Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bArEk

Nowy użytkownik
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.5 dCI
  • Przebieg (tys.km)
    149
  1. Miałem ten sam problem z falującą wskazówką od temperatury cieczy. Pomogła wymiana licznika, i wskazówka działa prawidłowo nie skacze. Być może wystarczy jeszcze poruszać kostką przy liczniki, coś podobnego jak "masa" w tylnych lampach!
  2. U mnie niestety padł komputer, sprawdziłem wszystkie styki, wtyczkę od komputera i okazuje się że komputer nie kontaktuje! Prawdopodobnie usterka spowodowana przez złe usunięcie immobilizer. Muszę kupić nowy komputer najlepiej już z usuniętym immobilizerem.
  3. U mnie kontrolka od komputera ŚWIECI cały czas zaraz po przekręcaniu kluczyka i nie gaśnie! Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki, nic nie pomaga! Dodam że 2tygodnie temu został wycięty z kompa immobiliser. Najwcześniej w poniedziałek sprawdzę jak podepnę się pod złącze diagnostyczne!
  4. Witam, Podłączam się pod temat u mnie ten sam problem od wczoraj lecz świeci kontrolka EKG (komputera) ? Pompa nie pracuje, immo wycięte! Bezpieczniki OK Rozwiązał ktoś taką zagadkę ?
  5. Witam Koledzy potrzebuje zdjęcie Intercoolera zamontowanego w Megane I PH I lub PH II. Dokładnie potrzebuje ujrzeć jak jest zamontowany, przykręcony jakie mocowania ewentualnie łapacz powietrza. Z góry dziękuje.
  6. siema mam takie w mojej megi i sprawują sie super ! Nie jest to gwint, ale za tą cenę wartę! Polecam
  7. U mnie również jest taki dźwięk mocno słyszalny z okolic głowicy! Mocno zastanawiam się nad wymianą wałka rozrządu!
  8. to samo u mnie, ostatnio oddałem auto do mechanika - poleciała uszczelka, co lepsza , korbowód okazał się wygięty i różnica w skoku wynosiła 3mm :shock: Wymiana na używany, auto zrobione po 2 tygodniach, odpalać odpala ładnie, ale klekocze, pytam mechanika czy zawory ust.? odp. ze tak Ale zapytałem tylko dlatego ze klekocze jeszcze bardziej! silnik po czasie rozgrzał i stukanie ustało! Jedno jest pewne remont naprawa sie nie opłaca - tylko wymiana silnika - bo jest skończony a przebieg ~200tys km
  9. witam podłączam się do tematu! mam ten sam problem, ten sam silnik 1.6 8v! Wcześniej grzało jak szalone aż ciężko było wytrzymać, a teraz zimno w środku! Może to wina LPG SEKWENCJA BRC i dodatkowego podgrzewania listwy wtryskowej LPG
  10. mam ten sam problem, niestety jak rozebralem piaste, patrze na przegub a on jest zespolony razem z półsoką :-/ a wczesniej zaopatrzylem sie w przegub z wejsciem podfrezowanym KAMOKA i okazuje sie ze nie pasuje! trzeba teraz dokupic poł oske pod przegub! A co najwazniejsze, by dokonac zakupu nalezy zmierzyc dlugosc starej połosi bo ponoc jest ze 4 rodzaje roznych dlugosci!
  11. czekam w takim razie na foto końcowe ;)
  12. Jeżeli chcesz mieć delikatny pomruk basu to wybierz ULTERA ponieważ na pewno jest to końcówka z dyfuzorem, a natomiast MICHAEL jest czystą chromoniklowa końcówką, więc to już będzie fajna kosmetyka ;) ;) Również i ja myslałem w/w zalożyc koncówke ale musze przymierz do auta czy grubość Fi bedzie ladnie sie komponować z tylnym zderzakiem. Moim skromnym zdaniem polecam ULTER ;)
  13. wczoraj wymieniałem sprężyny i łożyska oraz poduszki zawieszenia w modelu Rennault Megane I ph I Hatchback z silnikiem 1.6e 8v 90 PS i tak jak przedmówca pisze Robak, ten element jest ruchomy osadzony jest na łożysku na nim siedzi sprężyna przymocowana do poduszki. A jesli u ciebie jest sztywno to prawdopodobnie masz amortyzator z innego modelu choc nie ukrywam ze bedzie rowniez pasowac! Ponieważ z doswiadczenia wiem iz McPerson stosowany w innych autach posiada sztywny kielich. Jedynie zostaje sprawdzic to co masz na aucie lub w praktyce ;) zalozysz, skrecisz kolami i bedzie wszystko wiadomo ;)
  14. Witam Nie wiem czy był taki temat zakładany, wiec na pisze o co mi chodzi: Posiadam Meganke ph I 1.6 8v MPi o mocy 90 koni i chciałbym ją troszkę wzmocnić mechanicznie czyli silnik. Zawieszenie mam już przygotowane hamulców nie ruszam ponieważ dają radę. Z tego co mi wiadomo można silnik lekko wzmocnić poprzez: *wałek sportowy - dostępny w ofercie pana Lecha Świątek w cenie 760zł model wałka GT wiatek.com.pl/go.live.php/PL-H70/katalog-walkow.html#renault"]link świątek *kolektor wydechowy rurowy typu 4w2w1 - dostępny w ofercie firmy VIGA link VIGA *customowy dolot powietrza lub Profi dolot pana Lecha Węglarskiego MAG SPORT *odchudzone kolo zamachowe. szacunkowy koszt to ~1500zl wydatek nie wielki, a przyrost mocy ~20 PS + wzrost paliwa o jakieś 2-3L w zależności o typu jazdy! Jeżeli jest ktos kto zmodyfikował tak meganke proszę o konkretny odp. czy naprawdę warto inwestowac czy lepiej swap na 2.0 8v !!! pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!