewa z tym brzęczeniem.Pasy zapinam zawsze ale nieraz musze podjechać kawałek i juz piszczy 😕 W PYREN nie ma innych opcji jak ACTIVATED WTEDY w DDT4ALL pokazuje non inhibition..  albo DE-Activated wtedy w DDT4ALL zmieni się  z non inhibition na cyfrę ''01''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam udało mi się w megane III ph1 2011r wyłączyć piszczenie pasów jak są niezapięte :) poszperałem w całym necie i na ruskim forum znalazłem osobę z renault fluence czyli licznik czy tam ecu takie samo jak w megane. Standardowo nie da się wyłączyć bo ddt4all wykrywając ecu licznika od fluence nie daje możliwości zmiany bo pisze  UNAVAILABLE zaś w pyrenie po odszukaniu SBR inhibition front można jedynie ustawić na 1.De-Activated i wtedy w ddt4all pokaże nam  z ''not inhibited''  cyfrę 01 ale pasy dalej będą piszczeć :) to nic nie da.

 

W przypadku megane z ecu licznika fluence i pewnie inne też wchodzą w grę trzeba w ddt4all nie zaznaczać swojego auta czyli MEGANE/SCENIC III tylko wybrać ''all'' wszystkie samochody i odszukać w clauster czyli licznik (będzie ich tam sporo) tdb 10.v1.2  i mimo,że to nie nasz licznik to w nim jest funkcja buzzer sbr avant inhibe i należy wybrać tam Inhibition po prawej stronie i zapisać zmiany wtedy licznik się przeładuje bo widać po wskazówce jak drgnie.Kolejno wchodząc już w ecu które nam z automatu wykrywa czyli ecu od fluence w moim przypadku to już nie pisze jak wcześniej po pyrenie 01 tylko Inhibited i faktycznie pasy nie piszczą :) zapewne da się to też ustawić w innym liczniku niekoniecznie musi to być tdb10 v1.2 (tak podejrzewam) byle miał licznik funkcję odnośnie buzzera wykrytą i też przejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!