Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

spadek mocy i głośna praca 2.0 dci 150 Km


pinoczet2

Rekomendowane odpowiedzi

Tak w ogóle to witam wszytkich serdecznie. pierwszy raz będę zadawał pytanie na tym forum.

Mam nadzieję że spotam się tutaj z dużą wurozumiałością.

Problme jest nietypowy ponieważ dotyczy auta służbowego aczkolwiek używam go jak auto prywatne.Megane II hatch. 2006 2.0 dci 16v privilege.

Od jakiegoś czasu odczuwam spadek mocy i głośną pracę tego podobno super silnika.

Dostałem ten samochód lekko używany bo miał 30 tys a teraz ma 70 tys i zaczął się mulić.brak elastyczności jest dużym problemem.nie ma buta do 2000 tys do 3 tylko musi wejść na pułap 2500 i tak do 3500.serwisuje to autko do początku u dyszkiewicza w konstancinie-jeziornej. serwis jest jak narazie ok ale myśle że powiedzą że wszystko z silnikiem gra.

GAz nie działa płynnie.jak wciśnę gaz lekko i puszczę to autko szarpie.zamianst schodzić z obrotów szarpie. miałem wcześniej megana 1.9 dci i bez problemów. cicho i płynnie. pozatym najlepsze jest to że w firmie mamy taką samą sztukę tylko 2007 i chodzi pięknie.rwei na jedynce jak benzyna a pozatym jak wcisnę gaz nawet do oporu na jedynce apotem puszcze auto cały czas jedzie płynnie i spada powoli z obrótów. u mnie tak szarpie że mało głowy nie urwie. Pali chyba normalnie w granicach 7.7~8.3. pozatym silnik jest głośny i drgania przechodzą na kabinę. nie kopci wcale tylko rani niebieski dymek przez parę sekund i ten smrodek.ale to chwila apotem chodzi lepiej.

 

 

Doradźcie mi co robić z tym fantem .Sam musze się zając tym problemem bo firma jest mała i każdy to olewa.moge oddać na początku do serwisu u dyszkiewicza do Pana Miecia który jest chyba najbardziej uczciwy ale jak on nic nie wskóra to do kogo mam oddać samochód.

 

Dodam jeszce że mam duże doświadczenie z renault bo to moja 4 renówka .mam na koncie:

 

1. clio 1.5 dci 65 120 tys bez awarii oprócz złego paliwa i wtryski na gwarancji.

2. clio 1.5 dci 80 privilege- super fura silnik żyleta- bez problemów-tylko komputer padł

3.megane II 2004 1.9 dci 120 luxe dynamique-extra silnik cichy i oszczędny 6.5-7 l/100

4. no i to cacko

 

zalety:

niezły but.przyspieszenie 8,7 odwalam większość aut, sorry odwalałem

twarde zawieszenie nawet bardzo jak na megane.dobra skrzynia wysokie obroty.

 

wady:głośny silnik i kiepska tapicerka niby ze skóry i materiału ale to skaj. trzeszczy w zimę.

<czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że warto jednak podłączyć auto do komputera. Powodów może być kilka. Wtryskiwacze, turbina, potencjometr pedału gazu, pompa wtryskowa, lub inna bardziej przypadkowa usterka. Trzeba kolejno coś wykluczać. Dziwne, że nie wywalił żadnego błędu na wyświetlaczu. To może utrudnić sprawę, bo i na kompi może nic nie wykazać. Spróbować jednak warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!