Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

slawskip

Użytkownik
  • Postów

    282
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.forumrowerowe.org

Samochód

  • Auto
    Megane I phII
  • Silnik
    1.9dTi F9Q-736A
  • Przebieg (tys.km)
    155
  1. każde auto znajdzie swojego amatora, trzeba tylko cierpliwości. Zauważyłem również, że nie warto pisać bardzo obszernych ogłoszeń. Lepiej napisać wszystko w punktach, zarówno plusy jak i minusy auta. Moja Megane poszła w miarę szybko, tylko dlatego, że chłopakowi który kupił się spodobała, a w dodatku stan i cena mu odpowiadała.
  2. w mojej byłej Megance miałem felgi 7X15 z ET33 i nie było żadnych problemów. Poza tym jeśli masz felgi to co za problem przymierzyć?
  3. Ja również pożegnałem się z Renią (Megane IphII). Auto dzielnie służyło mi przez 4 lata robiąc przy tym 80 000 km praktycznie bezawaryjnie. Megi sprzedałem tylko dlatego, że urodził mi się syn i potrzebowałem auta bardziej pojemnego z klimatyzacją (Megi była bez klimy). Ponieważ finanse pozwalały na spełnienie jednego z motoryzacyjnych marzeń, to następcą zostało Subaru Legacy kombi z 2007 roku. :D Megankę będę dobrze wspominał jako bezawaryjne i bardzo ekonomiczne auto. :)
  4. tu nawet nie o to chodzi że darmowe, bardziej o to, że tylko A1. Ja się zapytam czemu nie A2 czy A4? przecież tam też stoją ludzie w korkach. Na A4 stoją nawet Ci którzy nie chcą jechać płatną autostradą, tylko jechać dalej A4. Jeśli już dajemy możliwość darmowych przejazdów, to dajmy to na wszystkich autostradach, a jeśli nie to niech stoją wszyscy.
  5. Ok, możliwe że tak jest jak piszesz. Co do samej jazdy, to ja jeżdżę podobnie do tego co opisałeś, zwłaszcza w trasie, bo w mieście to rzeczywiście wszystko bierze w łeb. :)
  6. nie wiem dlaczego auto spaliło Tobie więcej przy niższej prędkości, wiem z doświadczenia z kilku aut (co prawda z dieslem pod maską), że najniższe spalanie zawsze mi się udawało osiągnąć jadąc przepisowo i nie przekraczając 100km/h (najniższe spalania zawsze uzyskiwałem jadąc w nocy - bo wtedy jest najmniejszy ruch i spokojnie można jechać utrzymując stałą prędkość).
  7. Jedź zgodnie z przepisami, najlepiej w nocy. Staraj się utrzymywać stałą prędkość. Nie przekraczaj 100km/h.
  8. przy okazji wymiany rozrządu pytałem się o to Assistance i jak auto się popsuje to jest odholowywane do najbliższego ASO Renault
  9. Dzisiaj Megi dostałą nowy rozrząd, została umyta i odkurzona, a to wszystko w ASO Renault, gdzie okazało się najtaniej :)
  10. nic nie da odkręcenie obudowy pod kierownicą, poza tym mniej roboty jest z zegarami.
  11. tak jak kolega wyżej radzi, ja bym brał komplet TRW, ewentualnie Bosch jak wychodziłby dużo taniej, reszty podanych przez Ciebie bym nie rozpatrywał.
  12. tutaj można trochę poczytać o liczbie oktanowej i jej wpływie na moc "Liczba oktanowa [...] jest wyznacznikiem odporności paliwa na spalanie stukowe. W żadnym przypadku wyższa liczba oktanowa nie podnosi mocy silnika sama w sobie. Co więcej, dodatki w niej zawarte, które mają na celu zwiększyć LO, zmniejszają w efekcie ilość energii, jaką paliwo może dostarczyć z danej jednostki objętości podczas procesu spalania. Przeważnie, wraz ze wzrostem liczby oktanowej, wartość opałowa paliwa maleje, co powoduje tak naprawdę spadek mocy, a nie wzrost."
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!