Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

krzycho36

Użytkownik
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic I ph II
  • Silnik
    1,9dCi 102KM
  • Przebieg (tys.km)
    186 tys.
  1. Dzięki za odpowiedź,żona przyjechała lekko wystraszona a było już ciemno żeby cokolwiek działać. Dzięki i pozdrawiam
  2. Witam serdecznie ,odgrzewam temat bo miałem dzisiaj małe perturbacje, a mianowicie spadła mi rura gumowa wychodząca od turbiny /zaznaczona na zdjęciu/. Auto straciło moc i zaczęło głośniej chodzić tak jakby bez tłumika, i moje pytanie czy to przez spadnięcie tej rury czy coś z turbiną się dzieje? Od czego mogła ta rura spaść, zwykłe niedokręcenie czy coś z turbiną? Dziękuję za wszystkie sugestie.
  3. Witam serdecznie, podepnę się do tematu, u mnie problemy z dziwnym stuknięciem na maglownicy zaczęły się po wymianie osłony maglownicy z lewej strony, od tego czasu podczas maksymalnego skręcania kół w lewo słychać pojedyncze "stuknięcie" i w czasie kręcenia w drugą stronę jest tak samo. Pojedynczy stuk tak jakby coś zahaczało o coś. Nie mam pojęcia co to może być : Mcpersony i końcówki sprawdzone, tuleje wahacza wymienione, tak samo jak gumy stabilizatora.
  4. Tak zostało to zrobione,problem pojawił się jakieś dwa dni po tym zdarzeniu a może nawet później,wtyczki prawie wszystkie /te które widziałem / sprawdzone.
  5. Dziękuję serdecznie za odpowiedzi i ja odpowiadam po kolei: 1 z autem nic się nie dzieje /przyspiesza ,nie faluje na obrotach,nie szarpie/ 2 po przekręceniu kluczyka kontrolka gaśnie i po zapaleniu samochodu zaraz się zapala,a nawet nie trzeba odpalać tylko po zgaśnięciu zapala się za kilka sekund 3 błąd był kasowany na tych dwóch urządzeniach /widoczne na zdjęciach/ ale po ponownym uruchomieniu auta kontrolka zapala się ponownie. To by było wszystko w tej materii.Może faktycznie to ten przekaźnik,a i jeszcze jedno mi się przypomniało,nie wiem czy jest związek z tym ale dwa dni wcześniej udostępniałem prąd po kablach Panu któremu audi padło na stacji benzynowej. Nie wiem czy to ma jakiś związek.
  6. Witam serdecznie,aby nie powielać tematów o palącą się kontrolkę świec żarowych proszę o podpowiedź co to może oznaczać: - DF 222 - przekaźnik główny - zamknięty zbyt późno - stały wstawiam zdjęcia z błędami z komputerów
  7. Dzięki za szybką odpowiedź,szkoda że nie patrzyłem Panom na ręce podczas wymiany jak to zrobili.Trzeba chyba będzie samemu rozebrać i zobaczyć co i jak. Pozdrawiam No i dzisiaj rozebrane zaciski ,wszystko chodzi jak należy,tarcze przetoczone,po złożeniu i próbie dalej huczy przy mocniejszym wciśnięciu hamulca,nie ogarniam już co to możne być.
  8. Witam serdecznie,aby nie zakładać nowego tematu w moim autku strasznie huczy przód przy ostrzejszym hamowaniu,nadmieniam że klocki wymienione 2 tyś km temu,nie wiem co to może być.
  9. Witam serdecznie, podepnę się do tematu ,miałem wczoraj pecha jechać słynną S 8 w Łasku /powrót z Wrocławia/ i po 2 godz w korku słychać było w moin sceniku takie buczenie nie zbyt głośne ale buczenie które cichło po wciśnięciu sprzęgła /czyżby się kończyło/a w korku jak to wkorku 1 i sprzęgło,1 i sprzęgło i tak 3 kilometry. Poproszę o sugestie i ewentualne potwierdzenie moich domysłów. Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi Pawel
  10. Witam serdecznie, problem kontrolki powrócił, ale pod innymi objawami: po przekręceniu kluczyka kontrolka po chwili gaśnie i auto odpala normalnie ale po odpaleniu po chwili zapala się ta kontrolka i nie gaśnie. Auto jeździ normalnie, zbiera się i nie kopci, tylko świeci kontrolka. Co to może być: błąd wtrysku, któraś świeca padła, nie mam pojęcia, przejechałem dzisiaj ok 300 km ale nie zauważyłem nic po za tym że świeci. Pozdrawiam
  11. Witam serdecznie mam pytanie odnośnie wycieków oleju w Scenicu. Dzisiaj wychodząc z pracy zobaczyłem pod moim autem ogromną plamę oleju, na miarce oleju było 2 "garbki" nad minimum i mam takie pytanie: skąd tak może wywalać olej ,od góry nic nie było widać. Zostawiłem autko i jutro muszę je odholować do jakiegoś mechanika. Jakieś sugestie Panowie. Z góry dziękuję.
  12. Witam serdecznie ,mam pytanie może trochę dziwne ale przejrzałem temety odnośnie EGR i nie wiem czy lepiej jest zaślepić czy u mnie wystarczy tylko odpiąć z wtyczki.
  13. I właśnie znalazłem przyczynę swoich problemów zarówno z kontrolką jak i problemami z odpalaniem które pojawiły się później. Po podpięciu komputera pojawił się komunikat ,,czujnik położenia wałka rozrządu poza zakresem,,. Autko wróciło do warsztatu i teraz nie wiem czy Panowie nie zwalili roboty z rozrządem i czy to zbieg okoliczności że padł czujnik,oraz ostatnie pytanie czy trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu jeszcze raz? Problem rozwiązany.Wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu i problem znikł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!