Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tu_es

Użytkownik
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II ph I Sedan 2004
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    190000

Ostatnie wizyty

734 wyświetleń profilu
  1. tu_es

    Clio II/III

    Witam wszystkich. Koleżanka z pracy chce kupić Clio. Ponoć rok 2009. Mam tylko VIN i zdjęcia . Bo to auto z Niemiec. Jak sprawdzić dane po VIN. Bo kurcze wychodzi mi dziwny rok albo ja nie umię czytać. Nr VIN VF1BR1GOH42032416. Chyba że ktoś zna dobry dekoder vin to proszę o linka.
  2. Witam, jak dokładnie nazywa się ten plastik, dzięki któremu linki hamulca ręcznego nie wypadają? Pytam, bo co je poskręcam i wyreguluję, to po paru zaciągnięciach znowu jedna a potem druga spada i brak ręcznego. Pod jaką nazwą szukać w sklepach?
  3. Mam ten sam upalony pin co na Twoim pierwszym zdjęciu oraz podobnie jak na drugim (mniej, ale mam na razie ten temat ze światłami ogarnięty). No i też mam Electronic fault. Nawet silnik nie zakręci. Może ktoś napisze od czego ten pin jest, bo ja już się poddałem i zapisałem się do fachowca w kolejkę do naprawy.
  4. Fakt. Masz rację. Chodziło mi o tę w komorze silnika nad lewym kołem :) Dodano: 03 sty 2017 - 16:52 Ratunku, już nie wiem o co biega Zamówiłem używane UPC, podłączyłem i kicha. Nie odpala, objawy te same no i komunikat "Electronic fault" :angry: A po tych dwóch sygnałach o których pisałem wcześniej - to zostają świecące się kontrolki (czerwone) : - STOP - lampka kontrolna ładowania akumulatora - lampka kontrolna ciśnienia oleju - od immobilizera (cały czas, nie mruga). Co mam następnego sprawdzić? Z tego co się zorientowałem, to przy próbie odpalenia pompa paliwa chyba chodzi bo szumi(słuchałem przy podniesionym tylnym siedzeniu i słyszałem szum, który ustał po naciśnięciu START/STOP i wyjęciu karty). Co do samego UPC to przyszła z takimi samymi kodami dokładnie jaką mam (również wersja wyposażenia), tylko od silnika 1.5 dci, a u mnie jest 1.6 16V. Czytałem, że jak meganka jest przed liftem, to nie trzeba podłączać jej, aby zrobić CLIPem adaptację. Dobrze piszą? Poniżej zdjęcia UPC, która dzisiaj przyszła. Powiem tak, wizualnie jest w gorszym stanie jak moja. Coś jakby wylane, stare ślady po zalaniu? Na zdjęciu poniżej takie coś jak od wilgoci
  5. Na pewno to przyczyna UCH a nie skrzynki bezpieczników (UPC)? Z tego co sie orientuję, to jest ten element najczęściej zalewany z powodu jego umiejscowienia nad lewym kołem w skrzynce. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  6. Czyli wymiana skrzynki bezpieczników? Kurcze tak myślałem Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  7. Nie. Właśnie w ogóle nie kręci. Może źle to opisałem za co przepraszam. Pojawiają się dwa sygnały dźwiękowe (których znaczenia nie mogę znaleźć w sieci). We wtyczce PPH1 GREY znalazłem upalony slot nr 2, a na płycie pin od tego slotu jest czysty. Tam gdzie jest upalony styk na wtyczce - dochodzi z wiązki do niego kabel taki biały gruby). Czy wcześniej ten slot był upalony to naprawdę nie wiem, bo tam nie zaglądałem bez potrzeby. Podłączyłem znowu wszystko i zebrałem objawy. A więc : 1. Po próbie włączenia auta (przycisk start/stop) : - dwa sygnały dźwiękowe - nie odpala awaryjnie na gazie - światła, podświetlenie zegarów i wskaźniki się włączają. 2. Po wyłączeniu i zamknięciu kartą auta: - dalej palą się światła mijania - chodzi wentylator - świeci się podświetlenie zegarów i wskaźników - nie można wyłączyć nawet ręcznie radia (po wyłączeniu auta przyciskiem start/stop i wyjęciu karty ze slotu) - trzeba zdejmować klemę z akumulatora aby wyłączyć elektrykę w aucie. Dodano: 22 gru 2016 - 08:38 Co do usuwania zdjęć przez adminów, Regulamin pkt. 8.1 Prezes
  8. Nie ukrywam, że i dla mnie byłaby to przydatna rzecz :) Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Dodano: 20 gru 2016 - 17:19 No cóż. Jestem po przelutowaniu tego przekaźnika. Dalej nie odpala, poza tym, że już nie świecą się światła po wyłączeniu auta kartą. Prawdopodobnie ten przekaźnik miał coś wspólnego ze światłami, ale nie mając schematu mogę sobie gdybać. Zapomniałem wcześniej dodać, że jak naciskam Start/Stop to jest cisza i po paru sekundach są dwa sygnały dźwiękowe. Ktoś wie, co taka liczba tych sygnałów może oznaczać bądź ma spis tych sygnałów?
  9. Kupiłem ten przekaźnik na znanym portalu aukcyjnym. Jak dojdzie, to dam do przelutowania. Zobaczymy co i jak z tego wyjdzie :) Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  10. Witam. Sprawa ma się tak. Żona wracając z pracy autkiem nie dojechała do domu. Na prostej drodze zgasł jej silnik i tylko silnik. Światła i całe podświetlenie wnętrza jak również radio działało. Trzeba było dopchać go do domu. Nie można było wyłączyć elektroniki, tzn. nie działało wyłączenie przyciskiem Start/Stop. Musiałem zdjąć klemę. Potem po każdorazowej próbie odpalenia aby wyłączyć światła trzeba było zdejmować klemę. Jak odpalam za pomocą karty to zapalają się światła, wskaźniki ale nie próbuje odpalać silnika. Z czasem na wyświetlaczu pojawia się komunikat "Electronic fault" :angry: Próbowałem podłączać go pod kompa ale nie wchodzi w moduł silnika. Dzisiaj zdemontowałem skrzynkę bezpieczników i znalazłem taki element na płytce. Regulamin forum jasno mówi o zasadach dodawania zdjęć :!: - Prezes Na powyższych zdjęciach dziwnie wygląda ten element tak jakby czymś zalany. To zalanie ma strukturę jakby zastygły bąbelki po zagotowaniu. Czy tak powinien ten element wyglądać? Na tej płytce taki sam element jest niczym nie zalany, jest czysty, można na nim odczytać te same oznaczenia co na zalanym.
  11. Witam. Mam problem. Manualna skrzynia biegów,Megane II z 2004r. 1.6 16v. Od paru dni jest problem ze zmianą biegów. Wcześniej tego nie było - auto kupione w maju zeszłego roku. Olej w skrzyni biegów nie był zmieniany. Auto stoi pod chmurką, od wczoraj w garażu. Nieważne czy auto odpalone czy nie, rozgrzane czy nie - zmiana biegów to masakra. Trzeba włożyć dużo wysiłku w zmianę biegu, tak jakbym mieszał bardzo gęsty żel (dlatego przestałem nim jeździć). Mechanik sugeruje, że może to być przyczyna popękanych osłonek od linek (ale pomimo nocy w garażu - bez zmian). Mam podstawić do naprawy. Jakieś propozycje? Olej, regulacja linek lub coś innego? Odpowiem na wszystkie pytania.
  12. Filtr wymieniłem tydzień temu ale nie pomyślałem o sprawdzeniu czy jest poduszka. Przy okazji zobaczę. Może w weekend znajdę chwilę czasu.
  13. Kupione rok temu. Na bank miał robiony prawy przód z tego co mi wiadomo. Ale to jeszcze przed poprzednim właścicielem. Więc za wiele nie wiem. Z poważniejszych napraw to wymieniłem skrzynkę bezpieczników koło silnika, bo zalana była i prawą poduszkę z przodu od sprężyny, bo stukało na dziurach. Oczywiście też po zakupie wymieniony rozrząd.
  14. Może ktoś mi doradzi. Od czego taki ślad? Wywalona poduszka czy od słońca? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76
  15. A ja mam taką naklejkę. Co to oznacza? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!