Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Patryk22

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.9 diesel
  • Przebieg (tys.km)
    172000
  1. np to: http://www.aliexpress.com/item/New-RENAULT-MEGANE-SCENIC-II-CLIO-ETC-RF-TYPE-3-BUTTON-REMOTE-ALARM-KEY-FOB-CARD/1938941287.html
  2. Napisałem że ledwo zipie i mam komunikat o wymianie baterii mimo nowej baterii naprawa 50 zł więc lepiej zmienić na nowe z chin bo są w cenie 80 PLN. Na aliexpress są tylko 5 V lub 12 V więc nie wiem jak szukałeś.
  3. Witam Mam jedną kartę od mojej megi II (2003) bez hands free a jak widać ma ona już 12 lat i ledwo zipie po niezliczonych upadkach. Mogę ją zaprogramować za free ale trzeba ją kupić. Znalazłem ofertę polskich sklepów ale cena jest zaporowa więc z pomocą przychodzą Chińczycy. Mam problem taki że moja karta jest na baterię 3 V a chińska na baterię 5 V lub 12 V czy to w czymś przeszkadza? Ktoś już kupował od chińczyków, jakieś sugestie?
  4. Witam poproszę o pomoc mam wielki problem ze złożeniem tego przycisku od tylnej klapy składa się tylko z 4 elementów a ja i tak nie wiem jak działa a gapię się w niego od 2 godzin w środku była metalowa blaszka która oczywiście wypadła i nie wiem jak ją włożyć aby to działało cięcie x2 Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76
  5. Podepnę się pod temat czy ktoś już zrobił coś takiego co opisuje Jaru. Mam identyczny problem co czjacek i chciałbym dokonać takiej samej zmiany ale mam problem z modyfikacją wiązek od LCD i Radia (raczkujący elektronik) ma ktoś jakieś schematy jak to zrobić bądź zdjęcia lub tutorial?
  6. Przeczyściłem styki przycisków i już działa. Dzięki za pomoc
  7. A jak przeczyścić te styki bo jak oglądałem te przyciski nie widziałem aby były rozbieralne. Może jakiś tutorial by sie znalazł. Nie chcę połamać plastików? Ok już wiem że to nie wina styków. Mam taki problem że: pod + nie wiem co mam najprawdopodobniej załączenie tempomato ale - tez to mogę zrobić. problem jest taki że jak załączę tempomat to dodaje prędkość na klawiszu - natomiast zmniejszam O. Speed memory mam pod R czyli ostatnia zapamiętana prędkość natomiast nie wiem do czego jest + oczywiście w moim przypadku ale to nie tak powinno działać. A więc czy możliwe że facet co grzebał w opcjach coś nie tak powłączał że tak jest lub czy ja np: odwrotnie wpiełem złączkę od przycisków ze złączką od przełącznika zespolonego czy w ogóle da się je spiąć odwrotnie?
  8. Witam czy mogę prosić o krótki tutorial jak wymienić ta żarówke w przycisku tempo. Dostać sie do niej nie ma problemu ale nie mogę jej wyciągnąć. Ona siedzi w takim malym sześcianie od którego odchodzą 2 przewody i co dalej? A drugie mam pytanie jak zrobić to samo w przycisku regulacji wysokości świateł?
  9. Mam pytanie do urzytkowników tempomatu oczywiście montowanego z tutoriala otóż ja mam prawie tak: opis zaczerpnięty z innego tamatu ale bardzo podobny tzn: ""Wciśnięcie "+" przy włączonym tempomacie powoduje przejście auta w stan jazdy "na tempomacie" z taką prędkością jaka była w chwili wciśnięcia "+"."" i w powyższym temacie wszystko gra tak właśnie mam natomiast druga część jest taka: ""Oczywiście kolejne przyciskanie "+" powoduje wzrost prędkości, a "-" zmniejszanie prędkości."" U mnie wychodzą schody otóż wciśnięcie kolejnego "+" u mnie nie ma wzrostu prędkości tzn. raz jest a raz nie a czasami klikam kilka razy i wychodzi na chwile fault natomiast "-" też rzadko działa raz nie a raz tak i znowu tutaj mam fault czasami. U mnie nie działa to tak płynnie że np: Jadę sobie 80 km/h i włączam sobie włącznik obok regulatora poziomu świateł czyli mój tempo oczywiście mi się załącza i chcę odrazu podbić np o 2 km/h do 82 km/h i najcześciej wychodzi mi fault a raz zadziała natomiast jak chce minus to czasami jest minus i spada np do 78 km/h a innym razem naciskając minus to wzrasta prędkość to samo jest w drugą stronę ale najcześciej jest napis na ułamek sekundy fault i znowu muszę tempo odpalić tzn wcisnąć "+" ale już przy prędkości która spadła bo mieszałem tyle przy przyciskach. Oczywiście żadnych z pedałów nie dotykam w czasie tego ustawiania. Może to zależy od nawierzchni wczasie testu była mokra i padał śnieg. Przycisk "O" powoduje przejście ze stanu jazdy na tempomacie do trybu jazdy manualnej - pedał gazu. Przycisk "R" powoduje przejście do jazdy na tempomacie z trybu manualnego z ostatnio zapamiętaną prędkością. Jak to jest z tym tempomatem bo się męczę i nie wiem co jest grane gdzie popełniłem błąd?
  10. Witam Poprosze o informację czy ja mam wymagany osprzęt do tempomatu. A więc pierwsza kostka od pozycji świateł z lewej strony poniżej kierownicy. Mam taką kostkę: zdjęcie poniżej Następnie czy mam wymagane czujniki na pedały gazu i hamulca a więc zdjęcie poniżej chyba to wskazuje ale nie jestem pewien. W hamulec 4 kabelki a w gaz chyba z 6 kabelków: I na koniec ogranicznik gdzie się pojawił w tym temacie: zdjęcie poniżej Jeżeli spełniam powyższe warunki kolejna sprawa tj. potrzebuję oczywiście jeżeli chcę włącznik w panelu gdzie jest ustawiane położenie świateł. Z tego co wiem to ten sam co od scenic II lub III ale poproszę o potwierdzenie. Następnie włączniki w kierownicy sztuk 2, pająk z taśmą od tempomatu i airbag. Dodatkowo CLIP włączający tempomat. Co dalej potrzebuje czy muszę wpinać się w jakąś kostkę od komputera samochodu czy nie bo nie wiem co dalej.
  11. Witam u mnie jest problem bo ja już prądu nie mam na bezpieczniku pod przełącznikami podświetlenia zegarów oraz położenia światał. Jak sprawdzić dalej instalację?
  12. Witam Mam taki problem urwał mi się grzybek trzymający tylną pólkę. Tzn tylna pólka jest mocowana za pomocą 2 sznureczków do tylnych drzwi w których jest zamocowany taki grzybek i właśnie jeden z tych grzybków mi się urwał. Czy wie ktoś może gdzie mogę dostać taką cześć lub jak nazywa się ten elemnt abym mógł sobie sam go znależć. Dzięki za wszelką pomoc i Pozdrawiam
  13. Witam Udało mi się w końcu naprawić zwijacz choć nie było łatwo. Za pierwszym razem używałem do tego kabla od HDD ciętego na metry niestety zrywał się po kilku dniach. W zimę szybko twardniał i moment go zrywało. Do tego dochodzi wyrobienie elementu w tym zwijaczu i dzięki temu kółko zębate wypada i zrywa taśmę ale jak już ktoś opisał trzeba zrobić pierścień uszczelniający aby wszystko ściślej do siebie przylegało. Niestety niewiele wiem o tym pierścieniu bo ja go nie robiłem tylko teść. Ja naprawiłem samą taśmę. Identyczna taśma jak od poduszki to taśma sygnałowa karetki (skaner, ploter itp), no może nie identyczna bo tą co ja mam ma 20 ścieżek i nie pasuje do naszego zwijacza (gęściej umieszczone ścieżki), numer lub model taśmy to SUMITOMO-C AWM 2896 80C 30V VW-1 -F-. Musiałem ją przeciąć ostrożnie nożyczkami. Koszt takiej taśmy na necie to czasami dwukrotna cena zwijacza (widziałem nawet cenę 1200 zł szok!!!) ale znalazłem taką firmę z tego co widzę na ich stronie taśma ta kosztuje 15 zł!!!! (link poniżej) nie wiem tylko jaka jest jej długość ale warto zadzwonić i się dowiedzieć http://www.itserwis.net/sklep/index.php?ma...products_id=348 więc warto zaryzykować kupno jeżeli umiemy choć trochę lutować. Ja nigdy nie lutowałem przed zrobieniem taśmy ale miałem dobrego nauczyciela i udało mi się zlutować. Dla pokazania zrobiłem kilka fotek które zamieszczam. Aha długość takiej taśmy to tak jak piszą w tym temacie 54 cm a szerokość nie więcej jak 1 cm. Tak więc odrobinę cierpliwości 15 zł + cena wysyłki i możemy mieć nową taśmę w swoim samochodzie.
  14. Witam To jest mój pierwszy post wiec mam nadzieje że nie dam ciała. A więc u mnie jest taki problem z tą tasiemką że nie mogę dojść jaka jest jej długość. Wymontowując starą stwierdziłem że jest tak bardzo pogięta że trudno mi dojść jak ona przebiega. Znalazłem na forum rysunek ale w ten sposób ona mi nie pasuje za to pasuje mi w taki jak narysowałem na zdjęciu nr 1. Niestety nie pasuje wtedy z długością z oryginałem. A może ma być tak jak na zdjęciu nr 2 Wtedy możliwe że była by taka jak oryginał. Dodam może że chciałbym to naprawić metodą Gregorrrrr'a wydaje mi się bardzo dobrym pomysłem ponieważ taśma od HDD jest na pewno wytrzymalsza i przy -20 jak samochód stoi na dworze, nie zamarza (nie sztywnieje jak ta plastikowa od renówki) Gregorrrrr jeśli możesz to napisz jakiś szybki schemacik do tego układu bo ja mam tylko 5 kabli i kurcze tutaj kończy się moja wiedza. Pokaże jak to wygląda na moim zdjęciu nr 3 (jeszcze bez lutowania)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!