Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wojtek_r95

Użytkownik
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,9dCi 120PS
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Witam, podepnę się pod temat - niedawno zamieniłem moją megi na prawie taką samą gdyż trafiła się okazja z mniejszym przebiegiem, wracając do tematu to nie mam grzanych foteli, nie mam tej instalacji w podłokietniku a gdy auto jest uruchomione i gaszę światła przełącznikiem to pojawia się komunikat SIEGE CHAUFFANT ON. Natomiast wieczorem gdy zgaszę silnik (bo światła w trybie auto) i światła zgasną to wyświetla ten sam komunikat. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam
  2. Witam, dostałem taką ofertę, co sądzicie o takim zestawie: 2 x LESJÖFORS Spr - 172 PLN kpl Nr kat: 2 x 4272921 2 x MONROE AMORTYZATORY RENAULT MEGANE II TYŁ GAZ TYLNE - 358 PLN kpl Nr kat: 2 x 23967
  3. Witam, Przymierzam się do wymiany amorków z tyłu i czy razem z nimi też wymienić sprężyny czy zostawić oryginały, które mają już przejechane prawie 300kkm. Z przodu niedawno wymieniłem amortyzatory wraz ze sprężynami Monroe (amor) + KYB (sprężyna). Jakie amorki polecacie na tył + ewentualne sprężyny? Pozdrawiam
  4. Robiona była głowica (padła uszczelka) i po ściągnięciu były wyczuwalne progi na cylindrach. Olej na wężach turbiny jest obecny, ale turbo po regeneracji więc co mogę z tym zrobić? Dodano: 30 wrz 2015 - 11:43 A może faktycznie zacząć od tej płukanki silnika? Znalazłem procedurę żeby wlać 2x400ml do 4l oleju, czyli zrobić prawie stan i dolać specyfik, bo obecnie mam min.
  5. A więc proponujecie by nie zmieniać, pogodzić się z dolewkami i jeździć dalej!?
  6. Witam, ostatnio zauważyłem, że motor pobiera większe ilości oleju, tzn. zrobiłem dolewkę jakieś 1,5 litra na 5000km, turbo mam po regeneracji a przebieg zbliża się wielkimi krokami do 300.000 km i dlatego mam pytanko co do zmiany oleju z syntetyka 5W40 na półsyntetyk 10W40. Czy ktoś praktykował i jaki to miało wpływ na branie oleju? Pozdrawiam
  7. Witam, przestał mi działać sensor deszczu i zmierzchu - mam pytanko, czy problem żelu może mieć również wpływ na sensor zmierzchu czy on tylko związany jest z deszczem. Nie wiem czy mam wymieniać cały sensor czy tylko żel. Dodam, że lusterko auto ściemnianie działa. Kupując używany sensor czy mogę go sprawdzić bez żelu tylko jako czujnik zmierzchu? Za porady z góry dzięki Pozdrawiam
  8. Witam, niedawno właśnie przerabiałem temat koła pasowego i niestety nie do końca jest rozwiązany. Otóż oryginalne koło rozleciało się (taka blaszka się rozleciała i zaczęła drapać pasek rozrządu ale na szczęście reakcja była w porę) po przebiegu 230.000 km. Założyłem nowe i niestety na jałowym delikatne pukanie. Robił to mechanik tak więc oddaliśmy je na gwarancję i wzięliśmy Corteco - przy przyśpieszaniu było słychać taki specyficzny dźwięk no i zaczęły pojawiać się stuki na jałowym. Oddałem je z powrotem i kupiłem oryginalną używkę - w trakcie jazdy cisza (tak jak być powinno) i na jałowym też było ok, niestety po przejechaniu kilkunastu kilometrów pojawiły się te stuki na jałowym, najbardziej je słychać gdy się rusza bez dodawania gazu (obroty delikatnie spadają) lub np. jazda bez dodawania gazu na dwójce. W trakcie jazdy wszystko ok. Nie wiem co to może być, czy problem dalej leży w kole czy może w napinaczu paska wielorowkowego, bo generalnie kończą mi się pomysły. Założono nowy pasek ale o 5mm krótszy od oryginału a sam napinacz ma już trochę przejechane ale rolka jest ok. Co sądzicie o tym, czy napinacz może wydawać takie stuki? Pozdrawiam
  9. wojtek_r95

    turbina

    Witam, u mnie od pewnego czasu (jakieś 3 tys. kilometrów temu) pojawił się gwizd turbiny. Poza tym wszystko w porządku moc, brak podwyższonego dymienia, spalanie, zużycie oleju. Gwizd ten jest dość głośny wewnątrz auta, nawet delikatnie go słychać po przegazowaniu na jałowym. Auto dobija do przebiegu 240.000km. Czy asekuracyjnie oddać do regeneracji czy dalej jeździć, co radzicie? POzdrawiam
  10. Witam, u mnie również występuje tzw. wycie (uuu) z tym, że występuje to w określonych warunkach: 1. Gdy temperatura jest poniżej 0 to wówczas dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu km, gdy temp. powyżej 0 to wówczas wcześniej. 2. Dzieje się to przy skręceniu kół - w lewo wyje prawe, w prawo wyje lewe (to słabiej). 3. Oprócz tzw. wycia nic po za tym się nie dzieje, żadnych trzasków zgrzytów przy gwałtownym ruszaniu nawet na skręconych kołach.
  11. Odnośnie ręcznego, co tam może być zepsute: klocki i tarcze nowe, prowadnice zacisków nowe, linki chodzą, coś z samym mechanizmem ręcznego w zacisku? Czy tam może się coś zepsuć żeby działało tak na 50%? Co do hamulca roboczego to jak auto kupiłem to miało przejechane 120.000 km - wymiana klocków, teraz mam 220.000 km te same klocki i tarcze (spore progi już).
  12. A jak u Was wygląda skuteczność hamulca ręcznego w przypadku tarczowych. U mnie nie ma szans na zablokowanie kół a powiem tylko że klocki+tarcze+prowadnice zacisku nowe.
  13. Jasne, że nie blokuje, chciałem tylko powiedzieć, że ABS przestał pulsować pedałem ale koła też się nieblokowały. [ Dodano: 2011-01-15, 19:08 ] Ja też przy 130km/h ręcznego nie ciągnąłem, ale tak czy siak nie blokuje i nie wiem co z tym zrobić nawet w zaciskach wymieniłem prowadnice na nowe. Fajnie niekiedy na ręcznym jest wejść ale musi blokować. Co do płynu to chyba profilaktycznie wymienię go, jak wygląda procedura wymiany, tzn. poprzez dowolny odpowietrznik koła czy wszystkie później trzeba odpowietrzyć?
  14. Witam, dzisiaj zrobiłem sobie taki ostry test hamowania a mianowicie: ostre hamowanie z prędkości 130km/h no i gdy próbe powtarzałem 4 raz to skuteczność hamowania bardzo spadła, tzn. pod koniec hamowania ABS przestał pulsować (kół nie blokował) i tak jakby spadła siła nacisku na tłoczkach. Czy może być to wina płynu, generalnie to ma już chyba 3 lub 4 lata. Druga sprawa to hamulec ręczny, czy tez tak macie, że praktycznie niemożliwe jest zablokowanie kół na asfalcie? Klocki + tarcze nowe już dotarte. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!