Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak wymienić filtr paliwa i oleju w megane II


michal-373

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wymienić filtr paliwa i oleju w megane II 1.9 dci ponieważ nigdy w tym aucie nie wymieniałem i nie chce popełnić jakiegoś błędu.

Na pewno już na forum był taki temat ale ja widocznie nie potrafie korzystać w opcji szukaj bo szukałem pół godziny i nic nie znalazłem żeby było dokładnie opisane jak to zrobić :)

 

Prosił bym nawet o linki,

 

proszę o wyrozumiałość za błędy jestem początkującym forumowiczem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Filtr oleju to raczej banał, zdejmujesz plastikową osłone silnika z góry i od frontu na bloku silnika masz filtr :)

Z filtrem paliwa jest gorzej, dostęp do niego jest od dołu przez przednie prawe nadkole lub demontarz przedniego zderzaka. Problem będziesz też miał z typem samego filtra, serwis na podstwie nr VIN nie potrafi jednoznacznie określic jaki to, dopiero po demontażu wie, ponoć wystepuje kilka jego rodzajów ale na taki patent mogli wpaść tylko Francuzi :)

Ja osobiście zleciłem ta czynność ASO całość wyniosła cos ok 160zł.

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha no dzięki kolego za odp.

A może ktoś dać dokładniejszy opis jak mam wymienić filtr paliwa ? wiedziałem już wcześniej że filtr paliwa przez nadkole się wymienia ale dokładniej coś bym prosił

BŁĄD W TEMACIE !!! Chodzi mi o megane II ph I

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam schematów ale są instrukcje na ftp. Jak juz pisałem zleciłem to ASO bo niezależne serwisy nie chciały sie podjąć bo był problem z dobraniem filtra a nikt nie chciał zamawiać w ciemno (są bodajże do całe filtry do wymiany lub same wkłady).