Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[Scenic IphII] Pęknięty filtr paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.Problem przectawia się następująco.Kupiłem filtr paliwa(filtron ps980)wymieniłem go.Po 24 godzinach okazało się że po wyjechaniu z garażu filtr pękł(w górnej części małe pęknięcie,doslownie kreseczka malutka)zawiozłem na reklamacje dostałem drugi.Stwierdziłem że to pewnie wada fabryczna.Założyłem drugi, po około 3 tygodniach ta sama sytuacja.Rano gdy wyjeżdżałem z garażu już się lało.Pękł w górnej częsci jak pierwszy.Filtr był oczywiście zamocowany nie latał luźno pod czas jazdy.Co może byc przyczną za wysokie ciśnienie idzie na filtr czy znowu wada materiału?I jeszcze jedno co to jest za zaworek (pokrętło)na jednym z przewodów paliwowych bo dokładnie nie wiem czy ono sie nie przękręciło troche przy montażu może to ma wine.

 

Scenic I phII 1.9 DCi 2000

 

Z góry dzięki za pomoc. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest za zaworek (pokrętło)na jednym z przewodów paliwowych bo dokładnie nie wiem czy ono sie nie przękręciło troche przy montażu może to ma wine.

Z tego co pamiętam zaworek zwrotny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaworek.th.jpg

 

Tam nie ma możliwości ustawiania, po prostu to jest zatyczka zaworka i tyle, pod nią jest (z tego co pamiętam) blaszka, kuleczka i sprężynka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Hej kolego. Mam ten sam problem. Tzn. dziś pękł mi filtr. Myślałem, że to wężyk puścił, jednak po dłuższych oględzinach ujrzałem, jak po kilku sekundach od przekręcenia kluczyka filtr dosłownie puchnie i wydobywa się z niego paliwo. Myślę sobie trudno, stary był, na szczęście mam w piwnicy zapasowy. Po zamontowaniu nowego, uradowany, że udało się w miarę szybko, żona przekręca kilka razy na zapłon, żeby odpowietrzyć, a tu nagle patrzę, a on puchnie identycznie jak poprzedni! Przestraszony kazałem żonie odpuścić, żeby go zaraz tak samo nie rozsadziło, ale jednak podjęliśmy dwie próby odpalenia silnika, lecz od razu gasł (to tak na marginesie)...

 

Ale najbardziej mnie martwi, nowy filtr, który wyraźnie ma wysokie ciśnienie w środku i nie wiem czym to jest spowodowane. I jazda na nim pewnie szybko by skończyła jego żywot tak jak poprzedniego...

 

I jak, poradziłeś sobie z problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!