Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zgon elektryczny mojej Megi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój pierwszy post i szukam od razu ratunku.

Zszedłem dziś do garażu, a moja Megi (1,6 rocznik 1996) martwa. Nie działa nic. Rozrusznik nie kręci, światła i kontrolki nie świecą... totalna śmierć elektryczna.

Kupiłem Ją 2 lata temu i do tej pory mnie nie zawiodła, jestem z Niej bardzo zadowolony.

 

Niestety jestem totalnym laikiem i pierwsze co mi przyszło do głowy to ... bezpiecznik.

Pomóżcie. Gdzie mogę szukać usterki, ewentualnie, którego bezpiecznika szukać (o ile to bezpiecznik). Proszę o wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

były mocne wiatry!!!

zrób tak:

stań koło samochodu przy otwartej masce od strony kierowcy nachyl się pod maskę zobaczysz plastikowe pudełko a zaraz za nim mały okrągły kawałek gumy (wyłącznik wstrząsowy) wciśnij go być może to ci pomoże zaraz przy nadkolu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem podjechał teść z prostownikiem, podłączyliśmy akumulator... ale nie ładuje się. Teściu mówi, że jakaś cela poszła i akumulator jest do wyrzucenia.

W sumie akumulator ma oryginalne naklejki Renault, wynika z tego że jest w samochodzie od nowości, czyli od 1996 r. czyli już chyba na niego czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem podjechał teść z prostownikiem, podłączyliśmy akumulator... ale nie ładuje się. Teściu mówi, że jakaś cela poszła i akumulator jest do wyrzucenia.

W sumie akumulator ma oryginalne naklejki Renault, wynika z tego że jest w samochodzie od nowości, czyli od 1996 r. czyli już chyba na niego czas.

 

Ponad 10 lat !!! Nieźle. Ja zmieniałem po 4 latach.