Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak wyłączyć sygnał niezapiętych pasów w Megane 3 RS ph1 2011 rok?


aniewa

Rekomendowane odpowiedzi

panowie nikt nie wie? kurcze mam ustawione de-activated to w ddt4all pokazuje mi z ''not inhibited''  cyfrę 01 zaś jak ustawię ACTIVATED w pyren to w ddt4all pokazuje not inhibited 

 

musi się dać jakoś to wyłączyć moze to trzeba np wybrać de activated w pyren a w ddt4all zresetować moduł licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając  to w PYREN można zmienić tylko na ''Activated'' lub ''DE-Activated''.Po ustawieniu Activated w ddt4all pokazuje non inhibition.. zaś po ustawieniu De-Activated pokazuje w ddt4all cyfrę 01 i nic więcej nie widzę tam do ustawienia... co sądzisz o tym?

Znalazłem w internecie taki wpis odnośnie tego na forum innym tutaj link 

https://foroclub.es/renault/viewtopic.php?t=24461&start=10

 na samym dole napisane jest,ale jak taki wpis wgrać? 

Panowie kurcze,może ktoś podpowie coś jeszcze? kolego aniewa przeszukałem cały internet od ruskich for itp i jedynie znalazłem taki wpis:

ELIMINAR INCORDIO ACÚSTICO CINTURON DESABROCHADO
CAN: Standard
ECU: [TDB] CLUSTER_L38_B32_X95RSGT_V6.1 <-- modificada (ver diff ECU a continuación)
Screen: GENERAL CONFIGURATION > GENERAL CONFIGURATION - SCREEN 2
Parameter: SBR Inhibition General Configuration > [Inhibited]
Modificación ECU para habilitar edición flag SBR inhibition:
diff ECU: CLUSTER_L38_B32_X95RSGT_V6.1_20150109T125559.json.layout

U mnie również w ddt4all mogę otworzyć CLUSTER_L38_B32_X95RSGT_V6.1 bo np w nim mogę ustawić ''podpowiadacz zmiany biegów'' tylko ręcznie muszę ten moduł wybrać bo z automatu mi go nie wyszukuje a wyszukuje jedynie od fluence w którym nie da się zmienić podpowiadacza :) nie rozumiem tego czy trzeba modyfikować wyciągnięty plik ecu? po czym znów go wgrać do ddt4all?  krew mnei zalewa z tym brzęczeniem.Pasy zapinam zawsze ale nieraz musze podjechać kawałek i juz piszczy 😕 W PYREN nie ma innych opcji jak ACTIVATED WTEDY w DDT4ALL pokazuje non inhibition..  albo DE-Activated wtedy w DDT4ALL zmieni się  z non inhibition na cyfrę ''01''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam udało mi się w megane III ph1 2011r wyłączyć piszczenie pasów jak są niezapięte :) poszperałem w całym necie i na ruskim forum znalazłem osobę z renault fluence czyli licznik czy tam ecu takie samo jak w megane. Standardowo nie da się wyłączyć bo ddt4all wykrywając ecu licznika od fluence nie daje możliwości zmiany bo pisze  UNAVAILABLE zaś w pyrenie po odszukaniu SBR inhibition front można jedynie ustawić na 1.De-Activated i wtedy w ddt4all pokaże nam  z ''not inhibited''  cyfrę 01 ale pasy dalej będą piszczeć :) to nic nie da.

 

W przypadku megane z ecu licznika fluence i pewnie inne też wchodzą w grę trzeba w ddt4all nie zaznaczać swojego auta czyli MEGANE/SCENIC III tylko wybrać ''all'' wszystkie samochody i odszukać w clauster czyli licznik (będzie ich tam sporo) tdb 10.v1.2  i mimo,że to nie nasz licznik to w nim jest funkcja buzzer sbr avant inhibe i należy wybrać tam Inhibition po prawej stronie i zapisać zmiany wtedy licznik się przeładuje bo widać po wskazówce jak drgnie.Kolejno wchodząc już w ecu które nam z automatu wykrywa czyli ecu od fluence w moim przypadku to już nie pisze jak wcześniej po pyrenie 01 tylko Inhibited i faktycznie pasy nie piszczą :) zapewne da się to też ustawić w innym liczniku niekoniecznie musi to być tdb10 v1.2 (tak podejrzewam) byle miał licznik funkcję odnośnie buzzera wykrytą i też przejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!