FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Pompa paliwa - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

  • 3 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Megane I phI
Pompa paliwa

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   m7a7r7c7i7n 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 11-październik 07
  • Skąd:Nowy Dwór Gdański
  • Silnik:1.6 8v
  • Przebieg (tys.km):143000

Napisano 23 październik 2007 - 19:01

chyba padla mi pompka paliwa. bo jej nie slychac i na paliwie nie chce juz chodzic. mozna ja zregenerowac? Latwo ją wyjąć?
m7a7r7c7i7n
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

Ostatnie artykuły


#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Lewy 

  • Grupa: Mod Team
  • Rejestracja: 04-wrzesień 06
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:MIIphI GT
  • Silnik:2.0 16V
  • Przebieg (tys.km):130

Napisano 23 październik 2007 - 19:09

Wyjąć jest łatwo. Podnosisz siedzisko tylnego siedzenia i masz juz dostęp do pompy. Jeżeli jest rozbieralna, to można ją jeszcze uzdrowić. Jeśli nie to tylko wymiana na nową.
Megane II GT 2.0 16V
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
S. Lem
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Prezes 

  • Grupa: Junior Administrator
  • Rejestracja: 10-listopad 06
  • Skąd:okolice Wrocka
  • Auto:Renault
  • Silnik:2,0 dCi
  • Przebieg (tys.km):172

Napisano 23 październik 2007 - 19:12

Może się zawiesiła - postukaj. Podnieś kanapę z tyłu i tam masz ją schowaną. O regeneracji nie słyszałem. Ja kupowałem nową. Bardzo łatwo się ją wymienia jak się ma odpowiedni sprzęt, klucz. Odpiąć elektrykę i zdjąć przewody paliwowe. Potem kluczem się odkręca pokrywę zbiornika z pompą. Trzeba jednak odessać paliwo bo musi być prawie pusto :!:
Zbiornik jest z tworzywa i się zdeformuje jak będzie zbyt ciężki a się to rozkręci :!:
Niestety jest też kolejny problem - numery pompy są na pompie czyli w zbiorniku. Dopiero jak ją wymontujesz to spiszesz. Uważaj na przewody i pływak.
Powiem teraz ciekawostkę do modelu silnika jaki ja miałem montowali 3 różne pompy ;-)
Oczywiście za pierwszym razem kupiłem nie taką ;-) bo nie miałem tej wiedzy co teraz i numerów spisanych z pompy ;-) Jeszcze ją gdzieś w piwnicy powinienem mieć tą starą oczywiście.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Lewy 

  • Grupa: Mod Team
  • Rejestracja: 04-wrzesień 06
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:MIIphI GT
  • Silnik:2.0 16V
  • Przebieg (tys.km):130

Napisano 23 październik 2007 - 19:21

Co do regeneracji, to nie wiem jak jest w 100% w Megankach. Może są tylko i wyłącznie nierozbieralne. Dotychczas myślałem, że tylko takie są niezależnie od marki samochodu. Ostatnio jednak kumpel w Golfie wymieniał i mial rozbieralną. Mógł kupić same wnętrzności i ją naprawić.
Megane II GT 2.0 16V
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
S. Lem
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Prezes 

  • Grupa: Junior Administrator
  • Rejestracja: 10-listopad 06
  • Skąd:okolice Wrocka
  • Auto:Renault
  • Silnik:2,0 dCi
  • Przebieg (tys.km):172

Napisano 23 październik 2007 - 19:22

Zaraz poszukam swojej w piwnicy - może znajdę ale wydaje mi się że nie.
Mam zrobię fotki i zapodam jak uda mi sie połączyć z aparatem :-)
Nie ma szans aby ją rozebrać .

Załączone pliki


0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   CareK 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 01-lipiec 07
  • Skąd:Krosno
  • Auto:KIA Ceed SW 2012 M
  • Silnik:1.6 GDI
  • Przebieg (tys.km):13,6

Napisano 23 październik 2007 - 21:24

Pytam z ciekawości:

W każdej megance pompa paliwa jest pod autem? Ale ciekawe rozwiązanie :-)

Pytam bo np w Polonezie miałem w komorze silnika i dla mnie to zupełna nowość :-)
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   bronius 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 05-listopad 06
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:MII, V40 i MX-5
  • Silnik:2x 1.9dci
  • Przebieg (tys.km):1

Napisano 23 październik 2007 - 21:27

polonez to archaiczna konstrukcja, większość aut ma przy baku
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Prezes 

  • Grupa: Junior Administrator
  • Rejestracja: 10-listopad 06
  • Skąd:okolice Wrocka
  • Auto:Renault
  • Silnik:2,0 dCi
  • Przebieg (tys.km):172

Napisano 23 październik 2007 - 21:29

Pompa paliwa nie jest pod autem tylko w baku a dostęp od środka :-)
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   dudu 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 28-sierpień 07
  • Skąd:Kielce
  • Auto:Megi
  • Silnik:1.6 Benzyna+gaz 8V
  • Przebieg (tys.km):210000

Napisano 24 październik 2007 - 09:37

W polonezie na jednopunktowym wtrysku pompa jest już w baku.
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   m7a7r7c7i7n 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 11-październik 07
  • Skąd:Nowy Dwór Gdański
  • Silnik:1.6 8v
  • Przebieg (tys.km):143000

Napisano 27 październik 2007 - 15:52

pompka jednak dziala. Ale nie pali na cieplym silniku. Na zimnym przewaznie odpala bez problemow. Nie wiem co mam zrobic :-)

[ Dodano: 2007-11-07, 16:23 ]
okazalo sie ze mam do zrobienia glowice :-) Nie pali na 3 i 4 cylinder i cisnienie jest za male...

[ Dodano: 2007-12-03, 15:58 ]
witam po dlugim czasie. mimo regeneracji glowicy nie poprawilo sie. Ostatnia deska ratunku byly wtryski...znalazlem cala listwe za 100 zl na allegro (uzywana). dzis je wymienilem i juz jest w porzadku!!! odpala jak pszczolka :P Ale dlugo sie z tym meczylem,masakra :P
m7a7r7c7i7n
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   krason 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 08-maj 07
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.6 8V 55kW
  • Przebieg (tys.km):145000

Napisano 09 listopad 2007 - 10:59

moja megi jak jest zimna po zakręceniu zapala, ale zaraz gaśnie, muszę potem kręcić klika razy i zapali, myślę że to pmompa nie trzyma paliwa, ale mogę się mylić, pompę słychać więc pracuje, ale jak sprawdzić czy trzyma paliwo?
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Krzychu29 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 11-marzec 07
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:K7M+Gaz
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 09 listopad 2007 - 11:10

Ile masz paliwa w baczku? Ja miałem podobne zdarzenie u mnie ustąpiło jak dotankowałem wiecej paliwaka. Moja pompka jest słaba ponieważ jak mało paliwka to trzeba kręcić a jak wiecej pali szybciej.
Pozdro.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   krason 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 08-maj 07
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.6 8V 55kW
  • Przebieg (tys.km):145000

Napisano 09 listopad 2007 - 11:13

paliwka mam zawsze ponad pierwszą kreskę, ale dotankuję i sprawdzę czy pomogło
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Krzychu29 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 11-marzec 07
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:K7M+Gaz
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 09 listopad 2007 - 11:24

Co do pompy czy słychać ją około 2 sekundy po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem? Wtedy dobija cisnienie w układzie paliwa.

[ Dodano: 2007-11-09, 10:28 ]
A (immobilaizerrr) soki sam nie wiem jak to sie pisze. U mnie tak dzieje sie dokłądnie jak jest włączony autko odpala i za momencik gaśnie może on daje w kość. Słyszałem także że czujnik położenia wału ma wpływ na odpalanie ale sam nie wiem gdzie jest ale posty są na ten temat.
Pozdro
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   krason 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 08-maj 07
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.6 8V 55kW
  • Przebieg (tys.km):145000

Napisano 09 listopad 2007 - 11:28

Jest tak jak napisałeś, słychać ją około 2 sekund

[ Dodano: 2007-11-14, 09:16 ]
Po zatankowaniu połowy zbiornika pali od pierszego kopa, więc jednak trzeba będzie w niedługim czasie pomyśleć o wymianie pompy, a teraz pilnować paliwka.
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   kali1313 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 31-marzec 07
  • Skąd:Olkusz
  • Przebieg (tys.km):125

Napisano 07 grudzień 2007 - 20:53

Witam wszystkich. Moja MEGI z 1997r. silnik 1.6 90KM (K7M) nagle przestała odpalać. Werdykt -POMPA PALIWA NIEZYJE. Poszedłem do sklepu i nagle zaczęły sie problemy. Okaząło się, iz winienem wiedzieć w jakim miesiącu 1997r. moja meganka została wyprodukowana, ponieważ miały one dwa rodzaje pomp paliwa produkowane do 10.1997r. inne pompy niz produkowane po tej dacie. Sprawdziłem więc samą pompę po numerku na niej nabitym i okazało sie że jest to pierwsza wersja, produkowana do 10.1997r. I tu schody - sprzedwca po sparwdzeniu powiedział, że do mojej meganki POMPA BYŁA W CAŁOŚCI WRAZ Z OBUDOWĄ nie ma jej jednek w 6 hurtowniach. To samo w innych sklepeach. natomiast do tej drugiej pompy omp bez liku, gdzie chce i jaka chcę. Więc róznymi kanałami załatwiłem pompe do mojej meganki ale tutaj znowu problem cena 400 zł nadmieniam, iz do tej drugiej wersji po 10.1997r. nóweczka 170zł. Więc tu moje pytanie, czy znacie jakiś zamiennik pompy do mojej wersji autka, poniewaz jak widzicie różnica cenowa straszna. Swoją drogą po wyciagnięciu swojej pompy nie widze problemu z rozebraniem jej tj ściągnięciem plastiku i złożeniem innej dlatego nie wiem czemu sprzedają w całości z obudową. Poza tym może ktoś sie orientuje, czym róznią sie te pompy po 10.1997r. i przed nim, czy mocowanie w zbiorniku jest inne, bo przecież silniki sie w samochodzie nie zmieniły. Dodaję iż na mojej pompie jest oznaczenie - 7700420306.Dzieki z góry.
0

Udostępnij ten temat:


  • 3 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły



Podobne tematy Zwiń


Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting WWW - serwery w Polsce