Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[Megane I ph I] Dwa tylne światła przeciwmgielne


macv6

Rekomendowane odpowiedzi

ja też miałem tylko lewy tylny halogen -do wczoraj. Podczas zabawy z choinkowym oświetleniem z tyłu (brak lewego kierunku po naciśnięciu stopu + podświetlenie halogena na desce) wyłamałem po prostu blokadę na obudowie dla żarówki, założyłem nową i mam przynajmniej 2 tylne halogeny.Powiem,że poprzeczna blokadka b.łatwo się wyłamuje tak jakby była przeznaczona do usunięcia tylko ktoś o tym zapomniał ;-) Po włączeniu wszystkich dostępnych tylnych żarówek NIEŹLE JARZY <czerwona> ;) ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No ja też mam mały problem z przeciw mgielnymi i proszę o pomoc .

Żarówki są na 100% w pełni sprawne , ale jest taki problem ,że nie pali mi się prawy tylni przeciw mgielny i prawy przedni . Czy to może być jakoś powiązane czy raczej dwie oddzielne usterki , nie wiem jak to jest z tymi przepisami ale zdaje mi się że z tyłu mam dwa przeciw mgielne .

<ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki posprawdzaj na początek, później styki.

Z tyłu możesz nie mieć żarówki, jak nigdy tam nie zaglądałeś to jest okazja żeby to zrobić <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

moje pytanie dotyczy świateł przeciwmgłowych tylnych <ok> , żarówki są dobre :mrgreen: , bezpieczniki też ale nie działają (przednie są ok). Z góry się przyznaję, że nie przeczytałem "wszystkiego" więc może takie pytanie już było, jeśli tak to proszę mnie naprowadzić gdzie to jest :P

DZIĘKUJĘ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, narazie zbieram wszystkie pomysły, i gdy przyjdzie "sobota" wolna od pracy to jeszcze raz posprawdzam wszystko, bo w tygodniu po południu już jest ciemno, a nie należe do tych szczęśliwców co mają garaż :-?

Światełka już (dopiero) działają. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Tylny ma być lewy, więc nic dziwnego, że prawego nie ma.

Sorry, że odgrzewam starego kotleta ale wystarczy lektura "ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r.

w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia", DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

Warszawa, dnia 22 sierpnia 2013 r. Poz. 951 strona 56 - mogą być 1 lub 2.

 

PZDR Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Tak dla potomnych. W rozporządzeniu na stronie gdzie jest tabelka ( w moim pdf'ie jest to strona 56 ) pisze wyraźnie że pojazd może mieć 1 lub 2 światła przeciwmgłowe. Wcześniej na stronie 19 w treści jest napisane że samochód ma mieć światło przeciwmgłowe, a później napisane jest że światło główne ma być po lewej stronie aby oznaczało skrajnie pojazdu by kierowca wiedział z daleka że ma do czynienia z samochodem.

 

Pozdrawiam, Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Swego czasu zdemontowałem, po czym wypolerowałem na filcowym kole polerskim z zastosowaniem zielonej pasty polerskiej. (takiej do metalu)

Plastik jest wypłowiały tylko z gładkiej, zewnętrznej strony.

Nie wiem czy różnica będzie widoczna

Na 1 focie stan lamp przed polerką w 2006 roku (porównaj do lamp zespolonych)

Fota 2, to krótko przed sprzedażą w grudniu 2012. Tu niestety cały tył pokryty warstwą brudu z solonego asfaltu na A1.

Porównanie z zespolonymi (są prawie identyczne) wskazuje że przez te 5,5 roku ponowne wypłowienie nie nastąpiło.

post-2372-0-98092400-1459455475_thumb.jpg post-2372-0-54873300-1459455488_thumb.jpg

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!