Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
196 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane Coupe I ph II
-
Silnik
1,6 16V
-
Przebieg (tys.km)
270k
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Megane II phI Wymiana amotryzatorów i sprężyn
TomaszM odpowiedział(a) na medyk22 temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
Gazowe (tj. gazowo-olejowe) -
Scenic II phI [Scenic II Ph II] OPONY LETNIE
TomaszM odpowiedział(a) na buli996 temat w Felgi i opony - Scenic II
Nokian lub Uniroyal, w tej kolejności. -
Megane I phII Jakie tarcze hamulcowe?
TomaszM odpowiedział(a) na dayzee temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
Lepsze, ale myślę że do tego auta z tym silnikiem, TRW wystarczy ;) -
Megane I phII Jakie tarcze hamulcowe?
TomaszM odpowiedział(a) na dayzee temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
Ja bym wymieniał. Poza tym liczy się aktualna grubość, czy jest w normie, a już na oko widzę, że nie jest... -
Megane I phII Jakie tarcze hamulcowe?
TomaszM odpowiedział(a) na dayzee temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
Bo trzeba uważnie patrzeć - Twój link jest do Megane II a nie Megane I Tu masz zestaw TRW do Scenica I i klocki są o wymiarze 129: http://allegro.pl/tarcze-klocki-hamulcowe-przod-renault-scenic-trw-i5358340098.html -
Tak, i jeśli się zdecydowałeś na Valvoline Synpower 5W40 - spełni wszystkie wymagania.
-
Jeśli chodzi o normę RN0700 - w tym konkretnym silniku nie ma to znaczenia - to norma dla nowych jednostek. Płukać możesz, ale nie musisz - głównie płucze się po długich interwałach lub półsyntetykach 10W40, jeśli często wymieniałeś Elfa 5W30 to myślę że nie ma takiej potrzeby, choć zaszkodzić nie zaszkodzi.
-
Megane I phII Jakie tarcze hamulcowe?
TomaszM odpowiedział(a) na dayzee temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
Ja jeszcze żadnych TRW nie skrzywiłem, w przeciwieństwie to innych tańszych, więc te 100 zł różnicy to gwarancja spokoju na lata... -
Zarówno Elf 900 NF jak i Total Quartz 9000 to oleje hydro (HC) - lej Valvoline Synpower, a jak chcesz 100% syntatyk PAO to np. Liqui Moly Synthoil 5w40
-
Megane II phI i Megane II phII OPONY LETNIE
TomaszM odpowiedział(a) na Hadson temat w Felgi i opony - Megane II
Zdecydowanie nowa Dębica Presto będzie najlepszym rozwiązaniem z wymienionych... -
Megane III phII Wymiana oleju na pierwszym przeglądzie?
TomaszM odpowiedział(a) na rysiek1231 temat w 1.2 benz.
Toyota we wszystkich swoich autach zaleca wymianę co rok lub 15.000 km. Czy Toyota robi gorsze silniki albo zalewa je gorszymi olejami niż Renault? Nie sądzę ;) Mam właśnie przed sobą książkę paromiesięcznej firmowej Toyoty RAV4 2,0 D4D - "pełny przegląd co 2 lata lub 30.000, mały przegląd z wymianą oleju co rok i 15.000 km". -
Megane I phI i [Megane I phII] OPONY LETNIE
TomaszM odpowiedział(a) na szakaloo temat w Felgi i opony - Megane I
A jaka to meganka, czemu taki rozmiar? Opony generalnie straszna lipa... -
Megane I phI Ogrzewanie Megane I
TomaszM odpowiedział(a) na lordshaar temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane I, Scenic I
Nic na to nie wskazuje, węże wlotu i wylotu jednakowo się nagrzewają, była czyszczona chemicznie, płukana wodą i powietrzem trochę na wyrost, bo ani przed czyszczeniem ani po czyszczeniu nie ma żadnych śladów mułu, kamienia etc... -
TomaszM obserwuje zawartość Ogrzewanie Megane I
-
Megane I phI Ogrzewanie Megane I
TomaszM odpowiedział(a) na lordshaar temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane I, Scenic I
Panowie już całą zimę borykam się z problemem jak wyżej - w aucie jest zimno jak cholera, a wszystko niby sprawne... Płyn od zawsze był klarowny, czysty, żadnej mazi, zacząłem jednak od wlania środka do czyszczenia i odkamienianie K2 - płyn oczywiście nie zmętniał, bo wszystko było czyste. Wszystko zlane, przepłukane, przepłukana nagrzewnica, przedmuchana, ale nie było z czego - wszystko czyste i drożne. Znowu zalane płynem, odpowietrzone. Auto grzało się normalnie i utrzymywało swoją temperaturę, ale na wszelki wypadek kupiłem firmowy termostat - zmieniłem, znowu zalałem nowym płynem, odpowietrzone. Nic się nie zmieniło, bo stary był sprawny, nagrzewa się szybko i utrzymuje swoją temperaturę, aż włączy się wiatrak. Wszystkie węże gorące - zarówno od chłodnicy, jak i oba od nagrzewnicy. Sprawdzone klapki - działają, ta od ciepło/zimno też (na zimno jest zimno, na ciepło klapka się przesuwa aż się domknie i leci bardzo letnie, chłodne powietrze zamiast gorącego. Pojechałem następnie na test CO2 żeby sprawdzić uszczelkę pod głowicą - uszczelka jest dobra. Z resztą płyn klarowny i cały czas trzyma stan - nie przybywa, nie ubywa, podobnie jak olej - nie przybywa, klarowny, czysty. Ostatnia szansa to pompa wody - wymieniłem więc cały rozrząd z pompą wody włącznie. Znów nowy płyn, znów odpowietrzanie i znów bez zmian - w aucie zimno. Co jeszcze może być nie tak? -
Nic się nie stanie, tylko jeśli był stan w połowie i wlałeś litr, masz go teraz za dużo.