Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy warto??


Kasper82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, noszę się z zamiarem kupna samochodu i po długich poszukiwaniach najbardziej spodobał mi się Renault Megane, problem w tym że kompletnie nie znam się na samochodach a i budżet ograniczony:( moja uwagę zwrócił ten model:

http://bikauto.autogielda.pl/?oferta=II879R3LE

jak myślicie czy warto?? z góry dziękuje za każdą pomoc:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem za drogo jak na ten przebieg. Prawdopodobnie lakierowane zderzaki, nie wiadomo jak z tapicerką bo naciągnięte worki. Lekko zagniecione drzwi kierowcy.

Plus jest za to że zarejestrowany w kraju. Ja bym szukał na allegro od prywatnego gościa, nie z komisu.

Słabo widać, ale manetka jest chyba do halogenów, a tych nie widzę w przednim zderzaku, no ale tu nic pewnego, bo może za słaba jakość zdjęć ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam samochód kupowałbym prywatnie od właściciela przez co 900zł taniej czyli wyniósłby mnie równe 8000zł. O zderzakach wiem bo wcześniej byłem zainteresowany tym autem(podobno najechany królik:), zanim właściciel zdecydował się w końcu na jego sprzedaż,a właściciel jest blacharzem więc sam je zrobił.Samochód jakieś pół roku temu był sprowadzany z Niemiec, a sprzedaje go bo kupił większy (opel vectra).Znajomy mechanik twierdzi że auto jest ok, bo sam je robił ale nie jestem pewny czy to nadal nie za drogo i czy jeszcze tym pojeżdżę trochę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli znasz tego blacharza i znasz stan samochodu (czy był walony czy nie) to już jest plus. Następny plus to to co powiedział Twój znajomy mechanik (a może ten mechanik zna też sprzedającego blacharza?<czerwona> ).