Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup megane 1.9d / tdi


Grzesiek Lca

Rekomendowane odpowiedzi

tdi
nie ma raczej czegoś takiego w tym aucie.

Wszystko już było na forum opisane więc wystarczy poszukać.

polecam raporty spalania: http://www.autocentrum.pl/?FF=307&make...mp;trybopinii=0

Ponadto zwracasz uwagę na to samo jak byś kupował każde inne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem że chodzi Ci o silnik np. z VW lub Audi zamontowany do Renaulta.

Chodzi mi o diesla z turbiną,

no to teraz którego

D

Dt

dTi

dCi

Idąc dalej tym tropem domyślam się że wykluczamy tylko dCi gdyż były one w ph2 montowane a reszta w ph1

polecam:

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=9107&highlight=1.9

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=6988&highlight=1.9

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=6333&highlight=1.9

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=5613&highlight=1.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki poczytałem... Chodzi mi o 1.9d i 1.9 dti 90km..?? Nie wiem dokłądnie jak to w meganach było oznaczane... Ile wytrzymują silniki z turbo i bez i do ilu tys km przebiegu opłaca się kupić,żeby nie wydawać fortuny na naprawy i jak one odpalają w zimie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile wytrzymują silniki z turbo i bez i do ilu tys km przebiegu opłaca się kupić,żeby nie wydawać fortuny na naprawy i jak one odpalają w zimie??

 

Tyle, na ile poprzedni właściciele dbali. Silnik z turbiną łatwiej zarżnąć ( a właściwie samą turbinę ). Na naprawy wydasz więcej w silniku zaturbionym (mówimy o naprawach mechaniki i elektroniki silnika ). Odpalają w zimie tak jak inne diesele.

 

Generalnie. Jeśli zadajesz takie pytania, to znaczy, że niezbyt dużo wiesz o dieselach. Może popróbuj pojeździć najpierw, bo możesz nie polubić jeżdżenia klekotem. Albo to pokochasz i wtedy wybór będzie prosty i oczywisty. <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepper_pl, nie wiem jak 1,8, ale miałem Transita 2,5D wersja skandynawska to w największe mrozy odjeżdżałem szybciej niż benzynki. Silnik nie do zajechania, po prostu cud techniki <czerwona> Zawsze będę go dobrze wspominał.

Koniec OT.

Co do silników z turbo, jak się nie znasz to najlepiej podjedź gdzieś do warsztatu żeby sprawdzili ciśnienie itd, nigdy nie wiesz na co trafisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak teraz mamy rok 2000 to bliski prawdy. Ale kalendarz mi mówi że jest 2008 a przebieg minimalny to raczej 250tyś

skuś się na pomiar sprężania na cylindrach. (jednak nie wszędzie chcą robić) Jak wyjdzie że jest ok to kupuj to auto. oczywiście jeżeli jest faktycznie bezwypadkowe i czegoś nie znajdziesz uszkodzonego.

dodatkowa ocena po nakładkach na pedały, stanu gałki zmiany biegów, i kierownicy ale to w mniejszym stopniu gdyż one lubią się szybko zużywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!