Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

painter007

Użytkownik
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1600
  • Przebieg (tys.km)
    163000

Ostatnie wizyty

462 wyświetleń profilu
  1. moim zdaniem czerwony wchodzi jedynie w grę
  2. Nie mogłem się doczekać i podjechałrm do mechanika, aby mi rozebrał nowe koło pasowe i dałem mu stare do zamontowania. Wszystko działa idealnie!!!zero szmerów, uderzeń, klekotania. Napinacz sprawdzony, jest dobry. Wymieniono nowe koło w ramach reklamacji w sklepie, założono i nadal występują bicia:/ mechanik obstawia łożysko sprężarki klimy, czy jest to możliwe? Alternator jest sprawny, teraz naprawdę nie wiem co mam robić...
  3. A pomoże coś, jeśli zmierzę średnicę starego kółka i nowego? ponieważ wziąłem go sobie na pamiątkę;). Jeśli średnica będzie taka sama, można stwierdzić uszkodozną rolkę napinającą? może ona tak terkotać???
  4. Witam serdecznie, Ja mam problem trochę z innej beczki. Dotyczy on problemu po części z alternatorem i jego osprzętem. Wymieniano mi rozrząd i mechanik po moim przyjeździe pokazał mi koło pasowe alternatora, które się przepołowiło na pół (odeszła warstwa). Oczywiście zaproponował wymianę na nowe, zgodziłem się. Cena koła pasowego wyniosła mnie 267zł. Za robocizne nie zapłaciłem nic, bo niby musiał się dostać do rozrządu i było to w cenie. Problem zaczął się po odebraniu auta...Podczas odpalenia nic się nie działo, wrzuciłem jedynkę lekko gaz i zaczęło coś hałasować (terkotać) z okolicy alternatora. Podczas jazdy też jest to słyszalne ale mniej. Zrobiłem mały test, zatrzymałem się, wrzuciłem jedynkę, zaciągnąłem "ręczny" i popuszczałem lekko sprzęgłem - hałas stawał się coraz bardziej narastający. Następnego dnia pojechałem do tego warsztatu i przedstawiłem swój problem. Mechanik pozaglądał, postukał, podokręcał i stwierdził, że jest to napinacz + pasek wielorowkowy do wymiany. Pokazał mi ten "mały test" na podnośniku i pasek wyraźnie od dołu drga niemiłosiernie (być może jest to napinacz). Lecz wolałbym zapytać was, doświadczonych kierowców. Być może ktoś miał podobny problem do mojego, ponieważ obawiam się że zostało założone złe koło pasowe...wcześniej wszystko o wiele lepiej chodziło na uszkodzonym a teraz tragedia! Proszę o opinię oraz pomoc
  5. Dołączam się do pytanie kolegi jak wyżej. Tylko w moim przypadku wymieniłm też ósemkę pod silnikiem i nadal zostaje pytanie-Dlaczego na cieplym silniku wydają się odczuwalne drgania?. Problem przebiega następująco, zrobię kilkanaście kilometrów i wskazówka skoczy powiedzmy na trzecią kreskę. Stoję na śiatłach nagle pstryknie, obroty spadają a wibracje pojawiają się na kierownicy, fotelach itd. Kolega radzio 3313 pisał, że nie wymienił poduszki pod skrzynią. Również tego nie zrobiłem, więc może problem leży po tej stronie??
  6. Ja do tej pory niestety nie mogę sobie poradzić z tymi drganiami w mojej m2 ph1 1.9dci. Oczywiście wymieniłem wszystkie poduszki na hutchinson (z allegro, lecz tanie nie były, w foliach hutchinsona). U mnie objawy przebiegają następująco: Na zimnym wszystko ok, po rozgrzaniu (gdy obroty spadają) zaczynają się wibracje, raz są większe, a raz mniejsze - zależy od dnia :). Jeśli chodzi o metaliczne stuki z pod maski to ja ich nie mam. Może mam naprawde felerną poduchę, może podrabianą...nie mam pojęcia. Jeśli chodzi o wymianę poduszek to ja wymieniłem trzy(rozrząd, w kształcie kosci koło rozrządu, oraz gumową ósemkę pod autem). Wrócę jeszcze do dwumasy, wątpie aby dwumasa była objawem drgań skoro nie ma jeszcze metalicznych dzwieków koło skrzyni.
  7. Witam, Mam pytanie odnośnie montażu navi w megII ph1. Czy jest możliwość znalezienia daszka (nie fabrycznego), w którą można włożyć navi? coś jak np. na obrazku poniżej? http://www.paconavi.pl/?id=oferta&sub=renault/megane
  8. na pewno hutchinson, był kartonik z gwarancją . Poduszka miała zeszlifowane nr ser. ale dlaczego to nie wiem... Dziś zauważyłem, że na światłach podczas postoju podnosiła się lekko wskazówka od temp. podniosła się lekko i nagle zaczęły się większe wibracje. Na zimnym silnik chodzi idealnie.Tylko po rozgrzaniu jest problem, lecz czasami tych wibracji nie ma. Ale w większości są, dlatego mnie to irytuje. Może coś z wiatrakiem, świece, wtryski? może koło dwumasowe? Proszę o pomoc,problem mam już od 3 miesięcy i nie mogę tego zdiagnozować.
  9. Kurcze mam ten sam problem co u was, lecz wymieniłem poduszkę na hutchinson, pojeździlem troche i wydaje mi sie, ze nadal drgania powróciły. Wymieniłem następnie lizaka pod autem i ósemke na górze w kształcie kości i nic... po rozgrzaniu mam drgania (wlasnie jak spadają obroty). Wspomne jeszcze, ze po zakupie auta jak mialem drgania to wymienilem tą poduchę przy rozrządzie jako pierwszą. Moze wyrobila się dlatego, ze nie wymenilem pozostałych...mój lizak pod autem był ozerwany i tak jezdzilem z 4miesiące. Myslicie, zeby reklamowac poduche??
  10. Poszukaj na alledrogo poduszkę marki hutchinson, około 250zł. Wymiana bardzo prosta! oczywiście samemu wszystko robiłem.
  11. Witaj koleko. Ja miałem podobny problem w coupe 1996r 1.6 K7M to moja złączka miała również zwichrowaną siatkę i hałasowała, Kupuje się złączkę z takim wydłużeniem, gdzie wkłada się opaskę uciskową (metalową) na dwie śruby. Jak dymi Ci z pod maski, obstawiam dziurawy kolektor. Można go obspawać lub wymienić na sprawny.
  12. A ta poduszka może być przyczyną drgać na rozgrzanym silniku? bo wibracji na zimnym nie ma, u mnie jest wszystko idealnie! na rozgrzanym jak spadną obroty już telepie. Jak dodam lekko gaz (bardzo lekko), to wibracje zanikają. Poduszki skrzyni jeszcze nie wymieniałem, ale wątpie że ona ma taki wpływ na pracę silnika... obstawiam wtryskiwacze lub koło dwumasowe. Nie wiem od czego zacząc, macie jakies sugestie?? Tak w ogóle to są pod silnikiem jakieś poduszki prócz ósemki i tą pod skrzynią???? Dodano: 29 paź 2012 - 00:08 Jak miałem wibracje na zimnym silniku, to wymieniłem poduchę koło rozrządu (olejową) i wibracje ustały!. Makin 23 Tobie tez proponuję wymianę poduszki, tylko hutchinson!!!
  13. A gdzie się ona dokładniej znajduje, jakoś koło tej olejowej? Odnośnie wibracji na rozgrzanym silniku, ma ktoś jeszcze jakieś sugestie oprócz wtryskiwaczy??
  14. Kupiłem ją w kwietniu i wymieniłem poduszki wszystkie trzy na hutchinson (hyrauliczną, górną tylną,dolną pod silnikiem). Została jeszcze poducha skrzyni. A może to być koło dwumasowe?? wtryski mogą siadać, ale nie mam problemu z zapalaniem ani nie pali mi się kontrolka od wtrysków. Może to być przyczyna poduszki pod skrzynią lub jakiejś innej? Ropę tankuję różnie - LUKOIL zwykła. Kiedyś próbowałem tankować na shellu jakaś gold, ale nadal wibracje nie ustąpiły. Dodano: 28 paź 2012 - 00:12 Czy wie ktos za co odpowiada taka poduszka i gdzie się znajduję? http://allegro.pl/poduszka-silnika-renault-megane-scenic-1-9-dti-dci-i2676141409.html
  15. Witam, Nie znalazłem podobnego tematu na forum, dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Dzisiaj zaważyłem, że na zimnym silniku (1.9 dci 120km) autko chodzi ok. Nie ma większych wibracji i nie silnik nie szarpie. Niestety po osiagnięciu temp. (po ok. 20km) na postoju autko dostaje wibracji. Czuć je na fotelu, na kierownicy ogólnie na wszystkim. Jest również odczuwalne lekkie szarpanie, lecz wskazówka od obrotomierza się nie porusza. Najdziwniejsze jest to, że na zimnym silniku auto nie szarpie i tak nie wibruje jak na rogrzanym. Czy miał ktoś podobne objawy? co można obstawiać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!