Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

skajor

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    180000
  1. Witam. Clio 3 phI posiada oryginalne felgi stalowe 15 cali i opony 185/60/R15. Czy jako zamiennik wejdą opony w rozmiarze 195/65/R15? Rozpatruję jeszcze 195/55/R15 i 195/50/r15. Wszelkie sugestie i uwagi mile widziane
  2. Witam. Żonka przymierza się do Megi II i znalazła coś takiego: http://allegro.pl/renault-megane-ii-1-6-16v-sport-way-salon-pl-i6293817048.html#thumb/1 Co o nim sądzicie?
  3. U mnie problemy z KZFR zaczęły się od założonego plastikowego zamiennika termostatu. Mieszał się płyn z olejem i załatwił elektrozawór. Nie wiedząc o tym wymieniłem samo koło ale problem nie ustąpił. klekotało nadal, na ciepłym na zimnym...Cud zdarzył sie po paru tyg jazdy. Klekotanie ustało, później pojawiło sie raz czy dwa a teraz spokój od około 3 miesięcy. Gdyby istniał zamiennik elektrozaworu to byłogy fajnie bo oryginał jak wiemy sporo kosztuje.
  4. Kolego Madeco czy mógłbyś się dowiedzieć czy to aby napewno elektrozawór sterujący KZFR? Cena 180 zł za elektrozawór jest niska w porównaniu do oryginału.
  5. Olej wymieniony w lipcu, Elf 5W40, stan pod górną kreskę. Dziś rano po odpaleniu stukało a po 7 km cisza.
  6. To może i ja przedstawię swój problem. Na początku lutego był wymieniany rozrząd bez KZFR i termostat. Początkowo wszystko było ok ale w lipcu pojawił się delikatny klekot. Jako, że auto stało parę dni to pomyślałem, ze popychacz zaworów się odezwał. Jakie było moje zdziwienie gdy po 300 km trasie auto nagle zgasło a po odpaleniu zaczęło metalicznie klekotać i to tak jakby miało się coś rozpaść. Po powrocie do domu wizyta u mechanika który robił rozrząd. Stwierdził, że KZFR do wymiany i po kilku dniach mam przyjechać na wymiąńę. Zauważyłem, że nie jest to równomierny klekot, raz głośniej raz ciszej, czasami znika, silnik może być ciepły lub zimny, bez znaczenia. Auto raczej się nie muli, wg mnie nieźle przyspiesza, równo trzyma obroty, czasami silnik delikatnie się zatrzęsie ale nieznacznie. W końcu koło wymienione w pierwszej połowie sierpnia i dwa dni spokoju. I znów klekot. Początkowo tylko przez ok 1-2 sek po odpaleniu ale z każdym dniem gorzej. Mechanizator stwierdził, że to elektrozawór sterujący KZFR ale jest dość drogi i mam zdecydować czy zmieniamy. Stary wyczyścił, sprawdził ustawienie rozrządu (podobno). Jest lekka poprawa ale silnik nadal stuka, głośniej po odpaleniu a później to różnie; głośniej, ciszej za chwilę wogóle nie stuka, znów stuka i tak bez końca... I tak się zastanawiam czy to faktycznie elektrozawór czy zupełnie coś innego? Czy w Poznaniu może ktoś polecić dobrego mechanika a nie magika? Albo ewentualnie wypożyczyć na chwilę sprawny elektrozawór i sprawdzić czy to faktycznie on bo nie chcę w ciemno ładować kasy. Podjadę, sprawdzimy, odwdzięczę się browarkiem ;)
  7. A możecie podpowiedzieć jak rozebrać to wszystko i dobrać się do czujnika?
  8. Witam wszystkich Od października jestem (póki co), szczęśliwym posiadaczem Megane II `05 1.6 16V. Super auto, jestem bardzo zadowolony z zakupu :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!