Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wtryskiwacze


robpab

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy wie ktoś może jaki jest numer wtryskiwacza sterującego MIpHII wesja 80KM? Wiem, że można sobie odczytać z wtryskiwacza ale aktualnie nie mam aktualnie takowych możliwości. W związku że miałem pewne problemy z wtryskiwaczem sterującym rozważam wariant zakupu używanego, jednak do tego potrzebny jest numer. Zastanawiam się też czy do wersji 80KM można założyć wtryskiwacze od wersji 98KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robpab, niestety numeru nie znalazłem, tylko takie info:

Wtryskiwacz kontrolny (czujnik początku wtrysku).

Umieszczony we wtryskiwaczu pierwszego cylindra, czujnik typu indukcyjnego (musi być

zasilany).

Informuje sterownik o początku wtrysku na 1 - szym cylindrze, jest to konieczne do sterowania

elektrozaworem kąta wtrysku.

W przypadku usterki tego czujnika kąt wtrysku jest ustalany w "trybie awaryjnym" i obroty silnika

ograniczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie w Clio jest na 2 cylindrze od rozrządu i nie wiem czy jest dobrze. U mnie w Scenicu DTI jest właśnie na 1 od rozrządu. Gdzieś w jakiejś książce wyczytałem, że w Clio zwykłym D 1 cylinder jest liczony od koła zamachowego :-? zdziwiło mnie to trochę. Autko jeździ normalnie ale aby ruszyć trzeba dodać dużo gazu (pompa wtryskowa też jest przestawiona o jakieś 3 ząbki na rozrządzie - wg. znaku na pasku) Czy to może być wina pompy i tego wtrysku :) U mnie w Scenicu ruszam z 1 bez gazu i nawet 2 spokojnie wrzucę i auto jedzie.

 

Dziś znalazłem fotkę identycznego silnika. Wtryskiwacz kontrolny jest na 2 garze. Co wy na to :)

post-5573-1290972136_thumb.jpg

post-1-1290972136_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wg dialogysa, w silniku F9Q 734 pierwszy wtryskiwacz z czujnikiem jest od strony koła zamachowego, zresztą spójrzcie na zdjęcie, znalazłem dziś przypadkiem:

wtrysk.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o zdjęcia które dodałem. Moim zdaniem wtryskiwacz powinien być od strony koła zamachowego. Jest założony na 2 garze tak jak na fotce. Auto chodzi bez problemu i pali bardzo dobrze. Jak już pisałem aby ruszyć trzeba dodać gazu mimo, że to diesel. Czy to, że wtrysk kontrolny jest założony w innym miejscu ( zdjęcia są z allegro i jest tak samo) oraz ta pompa mogą mieć coś wspólnego :) Jeżeli trochę się ociepli (pewnie szybciej do kogoś podjadę do garażu :) ) przełożę wtrysk oraz przestawię pompę na znak i zobaczę czy przy ruszaniu będzie miał siłę. Wszelkie wskazówki mile widziane :)

 

Widzę, że nikt nic nie dopowie na ten temat. Już wiem, że w silniku F8Q cylinder nr 1 jest od strony koła zamachowego a wtryskiwacz kontrolny jest na 3 cylindrze - czyli jak na zdjęciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!