Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tomiII

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MEGANE II
  • Silnik
    1,9 TDi
  • Przebieg (tys.km)
    145
  1. Witam Posiadam Megane II 1,9 DCI 120 KM. Mam taki problem. Silnik gaśnie po wciśnięciu sprzęgła i hamowaniu/zwalnainiu np przed rondem. Żadne kontrolki się nie zapalają. Po wciśnięciu przecisku START auto odpala na dotyk, bez problemu i można jechać dalej. Czasami także podczas jazdy szarpie autem. Dodam iż wymieniłem już zawór wysokiego ciśnienia, jednak to ze względu na inną awarię, którą udało mi się dzięki temu usunąć. Wtedy auto po dłuższym postoju np na światłach traciło moc i nie mogłem ruszyć. Kontrolki SERVCE bądź STOP się zapalały. Jednakże również po wciśnięciu STARTU auto odpaliło i jechało dalej. Ktoś miał podobny problem?? Proszę o rady. Pozdrawiam
  2. witam z tego co wyczytałem to jest on przy termostacie ale tam znajdują się 2 czujniki. Jeden daje informacje do komputera a drugi na deskę rozdzielczą. Ale nadal nie wiem który jest który. Ponoć ten do komputera ma wtyczkę z 3 wejściami ale tylko znalazłem z dwoma i sześcioma. Nie wiem gdzie jest ten z trzema. może ktoś coś podpowie. pozdro
  3. Witam. Jestem użytkownikiem Renault Megane II 1,9 DCi, 120 PS, 2004 r Wiem, że jest kilka tematów założonych już na tematów owych czujników ale nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych informacji, które mnie interesują. A więc mam zamiar wymontować czujnik temperatury płynu. 1 pytanie: który to jest czujnik przy tym termostacie?? Stojąc przodem przed maską samochodu to jest ten z prawej strony termostatu czy ten z tyłu?? wtyczka, która jest podłączona do tego z prawej ma 6 wejść natomiast do tego z tyłu 2. 2 pytanie: jak wyjmuje się owy czujnik?? jest on wkręcany (gwint) czy wciskany ( z jakimś zatrzaskiem który trzeba odgiąć lub podważyć ) ?? 3 pytanie: czy żeby wymontować ten czujnik trzeba wpierw wymontować termostat?? jeżeli nie to czy po wymontowaniu czujnika nie poleje się tam żadna woda bądź płyn?? 4 pytanie: jeżeli na ciepłym silniku ciężko odpala mi auto to czy mogę zrobić tak ( gdzieś na forum to wyczytałem ), że spróbuję odpalić silnik z wyjętym czujnikiem płynu chłodzącego?? 5 pytanie: czy czujnik mogę wymontować przy podłączonym akumulatorze czy muszę wpierw odłączyć go?? 6 pytanie: czy wystarczy sprawdzić omomierzem poprawność działania czujnika żeby mieć pewność, że jest walnięty?? jakie powinny być wartości dla sprawnego czujnika?? POZDRAWIAM
  4. Witam Mam ten sam problem co bandzi0r i jezior85. Czy może ktoś napisać co to może być i jaka może być tego przyczyna??? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!