Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane II ph I
-
Silnik
1.5 dCI
-
Przebieg (tys.km)
149
-
Scenic I phI Dlaczego termostat świruje?
bArEk odpowiedział(a) na aszenty temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane I, Scenic I
Miałem ten sam problem z falującą wskazówką od temperatury cieczy. Pomogła wymiana licznika, i wskazówka działa prawidłowo nie skacze. Być może wystarczy jeszcze poruszać kostką przy liczniki, coś podobnego jak "masa" w tylnych lampach! -
Megane I phI Wogóle nie zapala się kontrolka "zygzak", nie odpala.
bArEk odpowiedział(a) na Kizio21 temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
U mnie niestety padł komputer, sprawdziłem wszystkie styki, wtyczkę od komputera i okazuje się że komputer nie kontaktuje! Prawdopodobnie usterka spowodowana przez złe usunięcie immobilizer. Muszę kupić nowy komputer najlepiej już z usuniętym immobilizerem. -
Megane I phI Wogóle nie zapala się kontrolka "zygzak", nie odpala.
bArEk odpowiedział(a) na Kizio21 temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
U mnie kontrolka od komputera ŚWIECI cały czas zaraz po przekręcaniu kluczyka i nie gaśnie! Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki, nic nie pomaga! Dodam że 2tygodnie temu został wycięty z kompa immobiliser. Najwcześniej w poniedziałek sprawdzę jak podepnę się pod złącze diagnostyczne! -
Megane I phI Wogóle nie zapala się kontrolka "zygzak", nie odpala.
bArEk odpowiedział(a) na Kizio21 temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Witam, Podłączam się pod temat u mnie ten sam problem od wczoraj lecz świeci kontrolka EKG (komputera) ? Pompa nie pracuje, immo wycięte! Bezpieczniki OK Rozwiązał ktoś taką zagadkę ? -
bArEk obserwuje zawartość Intercooler do Megane I
-
Witam Koledzy potrzebuje zdjęcie Intercoolera zamontowanego w Megane I PH I lub PH II. Dokładnie potrzebuje ujrzeć jak jest zamontowany, przykręcony jakie mocowania ewentualnie łapacz powietrza. Z góry dziękuje.
-
U mnie również jest taki dźwięk mocno słyszalny z okolic głowicy! Mocno zastanawiam się nad wymianą wałka rozrządu!
-
to samo u mnie, ostatnio oddałem auto do mechanika - poleciała uszczelka, co lepsza , korbowód okazał się wygięty i różnica w skoku wynosiła 3mm :shock: Wymiana na używany, auto zrobione po 2 tygodniach, odpalać odpala ładnie, ale klekocze, pytam mechanika czy zawory ust.? odp. ze tak Ale zapytałem tylko dlatego ze klekocze jeszcze bardziej! silnik po czasie rozgrzał i stukanie ustało! Jedno jest pewne remont naprawa sie nie opłaca - tylko wymiana silnika - bo jest skończony a przebieg ~200tys km
-
Megane I phI brak ogrzewania
bArEk odpowiedział(a) na krzysiek79 temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane I, Scenic I
witam podłączam się do tematu! mam ten sam problem, ten sam silnik 1.6 8v! Wcześniej grzało jak szalone aż ciężko było wytrzymać, a teraz zimno w środku! Może to wina LPG SEKWENCJA BRC i dodatkowego podgrzewania listwy wtryskowej LPG -
te lampy sa piekne :)
-
Megane I phI Pytanie o Przegub???
bArEk odpowiedział(a) na Ramzes4364 temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
mam ten sam problem, niestety jak rozebralem piaste, patrze na przegub a on jest zespolony razem z półsoką :-/ a wczesniej zaopatrzylem sie w przegub z wejsciem podfrezowanym KAMOKA i okazuje sie ze nie pasuje! trzeba teraz dokupic poł oske pod przegub! A co najwazniejsze, by dokonac zakupu nalezy zmierzyc dlugosc starej połosi bo ponoc jest ze 4 rodzaje roznych dlugosci! -
czekam w takim razie na foto końcowe ;)
-
Jeżeli chcesz mieć delikatny pomruk basu to wybierz ULTERA ponieważ na pewno jest to końcówka z dyfuzorem, a natomiast MICHAEL jest czystą chromoniklowa końcówką, więc to już będzie fajna kosmetyka ;) ;) Również i ja myslałem w/w zalożyc koncówke ale musze przymierz do auta czy grubość Fi bedzie ladnie sie komponować z tylnym zderzakiem. Moim skromnym zdaniem polecam ULTER ;)
-
Megane I phI Amortyzator przód
bArEk odpowiedział(a) na Vargas temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
wczoraj wymieniałem sprężyny i łożyska oraz poduszki zawieszenia w modelu Rennault Megane I ph I Hatchback z silnikiem 1.6e 8v 90 PS i tak jak przedmówca pisze Robak, ten element jest ruchomy osadzony jest na łożysku na nim siedzi sprężyna przymocowana do poduszki. A jesli u ciebie jest sztywno to prawdopodobnie masz amortyzator z innego modelu choc nie ukrywam ze bedzie rowniez pasowac! Ponieważ z doswiadczenia wiem iz McPerson stosowany w innych autach posiada sztywny kielich. Jedynie zostaje sprawdzic to co masz na aucie lub w praktyce ;) zalozysz, skrecisz kolami i bedzie wszystko wiadomo ;) -
Witam Nie wiem czy był taki temat zakładany, wiec na pisze o co mi chodzi: Posiadam Meganke ph I 1.6 8v MPi o mocy 90 koni i chciałbym ją troszkę wzmocnić mechanicznie czyli silnik. Zawieszenie mam już przygotowane hamulców nie ruszam ponieważ dają radę. Z tego co mi wiadomo można silnik lekko wzmocnić poprzez: *wałek sportowy - dostępny w ofercie pana Lecha Świątek w cenie 760zł model wałka GT wiatek.com.pl/go.live.php/PL-H70/katalog-walkow.html#renault"]link świątek *kolektor wydechowy rurowy typu 4w2w1 - dostępny w ofercie firmy VIGA link VIGA *customowy dolot powietrza lub Profi dolot pana Lecha Węglarskiego MAG SPORT *odchudzone kolo zamachowe. szacunkowy koszt to ~1500zl wydatek nie wielki, a przyrost mocy ~20 PS + wzrost paliwa o jakieś 2-3L w zależności o typu jazdy! Jeżeli jest ktos kto zmodyfikował tak meganke proszę o konkretny odp. czy naprawdę warto inwestowac czy lepiej swap na 2.0 8v !!! pozdrawiam