Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

utusiek

Użytkownik
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane I ph2 / Grand Scenic III
  • Silnik
    1.9 dti / 1.6dci
  • Przebieg (tys.km)
    260 / 200

Ostatnie wizyty

682 wyświetleń profilu
  1. Kiedy pisałem decyzja jeszcze nie zapadła, ale po obejrzeniu daleki jestem od kupna tegoż egzemplarza. A to przez to co zobaczyłem na desce. To nie to że właściciel coś ukrywa, bo raczej sam nie jest świadomy - kupił po naprawie i tak jeździł.
  2. Macie rację, był uderzony w przód, w raporcie jest notka taka: Czy warto sobie zawracać nim głowę? Czy jeśli nic nie wyszło, mówię o rdzy przez te 6 lat, ktoś nim przez te lata jeździł, więc zostało chyba dobrze zrobione?
  3. Drodzy Koledzy i Koleżanki, Czas rozstać się z moim poczciwym Megane I ph2 1.9dti 80KM i zmienić na nowszy model. Wpadł mi w oko taki oto egzemplarz: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-2011r-1-5-ID6Fmww8.html Jest niedaleko, mogę sprawdzić w serwisie renault, tylko czy bać albo i nie tak wysokich przebiegów w tych silnikach? Pozdrawiam Was serdecznie i z góry dziękuję za pomoc
  4. Witaj, Mam podobny problem, również tylko podświetlenie prędkościomierza (raz świeci na chwilę innym razem w ogóle - nie znalazłem jakiejkolwiek zależności). Nie wiem jak jest z żarówkami, myślałem powymieniać wszystkie ale nie wiem jak się do nich dobrać - mając licznik na zewnątrz nie jestem w stanie ich wymontować i sprawdzić czy są dobre. Zaznaczę że licznik X64 STD EU. Chciałem zapytać czy udało ci się rozwiązać problem? Jeszcze jedno pytanie - czy gdyby żarówka podświetlenia prędkościomierza była przepalona to czy licznik kilometrów świeciłby? Pozdrzwiam Łukasz
  5. Witajcie! Przyłączę się do pytania kolegi. Czy wie ktoś czym się różnią w/w pompy? Jaki może być skutek zamontowania tej od silnika mocniejszego do silnika słabszego? Mechanik zamontował mi pompę z wersji 98KM do mojej 80KM. Wszystko przez pomyłkę (zamówiłem jedną - przyszła druga - fakt nie dopilnowałem) teraz mam już ją zamontowaną w samochodzie. Nawet gdybym chciał ją reklamować to nie uśmiecha mi się dawać kolejnych 450zł za demontaż i montaż innej. Mechanikowi udało się uruchomić samochód na tej innej pompie. Podobno na pasku rozrządu musi być przestawiona o jeden ząbek. Zrobione jakieś tam regulacje. I teraz moje spostrzeżenia z jazdy ( w porównaniu do tego co było przed wymianą): 1) Obroty na zimnym silniku ok 800 po przejechaniu kilku km wzrastają do 1000. 2) Wydaje mi się że po wysprzęgleniu (np przy zmianie biegów) i odpuszczeniu gazu - obroty nie od razu spadają, czasami ma się nawet wrażenie takiego "przygazowania" Może ktoś się spotkał z takimi objawami, czy to kwestia wyregulowania pompy? Pozdrawiam
  6. Witam, Mam podobny problem jak koledzy -cieknąca pompa paliwa. Mnie również cieknie pod pierwszym dekielkiem. Podejrzewam, że rozszczelniła się po dodaniu STP czyszczącego wtryski. Ponieważ jestem z Krakowa, byłem u mojego mechanika FC Auto (ul. marcowa) jednak mi powiedzieli, że oni się za pompy nie biorą i odsyłają mnie do Gładyska (ul. Bora-Komorowskiego) czy ktoś u nich robił? Ile może kosztować takie uszczelnienie? Drodzy Koledzy (szczególnie Ci z Krakowa i okolic) polecicie mi jakiś inny dobry warsztat? Pozdrawiam Łukasz
  7. Chciałbym Ci pomóc, ale sam borykam się z mokrą wykładziną od strony kierowcy, tyle że ja nie jestem w stanie tego od niczego uzależnić. Np. myję samochód myjką ciśnieniową i mam sucho, innym razem trochę popada i mam mokro pod nogami. Nie zauważyłem też związku z włączoną/wyłączona klimą. Lałem wodę do podszybia i patrzyłem czy się gdzieś do środka nie będzie lało, ale nic. Zastanawiam się czy ta woda gdzieś nie wchodzi np. podczas jazdy w czasie deszczu. Może któryś kolega/koleżanka podpowie gdzie jeszcze można szukać przyczyny. Pozdrówka
  8. Witaj, A ja myślę, że sprzedający coś pomieszał, albo wrzucił zapas "na sztukę". przerabiałem to na własnej skórze. Z tym tylko, że pomimo była to 14 a nie 15 , w ogóle nie mogłem zamocować zapasu, bo nie zgadzały się rozstawy śrub i otwór centrujący <sic> Pozdrawiam
  9. Słuchajcie, bo tak sobie myślę, czy nie dałoby się takich zębatek taniej wydrukować na drukarce 3D?
  10. Mnie się wydaje, że powinny pasować. Ważne jest czy samochód jest przed czy po liftingu. Bo tutaj są różnice w wycięciach na światła
  11. Witaj, Słuchaj, mam podobny problem, z którym się już od dłuższego czasu nie mogę uporać. Jednak u mnie w okresie letnim (temp zewnętrzna > 15C) ale także po rozgrzaniu silnika to chrobotanie ustaje. Nadmienię, że wymieniłem nawet już wszystkie poduszki silnika, ale znaczącej poprawy nie zauważyłem. Trudno zdiagnozować problem, ponieważ jak dojadę do mechanika to silnik już się na tyle nagrzeje że nic nie słychać. Przychylę się do Twojej prośby - może ktoś się spotkał z takim problemem i udało się mu go rozwiązać. Pozdrawiam
  12. Marku i co poradziłeś sobie? Co do montażu już dobrego błotnika, to czy montować go na jakiejś masie? Podpowiedzcie koledzy. pozdrawiam Dodano: 22 lis 2013 - 08:58 Witajcie, Błotnik wymieniony. Uwaga tylko dla tych wymieniających błotniki po prawej stronie - zbiornik na płyn do szyb jest zawieszony na błotniku od strony drzwi. Pozdrawiam.
  13. Spyderman możesz napisać czy rozwiązałeś problem? co było przyczyną? Bo mam podobnie. Z tego co wyczytałem to pewnie łożysko amortyzatora, ale czy coś poza łożyskiem trzeba by wymienić? Bo łożysko (w sklepie nazywa się to "łożysko kolumny mcphersona") to koszt niewielki - SACHS ok 70zł
  14. Witajcie Koledzy! Przepraszam, że tak wchodzę w temat, ale myślę, że kolega "ziomek4007" już swój problem rozwiązał :D Napiszę co mi się ostatnio przytrafiło: Któregoś pięknego poranka idę do samochodu, a tam "guma" - tylne koło, no to ja podnośnik w ruch, jedno koło zdemontowane, zakładam zapasówkę, a tutaj zonk, otwór centrujący ani rozstaw śrub nie pasuje. Myślałem że mnie potarga. Szanowny pan sprzedający wrzucił zapasówkę na sztukę, a mi by przez myśl nie przyszło by sprawdzić czy jest taka sama jak pozostałe koła (tutaj rada dla kupujących - sprawdźcie). Dobrze że to się stało przy domu a nie gdzieś w trasie. I w taki oto sposób stałem się posiadaczem koła nie pasującego do mojego zestawu (takie piąte koło u wozu), ale może ktoś będzie akurat takie potrzebował: Natomiast ja chciałbym nabyć felgę (lub koło) pasujące do mojego zestawu: Pozdrawiam serdecznie!
  15. Witajcie! Dzięki za wszelkie sugestie. Problem rozwiązany. Na szczęście nie belka :D Tak jak piszecie - urwany amortyzator, zaraz poniżej górnego mocowania. Wymienione tak jak kolega Kroliq oba na KYB. Przy okazji wymieniony olej w skrzyni (teraz wiem jakiego ewentualnie dolać :angry: i sworzeń wahacza z przodu. Mam nadzieję że na jakiś czas będzie spokój. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!