Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
93 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Silnik
1.5 dCi
-
Przebieg (tys.km)
107
-
Faktycznie, fajne zdjęcie Ktoś mógłby zapytać: a gdzie bilet parkingowy eee? Odpowiedź brzmiałaby: akurat punkt 18-sta tam zaparkowałem ;-)
-
Megane II phI Zderzak z 2007 w aucie z 2005r
Chiller odpowiedział(a) na Kaliomekki temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
Moim zdaniem, ten zderzak z aukcji jest od phI, więc powinno wszystko ładnie pasować -
Scenic II phI Komunikat błędu
Chiller odpowiedział(a) na wipp temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Jest już o tym naprawdę sporo na Forum, m.in. tu: - http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=887 - http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=5252 - http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=5312 -
Scenic II phI Komunikat błędu
Chiller odpowiedział(a) na wipp temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Najpewniej wtryski już klękają powoli... -
Problem z przednim zawieszeniem
Chiller odpowiedział(a) na athlon64x4 temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
bobesz, u mnie jest tak samo. Co prawda, jesienią i zimą jeżdżę, na 15stkach, a na wiosnę i lato zakładam 17stki, ale nie sądzę, żeby to była przyczyna. Od kilku dni, przy pokonywaniu nierówności, wyraźnie znowu słyszę lekkie skrzypienie z przodu. Przez jesień i zimę praktycznie zapomniałem o tym problemie, no ale zrobiło się ciepło i znowu stara "śpiewka"... Chyba nic nie da się z tym zrobić :-/ -
Scenic II phI Reset zegara i kompa przy starcie
Chiller odpowiedział(a) na kober temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Prawdopodobnie centralny wyświetlacz masz do regeneracji. Mój Ojciec miał tak samo - nowy aku nic nie pomógł. Po regeneracji (którą zrobił poprzez ASO) wszystko jest OK. Koszty ok 500-600 zł + gwarancja. Czasem jest to kwestia jakiegoś zimnego lutu albo odpiętej/poruszonej wtyczki - wtedy naprawić możesz to w zasadzie sam. Przy okazji, przyjrzyj się z bliska, czy cyfry i ikonki na wyświetlaczu (np. prędkościomierz, kontrolka niezapiętych pasów, hamulca ręcznego) nie są tak jakby "popękane", niewyraźne. Powinny być idealnie ostre. Jeśli nie są - regeneracja wyświetlacza. -
Megane II phII kabel do zmieniarki
Chiller odpowiedział(a) na shanke temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
Czasem trzeba zadzwonić i się zapytać ;-) Najlepiej do takiego gościa, który ma całe auto na części. -
Megane II phII kabel do zmieniarki
Chiller odpowiedział(a) na shanke temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
Ja jakiś czas temu kupiłem taką zmieniarkę z kablem (a w zasadzie dostałem ją z całą wiązką kabli, której 99% i tak wyrzuciłem ) za 250 zł na Allegro, więc tamtejsi handlarze to chyba najlepszy adres. -
Świeżo upieczony absolwent stosunków międzynarodowych na UW. Obecnie kończę drugi kierunek (Zarządzanie na SGH) i pracuję w Ambasadzie Królestwa Danii. (wcześniej Departament PR w Banku BPH)
-
Megane II phI - 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II
Chiller odpowiedział(a) na tomek19721 temat w 1.5 diesel
sosus, nie chcę Cię martwić, ale u mnie było podobnie. Tzn. po wymianie aku na nowy 60Ah/640A autko zaczęło normalnie odpalać, ale trwało to może miesiąc/dwa. Po tym czasie usterka z "Injection fault" wróciła. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie inaczej. -
Megane II phI - 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II
Chiller odpowiedział(a) na tomek19721 temat w 1.5 diesel
sosus, a czy wcześniej (przed wymianą aku), przy nieudanej próbie odpalenia wyświetlał Ci się komunikat "Injection fault" lub "Check injection"? -
Megane II phI - 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II
Chiller odpowiedział(a) na tomek19721 temat w 1.5 diesel
tomek19721, ja również gratuluję rozwiązania problemu i witam w klubie użytkowników 1.5 dCi "po przejściach" Jak na mój gust, to opisywana przez Ciebie usterka ewidentnie i od początku dotyczyła lejących wtryskiwaczy. Przy tego typu sprawach zawsze trzeba na początku zawsze pomyśleć o rozwiązaniach najprostszych i najbardziej oczywistych. W końcu to nie rakieta kosmiczna, tylko samochód Pozostaje tylko życzyć bezawaryjności! -
Megane II phII Kod lakieru zderzaków w MEGANE II 2005r
Chiller odpowiedział(a) na Megane_Jr temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
Proponuję zadzwonić w tej sprawie do ASO. Nie powinni mieć z tym problemu. -
Megane II phI - 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II
Chiller odpowiedział(a) na tomek19721 temat w 1.5 diesel
tomek19721, ja bym na Twoim miejscu, na chwilę obecną ograniczył się do wymiany 2ch lejących wtryskiwaczy na nowe. Całość powinna się skalibrować z tymi dwoma słabszymi i powinno pomóc (u mnie tak było). Najwyżej za jakis czas (w zależności od eksploatacji i stanu innych podzespołów) wymienisz te 2 słabsze wtryski, ale to może być równie dobrze za rok, jak za 5 lat. Wiesz może, na których cylindrach masz dwa najsłabsze wtryski? U mnie to był 1 i 4 bodajże... -
Megane II phI - 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II
Chiller odpowiedział(a) na tomek19721 temat w 1.5 diesel
Kiedy ja miałem padnięte 3 wtryski, to nie palił mi już przy temperaturze 0 stopni. Jeśli w ASO tak zdiagnozowali (wystarczy prosty test przelewowy, ew. sprawdzenie ciśnienia na listwie), to nie ma co więcej gdybać - na pewno posypały się wtryskiwacze. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest wymiana wszystkich, ale ze względów finansowych możesz ograniczyć się do wymiany 2ch sztuk - powinno pomóc. Jeśli chodzi o moją opinię popartą rozmową z mechanikiem z ASO Delphi, to odradzam jakiekolwiek regeneracje. Przy obecnym poziomie cen, koszty są bardzo zbliżone do zakupu nowej części (przypominam, że nie tak dawno jeden nowy wtryskiwacz = 2 zregenerowane). Na zregenerowany wtryskiwacz masz zaledwie rok gwarancji, natomiast żywotność nowego zależy przede wszystkim od rozsądku użytkownika. Powodzenia życzę!