Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gibki8

Użytkownik
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    1.4 100KM
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnie wizyty

489 wyświetleń profilu
  1. Hej, mam pewien delikatny problem po wymianie kolektora ssącego w Meganie. Przede wszystkim samochód zaczął pracować dużo głośniej niż przed tą operacją i dziwnie buczeć. Dodatkowo spalanie podskoczyło mi o około 2-3 litry. Owszem samochód jest nieco żwawszy ale komfort podróżowania i ekonomia są mocno denerwujące. Wraz z kolektorem został wymieniony komplet uszczelek oraz koreczek od wlewu oleju. Pytanie gdzie leży problem, czy to wina tego kolektora czy po jego wymianie ujawniły się może jakieś inne usterki. Miał ktoś z was podobne problemy i przygody? Dzięki z góry za zainteresowanie tematem!
  2. Po wstępnych telefonicznych ustaleniach i opisaniu usterki mechaniki zaleciły wymiane kolumny kierowniczej. Czy jest to prawidłowa diagnoza, czy może niepotrzebne tworzenie kosztów? Na organoleptyczne ocenienie sprawy jestem umówiony na jutro.
  3. Ok właśnie sprawdzałem ją jeszcze dzisiaj po napisaniu postu i wydawało się wszystko ok. Pytanie czy lekkie poluzowanie jej lub całkowite wykręcenie i ponowne zamontowanie pomoże w czymkolwiek, czy może lepiej oddać sprawę do kogoś, kto lepiej zna się na tym wszystkim.
  4. Dziękuję za odpowiedź. Postaram się jutro zasiąść do tego i obczaić co tam się porobiło Dodano: 04 sie 2015 - 15:45 Posiedziałem dziś trochę przy tej regulacji, ponieważ przestała się już blokować kierownica i lata jak szalona. Odkręciłem dolną osłonę ale generalnie dostęp do czegokolwiek jest tragiczny. Generalnie nie zrobiłem nic poza kilkoma zdjęciami :D Czy generalnie chodzi o tą śrubę z lewej strony kolumny czy może szukałem w złym miejscu. Jeśli to ta śruba to ona siedzi bardzo mocno i o nic nie zahacza.
  5. Odkopuję temat, ponieważ u mnie pojawił sie dokładnie ten sam problem. Wczoraj chcąc wyregulować położenie kierownicy w jakiś magiczny sposób zablokowała się ona w swoim najwyższym położeniu, a dźwignia od jej regulacji nie wchodzi maksymalnie w głąb jednak blokuje zmianę położenia. Po odblokowaniu mogę jedynie zmieniać ustawienie kierownicy bliżej lub dalej klatki piersiowej, regulacja góra /dół nie działa. Czy ktoś może podrzucić pomysł jak poradzić sobie z tym problemem?
  6. Witam bardzo serdecznie. W Meganie strzeliło 70 000 więc trzeba się zabrać za świeczki. Jaki polecicie do Megane II ph II 1.4 16V ;) Do tego zapewne jakieś cewki ;) Chodzi mi o jakiś dobry i konkretny zestaw ;)
  7. No i niestety jestem kolejną ofiarą cieknącej "klimy". Nie chce mi się z tym bawić więc jutro wizyta w ASO będzie ;) Powiedzcie tylko czy jeżeli wykładzina jest delikatnie wilgotna to czy z osuszaniem tego będzie dużo problemów? W schowku w podłodze wody było niewiele, lekko wilgotne dno ;)
  8. aż taka tragedia miałaby być jak go oglądałem to wydawał się być dobrze spasowany a ta szczelinka wydawała się być mniejsza. Do autka są oczywiście oba kluczyki i książka serwisowa A czy po numerze vin można sprawdzić dokładnie co się działo z autkiem wcześniej?
  9. Szykuje się zakup kolejnego autka w rodzinie i w gre wchodzą narazie dwa auta. Fiat Panda i Renault Twingo. O ile o Pandach udało mi się wyczytać dosyć dużo tak o Twingo jest niewiele informacji. Takie pytanie na co zwrócić szczególną uwagę podczas oglądania i jezdzania tą pchłą? jakie najczęściej usterki trapią to autko i czy ekspolatacja będzie wmiarę tania porównywalna z Pandą (mam na myśli jakieś ewentualne roboty w Pandzie wszystko tanie jak barszcz) Oglądałem dziś ten egzemplarz. http://otomoto.pl/renault-twingo-C22406837.html co mi się rzuciło w oczy to pomarszczenie materiału na boczku drzwiowym po stronie kierowcy widać to chyba na 8 zdjęciu i delikatnie inne kolory poduszek. O ile ta na kierownicy wedłyg sprzedającego została wyczyszczona plakiem tak ta po stronie pasażera niby taka była Byłbym wdzięczny za jakieś rady bo autko kupowane jest z zamiarem jazdy przez około 8-10 lat więc jest to zakup raczej długoterminowy. Autkiem będą jezdzić dwie starsze osoby głownie po mieście czasami jakieś wypady poza obecnie jezdzą Fiatem Seiciento i od początku miała być tylko Panda ale jak sie przejechaliśmy pooglądać twingo to sie wszystko odmieniło <_<
  10. wyjmij bezpiecznik od podświetlenia deski na chwilkę i włóż go ponownie powinno pomóc
  11. Mam takie pytanie. Czy przesiadając się z oryginalnych stalówek 15 na oryginalne 16 trzeba dokonywać jakichś fikuśnych zabiegów czy mogę po prostu po zakupie założyć kółka z felgami i jechać Dodatkowo jaki wpływ na przekłamanie licznika będzie miało założenie wiekszej opony?
  12. trochę odgrzebię temat bo sam mocno myślę nad zamontowaniem zmieniarki do siebie. Moje pytanie brzmi czy są w ogóle zmieniarki z beżowym podświetleniem do II po fl. Narazie wszystkie na które się natknąłem a było ich z 5 miały bursztynowe podświetlenie. I czy do radia po 2008 roku bez problemów podłączę zmieniarkę? :)
  13. Witam. Dzis przydarzyła się mała historia otóż podczas cofania zahaczyłem o słupek i obudowa lusterka prawego która jest w kolorze nadwozia niestety została obtarta. Czy da się zdjąć samą ta obudowę bez demontażu całego lusterka czy trzeba całkowicie wyjąc lusterko aby to zmienić. I ewentualnie orientuje sie może ile kosztuje sama obudowa od lusterka i czy można ją kupić od razu pod kolor nadwozia czy trzeba malować Pozdrawiam
  14. Witam i przepraszam za takie odkopanie tematu. Mam taki sam problem jak wszyscy ale w silniku 1.4 i niestety wymiana sprzegla nie wchodzi juz w gre bo jest akurat po gwarancji. Mam 38 000 przebiegu i okolo 3000 km temu pojawilo sie wlasnie charakterystyczne szarpanie. Z poczatku myslalem ze to wina polosiek ktore chyba sa uszkodzone (auto przy predkosciach ok. 70 i wyzej bardzo dziwnie popiskuje i przy dodawaniu gazu w zakrecie tez potrafi czasami szarpnac)ale teraz w sumie nie wiem co sie moze dziac. Jest jakis skuteczny sposob na wyeliminowanie tego problemu bo wymieniac co chwile to samo to do dupy a nie na sanki. Nie chcialem zakladac nowego tematu bo chyba mie ma sensu ale jesli ktos uzna ze tu nie pasuje to prosze o przeniesienie. A i przepraszam za brak polskich znakow
  15. Widać że przedruk z niemieckiego wydania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!