Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lapa

Nowy użytkownik
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    150 kkm
  1. W mojej MII kombi jest tak, że zapala się lampka grzania, prąd jest w kablach (jak je odepnę od szyby), ale jak kable podepnę do szyby to prądu już nie ma. Blaszki trzymają się szyby. Próbowałem też mierzyć na drucikach w szybie i na blaszkach, ale tam też nie ma pradu. Ma ktoś pomysł co jest grane? Do niedawna wszystko działało.
  2. Przy myciu zauważyłem, że pod końcówka listwy nad tablicą rejestracyjną (ta z oświetleniem tablicy) pojawił się mały purchel. Aby się z nim uporać muszę zdjąć tę listwę z oświetleniem tablicy. Czy może ktoś podpowiedzieć jak to zrobić?
  3. Znalazł ktoś skuteczny sposób na wariujący wyświetlacz komputera w MII. Mój wczoraj zakomunikował "NO MICE IN96km" :D Szukam również namiarów na warsztaty.
  4. Wreszcie znalazłem chwilę czasu i chciałem się dostać do tego siłownika. Niestety. po odkręceniu 2 wkretów w plastiku pod szybą (ten boczek w kombi) niewiele się zmieniło, tzn element dalej sie trzyma dość solidnie. Próbowałem go wyczepić, ale póścił tylko zaczep przy uszczelce bagażnika reszta trzymała jak cholera i bałem się, że znowu coś połamię. Później próbowałem odczepić boczek tapicerowany, ale on jest podpięty do tego plastiku (jest zaczepiony) Czy ktoś może mi w prostych słowach może wyłożyć co i w jakiej kolejności demontować? Czy te jasne boczki i mocowanie pasa bezpieczeństwa też trzeba demontować? A może też ten plastik, który schodzi do progu? HELP Dodano: 19 mar 2012 - 13:16 OK poradziłem sobie, przynajmniej częściowo. Udało mi się odchylić wykładzinę - boczek. Zacząłem od odkręcenia listwy plastikowej na progu bagażnika potem wyczepiłem wykładzinę i ją odchyliłem. ustalenia są takie, że prad dochodzi. Bole/język nie jest złamany i ręczni można go wysunąc - wniosek zepsuty jest siłownik. Nie wiecie czy kombi i hatchback mają taki sam siłownik, bo wiekszość używek jest z htb?
  5. Witajcie, Nawalił mi siłownik zamka wlewu paliwa. W związku z tym pytania: 1. Jak sie do niego dobrać (od środka: jak zdemontować boczek w MII kombi, czy przez nadkole?) 2. Czy siłownik jest taki sam w hatchbacku i w kombi? Będę wdzięczny za pomoc, rady i informacje.
  6. Chciałem się dostać do tego siłownika w Megane II kombi. Niestety. po odkręceniu 2 wkretów w plastiku pod szybą (ten boczek w kombi) niewiele się zmieniło, tzn element dalej sie trzyma dość solidnie. Próbowałem go wyczepić, ale póścił tylko zaczep przy uszczelce bagażnika reszta trzymała jak cholera i bałem się, że znowu coś połamię. Później próbowałem odczepić boczek tapicerowany, ale on jest podpięty do tego plastiku (jest zaczepiony) Czy ktoś może mi w prostych słowach wyłożyć co i w jakiej kolejności demontować? Czy te jasne boczki i mocowanie pasa bezpieczeństwa też trzeba demontować? A może też ten plastik, który schodzi do progu?
  7. U mnie też ten siłownik nie działa. Czy do tego siłownika dostanę się przez nadkole, czy od strony bagażnika?
  8. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić. Właśnie moja żona urwała tę dźwignię od podnoszenia fotela kierowcy (Megane II ph I)
  9. Pewnie masz rację, ale chcę zacząć od podstaw zanim zacznę grzebać głębiej. Problem w tym, że dotychczas zarówno w domu jak i w pracy auto stało w garażu, teraz w robocie nie mam garażu i widzę, że grzania brak, ale nie wiem nawet od kiedy ten stan trwa. A tak przy okazji jak w M II wyjąć wkład lusterka tak aby go nie uszkodzić?
  10. Witajcie. Czy ogrzewanie lusterek jest na jednym bezpieczniku z ogrzewaniem tylnej szyby? Jeżeli nie to który bezpiecznik odpowiada za ogrzewanie lusterek?
  11. Bez różnicy czy kombi czy 5d - tam między szybą a deską jest taka gąbka. Trochę dziwne że sie kruszy, ale cóż... w jeździe nie przeszkadza. Nie grzeb tam a będzie dobrze ;-)
  12. Witajcie, Ja odebrałem wczoraj autko po wymianie koła rozrządu. Musze powiedzieć, że w moim przypadku Renault Polska zgodziło się na całkiem pokaźne dofinansowanie (auto z 2004 roku) więc jestem zadowolony. U mnie koło nie było jeszcze tak zniszczone, i z objawów które opisał kolega powyżej miałem tylko czasami gaśnięcie na zimnym silniku, ale zauważyłem, że moje auto po naprawie lepiej się zbiera z niskich obrtów i płynniej przyspiesza. Mam nadzieję, że zobaczę też różnicę w spalaniu
  13. Genralnie na zimno wchodzi tak na 900 - 1000, ale czasami się zawacha i zgaśnie. Czasami zapala jak ta lala (głównie w serwisie :-( ) Poza tym nie ma innych objawów. auto nie traci mocy, osiagi ma normalne i gdyby nie ten cyrk z odpalaniem to byłoby wszystko OK.
  14. Napisz o jakie testy chodzi. Ja od pół roku modlę się żeby serwis usłyszał ten dziwny hałas przy odpalaniu, ale mój samochód w serwisie zapala bez problemu (jak na złość). Serwis autoryzowany jak i nieautoryzowany twierdzą, że nie mozna tego sprawdzić testami. O co tu chodzi??? A tak z innej beczki, orócz hałasowania przy rozruchu ostatnio zaczął gasnąć po hałasowaniu. Teraz czasami dopiero za 3 razem odpala (tak z raz w tygodniu) czy wiecie czy jest to kolejny etap rozwalania się koło faz rozrządu, czy jeszcze inna przypadłość???
  15. Z tego co wiem to nie ma "testów" na sprawdzenie. W ASO powiedzieli mi, że muszą to usłyszeć, wtedy będą wiedzieć. Z drugiej strony, to co piszesz jest dla mnie nowością. Moje auto M II ph I 1,6 16V czasami rzęzi przy odpalaniu, a ze 2 razy po zafalowaniu obrotów w trakcie odpalania zgasło. nigdy nie miałem zaś problemów w trakcie jazdy. Daj znać jak dojdziesz co się dzieje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!