Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

vir00z

Użytkownik
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    160
  1. Dziękuję za odpowiedzi, póki co jadę dziś do PZU osobiście z nimi porozmawiać i złożyć pismo z prośbą o naliczanie odsetek ustawowych - może to ich zmobilizuje... :roll: Jeśli nie, zostanie mi zawiadomienie rzecznika ubezpieczonych, tudzież komisji nadzoru finansowego i w razie konieczności oddania sprawy do sądu w późniejszym czasie... czy pasażer jadący ze mną w chwili kolizji będzie wiarygodnym świadkiem?
  2. Witam 08.08.10 w ZS jakis dziadek z ZST przy zmianie pasa ruchu z lewego na prawy (moj pas) wjechal mi w bok lewej, przedniej czesci auta. Nastepnego dnia tj. 09.08.10 zglosilem szkode w Szczecinskim PZU, w chwile pozniej odbyly sie ogledziny auta przez rzeczoznawce, tydzien pozniej pismo z wyliczona kwota bezsporna za szkode. cierpliwie czekalem na wyplate odszkodowania tydzien, dwa, trzy zaczalem sie dowiadywac co sie dzieje na infolinii - tam oczywiscie nikt nic nie wie - poinformowali mnie ze PZU ma 30dni na wyplate pieniazkow. termin ten minal 09.09.10. ponownie pojechalem do nich osobiscie i tam dowiedzialem sie ze sprawca kolizji zaczal cos "mataczyc" i nie podjeto jeszcze decyzji w sprawie wyplaty swiadczenia... sprawa ma sie wyjasnic w przeciagu najblizszych kilku dni, ale zapewniano mnie juz o tym nie raz. jakie mam mozliwosci ponaglenia ubezpieczyciela i jak sformuowac ewentualne podanie o wyplate odsetek za dni zwloki...? :roll: Rozumiem zdenerwowanie, ale na forum piszemy stosując pl-literki REGULAMIN
  3. silniczek 1.4 przy 50km/h na 5-tym moze miec jeszcze ciezko i "telepac" troche - u mnie przy 1.6 juz idzie rowniotko i plynnie z reguly wbijam 5-tke przy predkosci ok. 55-60
  4. oczywiscie pieniadze (spora ich czesc) trafi w czyjes prywatne kieszenie... glosowac na kogos trzeba a do wyboru bedziesz mial PiS albo PO... nie rozwijam dalej heh
  5. a jak ktos nie wyjezdza poza miasto to 5-tego nie uzywa ma sie rozumiec...?
  6. nie rozumiem waszych komentarzy... nie napisalem, ze jezdze z takimi predkosciami tylko, ze silnik spokojnie DAJE RADE byla to riposta do tekstow typu "jezdzac 50-60 na 5-tym biegu zabijasz silnik" - to dopiero parodia... to bedzie dynamiczne przyspieszanie, piszac plynne mialem na mysli to ze auto przyspiesza bez oporow typu szarpanie czy cos! Dobry i sprawny silnik = elastyczny silnik... jak u Ciebie szarpie czy sie dlawi na 5-tce przy 40 to bym sie zastanowil nad jakoscia tego silnika... oczywiscie mam na mysli motory 1.6+ bo ponizej to wiadomo i moc i moment duzo nizszy skonczmy juz OT troche zeszlismy z tematu :P kazdy ma swoje racje i jak ktos wyzej napisal "trzeba znalezc zloty srodek" znacie swoje auta, wiecie jak jezdzic i niech tak zostanie :P
  7. masz odpowiedz: bez gazu w sensie, ze nie trzymam nogi na pedale gazu, kreci sie sam na swoich "minimalnych wartosciach" ta sama zasada jak przy ruszaniu - tez mozesz to zrobic bez dodawania gazu :P
  8. tak samo jak i niskie obroty NAPEWNO nie zaszkodza... zworc uwage z jaka predkoscia BEZ GAZU na 5-tym biegu jedzie samochod - w moim przypadku jest to ~41km/h i to bez zadnego oporu - silnik nie krzyczy, ze jest mu zle, a jak plynnie dodam gazu to i on plynnie zacznie przyspieszac - na 5-tym biegu przypominam... jednak nie kwestionuje faktu, ze od czasu do czasu w jakiejs trasie mozna silniczek "przepalic" i tak kontynuujac predkosc pojazdu na konkretnym biegu BEZ NOGI NA GAZIE :P 1 - ~0-18 2 - ~19-24 3 - ~25-30 4 - ~31-36 5 - ~37-41 jadac bez gazu obroty (rozgrzanego) silnika utrzymuja sie w granicach 800-900 sa to tylko i wylacznie moje obserwacje silnik 1.6 8V benzynka pb95 dodac musze, ze nie zwyklem jezdzic z tymi minimalnymi wartosciami :P w miescie zazwyczaj jest to 60km/h przy obrotach rzedu 1500-1600 obr/min na 5-tym
  9. zobaczylem dzis na alledrogo cos takiego: lampy DAYLINE model wystepuje rowniez w wersji do phI... mysle, ze to ciekawa propozycja, ktora niestety 99% potencjalnych klientow odstraszy swoja cena - mam nadzieje, ze w najblizszym czasie stanieja :roll: osobiscie mialbym dylemat co kupic... AE czy DAYLINE jakby w podobnych cenach byly... narazie problemu nie ma bo AE kosztuja 600zl a te cuda 1200 heheh co sadzicie o tych lampeczkach... i jak te "diody" do jazdy dziennej w megance maja sie do naszego prawa...?
  10. Ha kolego jak za taka szkode tyle kasy to nic tylko tluc auta sluchaj teraz do wyboru 2 opcje:1. 2. naprawiasz swoje auto bedzie to koszt max 2000zl i jestes 2k do przodu :Ppogratulowac kolego
  11. a ja proponuje zamknac/usunac bo popeline siejecie... :roll: Przyczyniam się do wykonania. lepper_pl
  12. samo mleczko to efekt na chwile... 2-3 mycia i spowrotem to samo
  13. nie wazne czy to akryl/metalik/perla kazdy pojazd na baze naniesiona ma warstwe (lub kilka) lakieru bezbarwnego (klar) - to wlasnie na nim znajduja sie te drobne koliste zarysowania - takim polerowaniem "scierasz" zniszczona warstwe, pozbedziesz sie zdecydowanej wiekszosci rys, a reszte "zatuszujesz" (bo nigdy nie bedzie idealnie) pasta/wosk czy inne bajerki nie zaszkodza Twojemu lakierowi, inna sprawa jakbys chcial robic profesjonalna renowacje kozystajac z papieru sciernego - ale to tylko w ekstremalnych przypadkach - wowczas musisz uwazac aby nie przetrzec :P jesli sie obawiasz: proponuje udac sie do jakiegos sklepu z akcesoriami lub do "profesjonalistow" od sprzedazy lakierow itp :P napewno udziela Ci rady jak zadbac o swoj lakier i czym potraktowac te rysy (dobiora odpowiednia paste/wosk) jestes w stanie pozbyc sie tych rys samodzielnie ograniczajac sie w kosztach do zakupu odpowiednich srodkow. No i czas... tego troche zejdzie, aby efekt byl zadowalajacy :P zarezerwuj sobie pol slonecznej soboty czy niedzieli :P zaczekaj z ta operacja az sie troche ociepli na dworze - przy wyzszej temp. lepiej sie rozprowadza i pozniej sciera wosk czy paste ahhh i auto dokladnie wymyj wczesniej
  14. za czesto myjesz auto na myjni automatycznej, albo masz twarda/szorstka/brudna gabke/szmatke :-P zeby wyzbyc sie teraz tych "okraglych zarysowan" zastosuj jakas paste scierna/gruboziarnista do "renowacji" powloki lakierniczej a pozniej dla polysku jakis miekki wosk - chyba z k5 ostatnio widzialem takie fajne w butelce z dozownikiem jak plyny do szyb
  15. to samo mialem w Clio I heh te anteny to chyba slabe punkty renowek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!