Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

witam, od wczoraj mam dziwny problem, otóż chcąc jechać prosto muszę skręcić kierownice kilka stopni w prawo, a gdy ja wyprostuję to lewe kolo jakby uciekało w lewa stronę. co mogło by być przyczyna? dodam ze nie zaliczyłem żadnej wielkiej dziury szczególnie lewa strona, zrobiło się to jakby w czasie jazdy gdyż wcześniej nie rzuciło mi się w oczy.

Edytowane przez maraft1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami też sporadycznie tego doswiadczam, najczęściej na ''naszej'' S17 w budowie :(

 

podejrzewam któryś drążek kierowniczy, bo innej przyczyny nie widzę, no chyba że jeszcze ciśnienie w oponach ale to wykluczyłem u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jutro podjade na diagnostyke i zobaczy sie ktora mogla pasc, ale skoro na prostej kierownicy lewe kolo wychodzi to chyba bedzie lewa koncowka. bo raczej od sworznia to chyba kolo nie uciekalo by

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

 

Dodano: 12 lis 2012 - 08:39

Bylem dziś na stacji i się własnie okazało jak pisał kolega wyżej , luz na obu końcówkach nie duży chyba około 2 mm ale nie opłaca się ustawiać zbieżności na nich wiec idą do wymiany. tylko nie wiem czy wymieniać samemu bo jak się zapiekły żeby ich nie pozrywać na nakrętkach.

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

końcówki wymienione, bylem wczoraj na zbieżności była ustawiona ok po wymianie końcówek i nic nie trzeba było ruszać, ale kierownica została lekko skręcona, diagnosta mówił ze może to być spowodowane nowymi oponami zimowymi ze musza się dotrzeć i ułożyć na kołach ??.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem wczoraj na zbieżności była ustawiona ok po wymianie końcówek i nic nie trzeba było ruszać, ale kierownica została lekko skręcona, diagnosta mówił ze może to być spowodowane nowymi oponami zimowymi ze musza się dotrzeć i ułożyć na kołach ??.

Głupoty gada z tymi oponami. Jak masz krzywo ustawioną kierownicę to znaczy, że podczas wymiany końcówek drążków kierownica nie była zablokowana w pozycji do jazdy na wprost (była lekko skrzywiona) i do takiego ustawienia kierownicy była robiona zbieżność kół.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec byliśmy ze znajomym na kanale, zblokowaliśmy kierownice w pozycji środkowej, lewą stronę wykręciliśmy 3/4 obrotu a prawą tyle wkręciliśmy, jest równo z tym że czy jechać jeszcze teraz sprawdzić zbieżność czy raczej się nie zruszyła skoro kręcone było po tyle samo? a końcówki zmienialiśmy sami i liczyliśmy po prostu obroty i udało się trafić na stacji nic nie ustawiał bo mówił że nie trzeba.

 

Dodano: 20 lis 2012 - 07:40

Jest ok byłem dla pewności na stacji. Działa jak trzeba teraz się trzeba tylko przyzwyczaić jeździć bez luzu bo fajnie legutko chodzi wszystko . Można temat zamknąć.

Edytowane przez maraft1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!