Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

regeneracja katalizatora??


yuve

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! W moim Scenicu II 2005 1.9 DCi na kompie pojawił się komunikat: zregeneruj katalizator. O co chodzi?? Czy ktoś coś takiego w ogóle robi, gdzie i za ile?? Nie wiem, czy to ma związek, ale zdarzało się czasem, że samochód podczas jazdy jakby nagle zaczął "hamować silnikiem" pomimo, że cisnąłem na gaz, a wskaźnik obrotów stał w miejscu. Po wysprzęgleniu i zdjęciu nogi z gazu "moc powracała". Myślałem że to tylko zabrudzony układ recyrkulacji powietrza (miałem coś takiego w peugeocie) a tu teraz ten komunikat. Co o tym sądzicie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak napisałem: komunikat pojawił się na kompie (czyt. wyświetlaczu komputera).

z tego co wiem (nie znam się na silnikach <ok> ) to filtr cząstek mam i został miesiąc temu wymieniony.

teraz jeszcze przypomniał mi się taki detal (nie wiem czy ma to jakiś związek): komunikat pojawił tuż po zatankowaniu ultimate BP diesel - wcześniej jeździłem na zwykłym dieslu BP...

mogę w ostateczności wymienić katalizator, ale dziwi mnie dlaczego pisze "zregeneruj" a nie "wymień"???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no cóż moje pytanko już się zestarzało, ale chciałem dodać nową "zagwozdkę" - wyjeździłem ultimata BP, nalałem zwykłego diesla BP i cud: komunikat przestał się pokazywać :shock: !!!o co tu kurteczka chodzi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Dziś pojechałem z takim właśnie komunikatem "zregeneruj katalizator" do serwisu.

Podpieli komputer i powiedzieli co następuje :-) :