Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pawir1995

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Witam. U mnie jest dokładnie to samo. Po odpaleniu silnik trzyma obroty na około 1000, po przygazowaniu obroty spadają do 800-1000 i silnik pracuje równo. Dopiero po ruszeniu i po wciśnięciu sprzęgła obroty spdają do najniższej wartości według wskaźnika zegara i silnik gaśnie. I tak kilka razy, aż silnik się nagrzeje. Po nagrzeniu obroty spadają do około 600 i falują do okołu 700-800. Stało się tak bez wyraźnej przyczyny. Nie zauważyłem nawet kiedy to było. Początkowo były to pojedyncze przypadki i nie przywiązywałem do tego wagi. A teraz to już wpływa mi na nerwy. Silnik krokowy był wymieniany jeszcze w zeszłym roku z powodu falujących obrotów i od tego czasu był spokój. Teraz to nie wiem, czy znowu silnik krokowy nadaje się do naprawy? Mam Megane Scenic 1,6 ; 8V
  2. Chyba musiała linka się ułożyć, gdyż po 2 dniach terkotanie całkowicie ustało. Mechanik powiedział mi, że jeśli terkotanie się będzie jeszcze powtarzać to będzie to znaczyło zużycie półksiężyca przy pedale sprzęgła. Trzeba będzie go wtedy wymienić. Jak na razie póki się nic nie zmieni nie będę niz ruszał.
  3. Witam! Mam Renault Scenic styczeń 1998 rok. Niedawno wymieniałem linkę od sprzęgła. Od czasu wymiany podczas naciskania pedału sprzęgła słychać coś w rodzaju terkotania. Jak się przyglądnąłem, to w czasie naciskania pedału zapadki nie mogą trafić w ząbki na takim półpierścieniu. Czy jest jakiś sposób regulacji , aby to poprawić? Czasami zdarza się, że pedał pracuje poprawnie.
  4. Miałem podobnie. Przy skręcie w prawo buczenie znikało i obstawiałem, że jest do wymiany prawe łożysko, jednak jak się okazało uszkodzone było lewe łożysko.
  5. toldek1 , sprawdziłem te przewody wcześniej. Było wszystko w porządku.
  6. Hej! Dzisiaj po "świeżym" deszczu zerknąłem pod schowek pasażera i w miejscu, gdzie znajduje się gumowy kołnierz widniały ślady wody. Jak nacisnąłem tapicerkę to z niej wysączyła się woda. Powyżej kołnierza było sucho. Wygląda mi to na jakiś kanał wentylacyjny lub od klimy. Co to może być w tym miejscu? Jak się dostać pod gumę, aby uszczelnić przeciek?
  7. U mnie też zbiera się woda. Z tym, że na podłodze z przodu po stronie pasażera. Właśnie dzisiaj próbowałem ustalić miejsce przecieku. Sprawdziłem odpływ wody z poszybia, z szyberdachu, sprawdziłem też , czy nie ma przecieków na uszczelnieniu szyby. Niestety, nic nie znalazłem. Mam jeszcze jeden pomysł. Muszę zdjąć koło oraz nadkole i wtedy polewać wodą i obserwować, czy gdzieś nie ma przecieku. Ale to muszę zostawić na późniejszy czas. Jak coś znajdę to napiszę.
  8. Witam! Dzisiaj dobierałem się do deski rozdzielczej i po zdjęciu kokpitu znalazłem taką kratownicę: Czy ktoś wie co to takiego? do czego to może być? Ona leżała luzem pod kokpitem.
  9. Dołączam się do gratulacji!!! "Z żoną źle ale bez żony jeszcze gorzej"
  10. właśnie wróciłem z trasy. Wyszło mi 6,8 l/100km przy pełnym obciążeniu. Silnik 1,6 8V W mieście niestety dochodzi do 10 l/100km
  11. Witam! Mam fabryczne radio Philips. Często na wyświetlaczu pojawiają się liczby pięciocyfrowe. Zdarza się to zarówno po odpaleniu silnika jak również w czasie jazdy. Czy to oznacza coś poważnego? Czy się tym nie przejmować?
  12. U mnie przy jeździe mieszanej wyszło 8,8-9,2 l/100km. Kilka dni temu robiłem dłuższą trasę i wyszło mi 6,7 l/100 km. Silnik 1,6 8V
  13. Witam wszystkich! Dzisiaj odebrałem pocztę i były nakleeeejki! Wyglądają świetnie. W piątek najprawdopodobniej je przykleję. Wyrazy wdzięczności dla wszystkich zaangażowanych w wytworzenie naklejek. Pozdrawiam!
  14. Witam! Jestem posiadaczem Scenica '98 ; 1,6V8. Mam problem z blokowaniem maski silnika. Otóż wyłamał mi się trzpień, na którym zamocowana była sprężynka od blokady zamka maski silnika. W jaki sposób mogę zdemontować tę część z blokadą? Czy muszę zdemontować cały zamek? I jak się za to zabrać? Czy ktoś ma może opis demontażu? I jeszcze jedno: otwierając maskę nie muszę używać dźwigni znajdującej się w kabinie. Wystarczy mocniej szrpnąć maskę do góry. Czy tak powinno być? Czy to jest spowodowane uszkodzeniem blokady zamka i w normalnych warunkach nie dałbym rady otworzyć przez szarpnięcie?
  15. Witam! Kiedyś miałem R19 i miałem podobne objawy. Stuki najczęściej słychać było w czasie dodawania gazu lub jazdy n nierównościach. Pomogła wymiana katalizatora, był wewnątrz uszkodzony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!