Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ANDRU

Nowy użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    2,5
  • Przebieg (tys.km)
    340

Ostatnie wizyty

332 wyświetleń profilu
  1. Tak też radze całą zimę nie używać automatu czy zwykłego ręcznego a na wiosnę po zimie z pewnością będzie to i owo do wymiany na skutek działania soli.Jeśli coś bezpośrednio wystawionego na skutek soli i wilgoci na okres około 5 miesięcy nie będzie użytkowane to zapewne cosik korozja dostanie:) A co do akcji aut sprowadzonych z zagranicy to jeśli są ściągnięte z krajów UE to każde ASO w krajach UE przy takiej akcji serwisowej ma obowiązek usunięcia usterki jak i dokonywać napraw napraw gwarancyjnych ( takie prawo ;) ).
  2. Będe czekał na te foty + jakiś opis.
  3. No posiągałem i właśnie nic,nawet jedną już urwałem i też nie pomogło ;) Fotele ani drgną.
  4. Wychodzi jednak że dobrze zaznaczyłem,czyli SIIphI
  5. Witam.Tak na prawde to nie wiem jaki to scenik wied dodatkowo podam ze jest z 2003r Chodzi i złożenie caukowite tylnych foteli by powiekszyć przestrzeń ładunkową.Same oparcia składam bez problemu no i co dalej? Najlepiej jak byście mieli opis z obrazkami dla laika ;) Z góry dzieki za pomoc i szerokiej drogi życze.Pozdro
  6. Rozbierałem renate z 01r w COUPE i jeśli dobrze pamietam to wszystkie przewody zeszły z pompki bez problemu,musiałem tylko ten czarny pierscień zdezaktywowac bo nie dało sie go odkrecić. Co do wyciekku to jeśli zapchane jest odpowietrzanie to w zbiorniku powstaje podciśnienie co skutkuje cieżkim otwarciem korka wlewu paliwa i wyrażnym zassaniem powietrza zaraz po otwarciu korka i nie ma nic wspólnego z wyciekiem paliwa.Szukał bym raczej nieszczelności na weżach wchodzących do podstawy pompki paliwa.
  7. Kolego gojgien rozumiem iż Twoje polonistki były bardzo surowe dla Ciebie i sam sie teraz czepiasz garbatych.A wiesz co to jest dysleksja ? Kolego SoundWave wielkie dzieki za info bo właśnie miałem iść zareklamować navi bo uważałem iż Lark "is dead" :) Kol. ANDRU, za niedoczytanie Regulaminu paseczek o wartości 1, za pyskówy i dalsze olewanie wymaganej pisowni w języku polskim z wszystkimi jego rygorami, podwyższam do wartości 2, za nie zastosowanie się do poleceń moderatora i nie poprawienie postów także przewidziane w regulaminie ostrzeżenie, to już 3. Ponadto pisanie uwag i pretensji w poście a nie przez PW to już 4. Wystarczy tego byś miał forum w wersji demo czyli tylko do czytania. Mam dalej wyliczać i zliczać :) Dojdziemy do 6 czyli zablokowania dostępu do forum. Zresztą jeśli nie zgadzasz się z postanowieniami regulaminu, sam powinieneś to zaznaczyć w czasie rejestracji, wówczas nie miałbyś tu konta, a my jednego olewatora mniej do poprawiana. Daję Ci jednak, jako zły mod, ostatnią szansę i otrzymujesz ostrzeżenie punktowe o wartości 2. Mam nadzieję, że nadrobisz zaległości w czytaniu, albo dasz komuś przeczytać i przetłumaczyć treść regulaminu, tak by była dla Ciebie zrozumiała. - gojgien
  8. Ja posiadam Lark'a 43,0 i jak na razie dziala.Kupilem jako nowy za 299pln oczywiscie w sklepie.Jak na razie to raz zgubil sygnal GPS ale szybko go odnalazl oraz po caukowitym wylaczeniu tym wylacznikiem na tylnej sciance urzadzenia po ponownym uruchomieniu dlugi czas szuka sygnalu.Po podlaczeniu do kompa przez USB normalnie sie laduje bateryjka.Ma caukiem duzy wyswietlacz i mam wgrana auto mape oraz glos słynnego CZESIA z wlatcow much i jest git Troche te plastiki z ktorych jest wykonana navi sa dandetne no ale ona ma dzialac i byc tania a nie pieknie wygladac.Jak dla mnie warta zakupu. - gojgien Ps. do poprawy dokładnie 30 słów
  9. Tylko nie psikaj na potencjometr bo to nic nie da bo wkoncu on nie moknie podczas deszczu Musisz sie dostac do instalacji i gdzies do kostki ktora go laczy z reszta instalacji w komorze silnika i tam wyczyscic a potem psiknac specyfikiem.
  10. Kolego malowany mnie ten filtr wygląda jak by przejechał te 400 km. Filtr po 10.000km czyli po przebiegu jakim sie wymienia olej jest bardziej porysany itp bo to zawsze jakims kamyszkiem oberwie :)Jak ktos juz pisal pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza wiec normalnie ze brud do komory silnika sie dostaje.Osobiscie uwazam ze ciezko teraz bedzie ustalic czy ten filtr byl wymieniony czy nie.Generalnie tak czy inaczej gra nie warta jest zachodu bo nawet gdy wyjdzie ze nie jest wymieniony a mechanik sie bedzie upieral ze jest(bo co powie ze przepraszam chcialem pana oszukac no ale nie udało sie ) to co wezwiesz policje a potem pojedziesz do rzeczoznawcy by uzyskac potwierdzenie i bedziesz sie sadzil o wymiane filtra za kilkadziesiat plnów?Tak to wlasnie jest jak sie nie ma zaufanego mechaniora.Na kazdym forum na ktorym dotychczasowo bylem mozna znalesc podobne tematy.Pozdro i zycze powodzenia Szermloku Po polsku prosimy- 35 słów w obcym języku w tym poście zamieściłeś. - gojgien
  11. Zrobimy tak.Ja radze koledze PUZI23 podjechac do servisu renault i zapytac gdzie dokladnie znajduje sie odma,jak wyglada i ile kosztuje(pytanie o koszt to tak orietacyjnie oczywiscie)Nie wiem jak to jest w nowszych autach ale w starszych dalo sie odme przemyc i jeszcze troche pochulała.
  12. Nie mozliwe by odmabyla w jakims trudno dostepnym miejscu bo jak juz pisalem jesli sie zapcha to umar w butach.Odma nie jest w bloku tylko gdzies na wezach doprowadzajacych powietrze do silnika(do samego silnika czyli nie do komory spalania) Ale najwidoczniej ja sie nie znam wiec pomoz koledze.Pozdro panowie.
  13. Nie sądze by to była przyczyna złego smarowania linki zwłaszcza iż jest ona nowa.Sprawdz czy dobrze jest ułożona czy gdzieś sie nie blokuje itp.Chyba że to linka kiepskiej firmy i już sie gdzieś przetarła i sie blokuje.Jak mowiłem cieżko mi w tej sprawie konkretnie pomoc a takie gdybanie Ci przecież nie pomoże.
  14. W tych czasach mechanicy moga spierdzielic doslownie wszystko ale pomijajac to powiedz mi czy zmieniales cale sprzeglo wraz z dociskiem czy tylko sama tarcze sprzegla?Linka sprzegla nie moze trzymac bo tak samo bys odczowal jej prace wciskajac pedal sprzegla. Cieżko mi tak diagnozować akurat tą przypadłośc na odległość.A oczywiscie ze docisku sie nie smaruje.
  15. Idz do servisu i zapytaj czy to normalne by zbierał Ci sie olej w obudowie filtra.Widze ze znasz mniej wiecej budowe układu dolotowego ale nie masz pojecia co do czego służy. Tak zgadza sie to co napisałeś łącznie z odmą tylko ta odma nie jest tam po to bo w fabryce brakło kawałka weżyka tylko właśnie po to by zatrzymywać opary oleju z silnika i przepuszczać tylko samo powietrze.Wniosek-odma do wymiany.Oczywiście nic sie nie stanie poza tym ze bedzie sie dostawal olej do filtra paliwa no chyba ze odma sie calkiem zapcha co skutkuje znacznym spadkiem mocy oraz dymieniem w ukladu wydechowego na niebiesko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!