Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kepa416

Użytkownik
  • Postów

    686
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    K9K722
  • Przebieg (tys.km)
    232

Ostatnie wizyty

1266 wyświetleń profilu
  1. Witam serdecznie, mam do wydania około 30-35 tys zł na nowe auto. Szukam czegoś rozsądnego jeśli chodzi o koszty utrzymania, wiek i osiągi. Wpadło mi w oko Megane III Coupe. Podoba ma się z zewnątrz, wewnątrz mniej ale, nie można mieć wszystkiego. Przeglądając ofertę odrzuciłem dCi chyba że zadbane 2.0. Za to PB bardzo przykuło moją uwagę. Ma niezłe osiągi na papierze, spalanie normalne jak na 2.0 benzyniaka. Koszt utrzymania nie powinien przekroczyć kosztów utrzymania 6R lub v6 a na pewno v8. Kwestia jak się zachowuje zawieszenie w MIII i jak to wygląda w praktyce.
  2. I jak wiadomo co było przyczyną? U mnie jest to samo identyczny postęp objawów na przełomie 2 lat i 30 000 km. Obecnie zamówiłem pompę 167003374R i będę zakładał z nowym filtrem i czyszczenie zbiornika.
  3. Czemu wina turbina może trzeba zmienić tylko odmę albo sprawdzić odpowietrznik skrzyni korbowej.
  4. Ty chcesz nabić posty takimi docinkami czy czujesz się odpowiedzialny za każde słowo każdego użytkownika? Przeglądam forum i wszędzie widzę Twoje mądrości i docinanie każdemu.
  5. Super pod warunkiem ze to właśnie ta część mamy uszkodzona. Bo jest są jeszcze kierowniczki i uszczelnienia.
  6. Witam mam podobny problem, silnik 1.5 dci 2005r 82 KM. Podczas przyśpieszania "Błąd wtrysku" Einspritzung Defekt żadnego spadku mocy problemów z odpalaniem czy spalaniem. Błąd podczas przyspieszania z 3, 4 i 5 biegu. Na komputerze był błąd EGR i błąd czujnika ciśnienia wtrysku paliwa na listwie wtryskowej bądź jakoś podobnie. Test przelewowy wtrysków był robiony na CLIPie i też nie wyszedł za dobrze powinno być 35 ml w każdym a wyszło więcej i jeden mniej. Nic o turbinie nie było. Co to może być jak to sprawdzić i najlepiej na dolnym śląsku.
  7. Niby masz racje w sumie zostaje tylko Twoja praca ale ja nie chcę potem już drugi raz tego rozbierać a będę miał nową na następne 10 lat. Gdyby to było 200-300 zł za duperel to już dużo a tak nie uszkodzi to mojego portfela :)
  8. Witam zacięła mi się klamka udało mi się wyjąć bębenek i zewnętrzną część tzn uszczelki i tą cześć którą się pociąga. Nic nie ułamane sprawne. Wewnątrz została ta kaseta która jest uszkodzona ponieważ nie odbija element który pociąga klamka. Czy jeśli chcę to naprawić potrzebuje nową kasetę a zewnętrzna zostanie stara i będzie pasowała bo w ASO wewnętrzna cześć kosztuje 84 zł.
  9. U mnie MII 2005 r. Przebieg 288 000 km. u mnie w rękach od 120 000. Sprzęgło, turbo, wtryski nieruszane wszystko od nowości jak było tak jest. Spalanie 3.2 l trasa eko 4.0-4.4 normalnie pociskanie 4.7 mieszany. Dynamika w miarę jak na 82km jeździłem silnikami o podobnej pojemności tdci hdi muły. Wyprzedzać da radę. Jedyne wady to prawdopodobnie mam uwalony EGR, wystęuje błąd Einspritzung Defekt podczas przyśpieszania i kontrola stop niezdiagnozowana przyczyna wtryski nie leją nie wiem co z pompą póki jeździ nie robię.
  10. Panowie do 1.5 dci 82 KM dalej nie ma rady na zaślepienie tego ustrojstwa?
  11. Witam ciotka kupiła MII 1.6 ładne zadbane itp. Ostatnio zaczęła narzekać albo dopiero to zauważyła że rano pierwsze odpalenie jest strzał od razu i odpala na zimnym trochę trwa odpalanie nie żeby jakoś tragicznie długi tylko kręci jakieś 3 sekundy i dopiero wskakuje. Po dłuższych jazdach widać że czasem obroty na wolnych przy nagrzanym silniku potrafią spać niżej niż zawsze a czasem zatrzymać się wyżej niż 800 spaść i znów skoczyć delikatnie wyżej. Do tego narzeka że w mieście wychodzi jej koło 12/100 km. Gość mówił że wymienił świece i przewody ale chyba to bym obstawił no czy strzelać od razu w przepustnicę i cewki?
  12. Witam koledze padło radio w Megane II planuje kupić używane sprawne ale zauważyłem że są dwie wersje z napisem Tuner list różnią się jedynie napisem z przodu jedno jest bardziej po środku i List napisane jest inną czcionką. Natomiast drugie takie jak jego i z napisem pod prawym dużym przyciskiem. Z tego co widziałem to pierwsze było montowane w Scenicu ale może mi się wydawać. No i zasadnicza sprawa czy było oryginalne radio które odczytywało mp3 bądź innego oryginalne które grało by z pilotem i wyświetlaczem i pasowało by kostka od Clio III albo innego podobnego modelu.
  13. Kurde jak Katowice to masz : http://www.turbo-tec.eu/pl/ chyba jeden z najlepszych zakładów.
  14. Ja jestem po clipie wyszło że to czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej ale zrobiony test wtryskiwaczy i żaden nie przeszedł go pomyślnie jeśłi powinno być 30ml a u mnie było od 60 ml do ponad 100 bo przelał zbiorniczek.
  15. Witam wszystkich, z góry przepraszam modów za tytuł i to że nie szukałem ale mam całkowicie inny problem z błędem. Auto posiadam on 3 lat łącznie około 100 kkm zrobione. Od zawsze pamiętam na przyśpieszaniu przy 3 4 i 5 biegu pokazywał się błąd wtrysku i napis STOP. Nie było problemów z odpalaniem, spalaniem czy spadkiem mocy przed czy po błędzie. W piątek wymieniłem poduszkę dolną przy skrzyni biegów silnik przestał trzepać autem. Potem wycieczka 300 km bez problemu. Dziś rano odpaliłem auto pojechałem do pracy zatankowałem 40 litrów i jechałem do pracy czułem szepnięcie przy 3 000 obr delikatne i delikatnie szarpało przy 2 000 obrotów podczas delikatnego trzymania gazu. Dojechałem bez większych problemów. Po pracy odpaliłem auto przejechałem 1 km wywaliło błąd i obroty zatrzymały się w miejscu wciskałem gaz zero rekcji. Zgasiłem auto odpaliło i gadało trochę dłużej ale dalej z błędem dojechałem do parkingu. Tam otworzyłem maskę zgasiłem auto i nie mogłem odpalić. Potem kilka prób zagadało zrobiłem kółko po parkingu i to samo. Jeszcze raz to samo i jak stało jednie na wysokich obrotach to nie gasło. Wróciłem do domu na lawecie i co o własnych siłach auto zjechało z lawety i potem normalnie zaczęło jeździć tylko został ten błąd co od zawsze podczas przyśpieszania. Kiedyś podpinałem auto pod komputer ale u laika. Wyszedł : błąd czujnika wtrysku na listwie wtryskowej. Dodano: 05 sie 2013 - 18:53 Aha jeszcze dodam to że przed tankowaniem miałem blisko rezerwy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!