Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nie równa praca po uruchomieniu dci


tomekt

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Po odpaleniu 1.5DCi silnik zachowuje sie tak jakby nie pracowal na wszystkich cylindrach. z rury wydechowej wydobywa sie dym, wskazówka od obrotomierza nie skacze. żadna kontrolka sie nie zaswieca, komuter nie pokzauje komunikatów. Dzieje sie tak tylko na zimnym silniku .Po dodaniu gazu wszystko sie normuje. Podczas jazdy auto zachowuje sie normalnie

 

Dodam ze wszystkie swiece zarowe dzisaj wymienilem lecz to nie pomogło.

 

Co moze być przyczyną???

 

Jak sprawdzic czy dochodzi napięcie to świec??

 

zauważylem ze np po odlączniu 1 ze swiec i uruchomieniu silnika kontrolka od swiec normalnie gasnie i komp[uter tez nic nie wyswietla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie wtrysk, skoro delikatne dodanie gazu załatwia sprawe. Sprawdz EGR może się blokować to tłumaczyło by dymienie na czarno o ile takie masz. Jeśli dymi w obecnych warunkach atmosferycznych przezroczystym dymkie to norma różnica temperatur. Jeśli okaze się ze to nie egr to podjrzewam jakąś elektronike może coś nie łączy? komunikaty błędów oprócz tych klasycznych które pokzaują się na wyślwietlaczy są zapisywane w pamięcie kompa więc powinno się wszystko wtedy wyjaśnić. Z drugiej strony z tego co czytałem na tym formum jak zaczęły się objawy padania wtrysków do zawsze pojawiał się komunikat wtrysk do kontroli itp. skoro nie ma to nie się też co na zapas martwic. Napisz co wynikło z podłączenia do kompa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

ok jak tylko dojde co jest tego przyczyną to napisze.

Codziennie działam w tym temacie. Dzisiaj sprawdzilem czy dochodzi prąd do swiec okazuje sie że wszystko jest ok .

Jako że to nie pierwsze wykroczenie, przydzielam <ok>

Proszę wreszcie zapoznać się z regulaminem forum i go przestrzegać :!: - Przypominam także o pisaniu z polską czcionką, co jak widzę czasami wychodzi, więc klawisz Alt działa. Prezes

 

[ Dodano: 2008-12-08, 12:04 ]

do dnia dzisiejszego niestety nie uporałem sie z moim problemem lecz zauważyłem jeszcze jeden dość dziwny objaw który może mieć związek.

Po wrzuceniu wstecznego(nawet kiedy silnik jest ciepły) auto zaczyna sie zachowywać podobnie jak z rana tuż po uruchomieniu czyli silnik tak jakby troszke kuleje wyłączam bieg wsteczny wszystko sie normuje co moze byc przyczyną ??

czy to jakies zwarcie w czujniku świateł cofanie które dodam ze sie zapalają ??

dodam ze po wrzuceniu wstecznego biegu noge trzymam cały czas na sprzegle wiec szkrzynia nie stawia zadnych oporów po wyrzuceniu biegu wszystko jest ok, raczej na 99 % jest to problem z elektryką która po wrzyceniu biegu ma wpływ na pracę wtryskiwaczytylko gdzie szukać przyczyny.

mam jeszcze jedno pytanie który to czujunik temperatury ma wpływ na pracę wtryskiwaczy?? czy to jest ten sam czujnik temp powietrza który jest zaspolony z czujnikiem cisnienia doładowania znajdujący sie plastikowym przewodzie od dolotu czy moze któryś z czujników temperatury cieczy znajdujący sie przy termostacie czy w korpusie silnika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

jednak mimo wszystko to może być wtrysk który jest zapieczony typowy objaw przy zimnym silniku, po jakimś czasie jak silnik sie nagrzeje wszystko jakby się normowało, jeśli tak jest to można popróbować dolewanie do paliwa uszlachetniacza do czyszczenie wtrysku i lać lepsze paliwo bo głupotą w/g mnie jest oszczędzanie 5 groszy na litrze byle taniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!