Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Megane III1.5 106km, czasami od tak sobie auto traci moc np na tydzień czy miesiąc, potrafi odzyskać moc na kilka dni i znowu traci.. na clipie nie ma żadnych błędów ale w wartościach na clipie zauważyłem jedna pozycje gdzie jest opis że "czujnik temperatury przed turbina" wskazuje na zimnym silniku 100 stopni Celsjusza.. czy to normalne? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, zbiku1111 napisał:

"czujnik temperatury przed turbina" wskazuje na zimnym silniku 100 stopni Celsjusza.. czy to normalne? 

Jest OK;

   - po przekroczeniu 100 C - czujnik pokaże właściwą temperaturę,

1/ Kiedy wymieniany rozrząd?? oraz filtr paliwa???

2/ Do czyszczenia;

     a/ czujnika ciśnienia doładowania ( Ccd ) oraz,

     b/ przepływomierz ,

3/ Oba te czujniki mają znaczący wpływ;

    a/ na wielkości dawki paliwa dawanej przez regulator ciśnienia wtrysku,

    b/ na wartości czujnika ciśnienia paliwa,

    c/ decyduje o wielkości sygnału do elektrozaworu podciśnienia turbiny ;

    d/ na elektrozawór egr ;

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd i filtr paliwa wymieniony był ok roku temu. Problem z mocą od dwóch lat i w większości czasu miał tą moc. Przeczyszczę przepływomierz i czujnik ciśnienia doładowania i napisze czy coś pomogło w poniedziałek.

 

Miałem w zapasie przepływomierz i go założyłem ale dużo to nie pomogło..  Auto po 200metrach odzyskało moc ale gdy zrobiłem 200km znowu dostało mula.. zacząłem poruszać elektrozaworem turbiny i po kilku kilometrach znowu odzyskał moc.. może przypadek.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Andrzej-2010 napisał:

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

A wymienianie wszystkiego jak leci bez diagnozy prowadzi do nie opłacalnych kosztów. Chcę zdiagnozować prawidłowo clipem bo oddając auto do mechaników w mojej okolicy nic nie daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, zbiku1111 napisał:

A wymienianie wszystkiego jak leci bez diagnozy prowadzi do nie opłacalnych kosztów.

Prosty test przepływomierza, odpinasz z niego kostkę i sprawdzasz czy auto odzyskało power. Oczywiście, że lepiej jest sprawdzać samochód mając jakiś wiarygodny tester pod ręką i sprawdzając co widzisz w danych z pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!