Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

master_graphic

Nowy użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IphII 2002r Expresion
  • Silnik
    F4P 1.8 16V
  • Przebieg (tys.km)
    170
  1. Hejcia też mam tą samą co gojgien, w poprzednim autku miałem główkę na sztywno do dachu teraz na 15cm magnesie i prezentuje się na reni wyśmienicie a i o osiągach mogę tylko pisać dobrze. Godna polecenia a o wiele tańsza od presidenta
  2. Pomijam iż wszystko wisi a auto stoi na podnośniku jak wyrwać całego gnata i wstawić nowego. Nic moim oczom się nie ukazuje jak okrągła puszka na końcu półosi. Co dalej? [ Dodano: 2010-03-23, 17:30 ] I stało się... półoś prawa występuje tylko w oryginale. Przeguby nie są rozbieralne! Jeżeli chodzi o wymianę trzeba odkręcić podpore wału (znajduje się z tyłu auta dostęp tylko z podnośnika), drążek kierowniczy, sworzeń wahacza, śróbę 32 z przegubu. Odchylamy maca i wyjmujemy całego gnata. Przebijamy podporę, montujemy w kolejności odwrotnej. Cena oryginał 600, lubro 800. Robocizna w zależności od warsztatów. Pozdrawiam. PS. Jeżeli jest możliwość stwórzcie dział dla silników 1.8.
  3. Witaj kolego możesz wstawić co chcesz wkońcu to polska, co do sondy owszem będzie głupieć (czyt. komputer) Bez kata nie przejdziesz przeglądu technicznego chyba ze załatwisz sobie go. Czujniki na stacji kontroli pojazdów od razu wykryją że brak jest kata.
  4. właśnie kolego szkoda że tego nie zrobiłem tamte wyciepłem w kosz bo bym z przyjemnością założył i cyknoł focie.
  5. Witam Szanownego Prezesa, chciałem pokazać koledzie o nicku Liber jak świecą moje światełka z świeczkami które założyłem, nie chciałem tylko pisać jakich użyłem, chciałem również pokazać. Nie chodziło mi w żaden sposób o chwalenie się (osobiście nie lubię). Jak będę jechał wieczorkiem a dane mi będzie mieć aparat ze sobą cykne fotkę na drogę jak oświetlają. Pozdrowionka
  6. No i żaróweczki wymienione, poradnik w toku przygotowania dla pdf-a. Odkręcamy w lewo tą osłonke żarówki, odciągamy górę do siebie jednocześnie dół musi wskoczyć do środka. Potem rączkami ginekologa wyjmujemy-wyszarpujemy (z dozą delikatności dla naszych kobitek) osłonke, odpinamy u góry spinke przytrzymującą żarówke i po sprawuni. Zakładamy nową, zapinamy kabelek oraz spinke. wkładamy od dołu osłone i poruszając wskakuje nam góra, przekręcamy w prawo i idziemy pić browczyka. Nie potrzebny był żaden wkrętak, łom etc.
  7. Pokaże Wam koledzy jak świecą moje świeczki H7 PHILIPS BlueVision (mijania) Drogowe H1 OSRAM NIGHT BREAKER Pozycyjne W5W PHILIPS BLUE VISION Przeciwmgłowe H1 OSRAM NIGHT BREAKER.
  8. Dokładnie kolego takie świeczki dają przyzwoity efekt jak również i świecą na "wszystkie strony". Ja mam takowe P21W we wszystkich głównych kierunkach, narazie bocznych clerów się nie dorobiłem i mam fabryczne, ale to kwestja czasu.
  9. Witam przedmówce, i widać że kolega wie o co chodzi. Albo dbamy o swoje bezpieczeństwo jakim jest m.in. światła albo nie. Jest faktem że klosz czy też szkło może się wypalić (żółknie lub jak w lagunach staje się szare), albo kwestja siedzi w tym co daje to światło. Należy pamiętać że nie tylko odbłyśnik czy klosz są za to odpowiedzialne ale również i konstrukcja jak i materiał użyty do produkcji żarówek (stąd jedne za 20 inne za 90 zł). Testowałem wiele zanim osiadłem na jednych. Naprawdę nie żałować kasy na dobre świeczki bo to wasze bezpieczeństwo. Pozdrawiam
  10. kiszka koledzy te światełeczka, widziałem na własne oczy z takimi ledami. Widać w ciemnościach ale tylko jak sie na nie patrzy "w oczka"
  11. kolego odpowiem Ci na dręczące pytanie, jest to lub może to być wiązka od podgrzewania fotela. Nie musi być włącznika, producenci montując podzespoły używają uniwersalnych rozwiązań. W zależności od złożonego zapotrzebowania reszta jest dopinana. Zwykle wiązki kładzie się wcześniej niż montuje fotele, a poto by nie szwędała się nigdzie jest włożona w fotel. Pozdrawiam
  12. Witajcie koledzy Moja Renacia też przyjechała od towarzyszy z zachodu i żarówki ufffff - pozostawmy temat, kupiłem PHILIPS H7 BlueVision (mijania), drogowe H1 OSRAM NIGHT BREAKER, pozycyjne W5W PHILIPS BLUE VISION, do kierunków z racji że mam bezbarwne klosze z przodu i z tyłu aby nie było efektu sadzonego jajca P21W chromy też z Philipsa. Niechce robić jakiejś kryptoreklamy żarówek ale po założeniu lapmy z przodu świecą idealnie na biało razem z pozycyjnymi, a kierunkowsazy nie wyglądają jak jajca na patelni. Faktycznie na wszystkie żarówki wydałem jakieś 250 zeta (puki co żona nic nie wie) ale wiem że świecą jak należy, i nie oślepiam nikogo żarówkami typu japan z supermarketu, a miałem taki przypadek zakładając awaryjnie do Scenica IphII, niejeden kierowca mrygnoł, a reflektory ustawione tak jak trzeba - na stacjach diagnostycznych za free. Koledze z racji iż ma światełka jak sądze na H4 polecam również któreś z serji Blue Vision czy Night Breaker. H4 zapłacisz mniej niż za H7+H1
  13. Zdejmowałem koło ponieważ lepszy dostęp miałem do amorka. Nie mam kanału i to jest ten ból. Klucz u góry 22 oczkowy. Kolejna sprawa dla której zdjąłem to to iż nie miałem przedłużki aby dostać do śruby. Pozdrawiam kolegów.
  14. Witam kolegów Napisze jak wymieniłem amortyzator z tyłu w mojej megance IphII: otóż poluzowałem śróbę dolnego mocowania amortyzatora do belki klucz nasadowy 22 (niestety z powodu braku kanału trzabyło się uwalić pod autko; poluzowanie śrób koła, podniesienie strony, odkręcenie i zciągnięcie koła; Odkręcenie śróby dolnej od amorka. Zmiana nasadki na nasadkę oczkową (12 kątna) rozmiar 22 i odkręcenie górnej śróby mocowania amortyzatora. Wyjęcie i założenie na to samo miejsce nowego oraz dokręcenie (lekko aby załapał gwint) górnej. Następnie nastawiłem amorka do belki i wkręciłem dolną (musiałem dźwignąć nieco belkę). Podokręcałem dynamometrem góra 100n*m dół 130n*m. Założyłem koło, opuściłem, dokręciłem śróby koła momentem 90n*m. Megane_IphII_amort_tyl.pdf
  15. Witam kolegę, jak tylko odrobinka czasu przybędzie przekonwertuje to, mam 2-ke szkrabów więc czasu niema wiele ;-). Mam nadzieję że się komuś przyda. Pozdrawiam i napewno podeślę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!