Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megi97

Nowy użytkownik
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph II
  • Silnik
    1,9 DTi
  • Przebieg (tys.km)
    229400

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. koledzy raczej Lucasa, tak silnik to F8Q na bloku silnika od strony sciany grodziowej widnieje taki symbol. czy podmiana pompy to skomplikowana procedura przekładania części do nowego słupka chodzi tu tak że o ustawiania GMP w tym nowo nabytym silniku no i nowy rozrząd ogólnie to dzięki za odp REGULAMIN: pkt. 5.6, 5.7 - Prezes
  2. Witam Po przeszukaniu forum i odczytaniu kilkunastu postów nie mogłem znaleźć odp na moje pytanie. Zacznę od tego że jestem posiadaczem Renault Megane I ph II 1.9 dti 80 km i borykam się z problemem uszkodzonego silnika ( pali olej i jest duża dymówa). Chciałbym wymienić słupek silnika a osprzęt przeszczepić dodam że silnik przekładany chcę zakupić identyczny ale nie wiem w jaki sposób ustawić pompę wtryskową czy trzeba dokonywać regulacji i w jaki sposób się to robi. Remont nie wchodzi w grę
  3. to przebieg miał być scenika zakładając ze miał 180 tyś w tamtym okresie. Miałem kilka meganek I ale w benzynie 1.6 ta jest po lifcie i diesel pierwszy i stąd moje zapytania pod ten typ. Scenica miałem II ph I byłem zadowolony kupiłem go okazyjnie z Niemiec z małym przebiegiem rok 05 1.9 cdti ale sprzedałem bo rodzina się powiększyła i priorytety zwiększone 2 dzieci i wózek teraz śmigam Vectra c 08 r kombi i szacuekn za pojemność bagażnika i tez silnik glanc 1.9 cdti 120km ale co tam o innych markach do pracy mam megane i trzeba ją zrobić kupiłem od gościa co w ogolę się nie znał albo udawał. zaniedbana była ta megana musiałem wyczyścić wszystko czym oddychał i zasysał ten pojazd dosłownie:)nie wiedział jaki olej wlewał domyśliłem się że raczej nie wymieniał długo po ilości jaką spuściłem i gęstości zalałem świeżym okazało się złym i stało się palenie oleju na każde 800km dolewka ok 2,5L oleju 15w40 Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  4. no ma się rozumieć ale czy mogę sprawdzić zawory na ogół mam doświadczenie tylko w starach :) tam sprawdzałem głowicę i ich zawory za pomocą nafty zalewa się je i czeka czy zawór przepuści ciecz czy też nie tak samo można zrobić w osobówce wiadomo zbyt szybkie opróżnienie nafty tym bardziej trzeba naprawiać gniazda zaworowy im wolniej wystarczy dotrzeć zawory. Chyba że się mylę to mnie poprawcie koledzy a tak na marginesie Andrzej-2010 dzięki za odpisanie pozdro Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  5. Turbo sprawdzałem, nie posiada luzu osiowego, wszystko z nim ok, wycieków jako tako nie posiada. Bynajmniej to co leci, to z wspomagania a odma, no cóż posiada ślady oleju ale czyściłem ją wraz ze wszystkimi węzami od intercolera. Połapałem sobie etapy dokręcenia tej głowicy jest ich 7 dla tej głowicy. Czyli jak będę składał to pierwszy tłok w GMP. Jeszcze planuje zdemontować kolektor ssący odpalić go na 5 min i sprawdzić czy olej cieknie po trzonku zaworowym, bo jeszcze zapomniałem dopisać wcześniej przy sprawdzaniu kompresji manometr wkręcałem w miejsce świec i jak wyciągałem świece to miałem je całe w oleju.
  6. Witam wszystkich od jakiegoś czasu borykam się z problemem utratą oleju w silniku. Zakupiłem sobie przyrząd do pomiaru kompresji i wyszło mi że: -1=40 bar (tj od skrzyni) -2=38 bar -3=38 bar -4=40 bar więc wykluczyłem pierścienie na tłokach i obieram na cel głowicę ale mam z tym kilka pytań: -czy we wszystkich modelach renault (mój to megane I ph II 1.9 dti 80km KM) kolejność cylindrów zaczyna się od skrzyni biegów tak jak to ma miejsce w benzynowych silnikach i ustawienie początku tłoczenia zaczyna się od 1 cylindra. - jaki wynosi moment dokręcania głowicy w dieslach megane - ile wyniesie mnie planowanie z ewentualną wymianą uszczelniaczy
  7. też tak myślałem że silniczek ale cały szyberdach otwiera się ciężko muszę użyć dużo siły by popchnąć szybę do tyłu może być zabrudzony w końcu nie otwierał się przez długi czas Dodano: 13 lip 2015 - 18:44 właśnie wyjąłem cały szyber z samochodu i zobaczyłem że jeden z dwóch ślimaków co przesuwa szybę po prostu przeskakuje na zębatce silnika chyba że pociągnę prowadnicę to zaczyna pracować równo. Co ma teraz zrobić wymienić silnik czy to może być jakiś element co blokuje tego ślimaka i stawia opór silnikowi
  8. Witam serdecznie. Posiadam Megane I coupe z 97r i napotkałem się z problemem szyberdachu, mianowicie dach nie otwiera się lecz słychać głośne zgrzytanie. Moje pytanie do was koledzy czy można wymienić szyberdach zastępując go wersją FL czy też istnieje inny sposób jakiegoś oczyszczenia nasmarowania. proszę o szybką odp. Dzięki pozdrawiam :) Rafał z Gniezna.
  9. witam posiadam scenica II 05r 1,9 dci 130km problem jest następujący podczas włączania klimy nic nie chłodzi działa sprężarka w kabinie leci powierze tak jak na zwykłym ogrzewaniu nastawa na 15 stopni. Moję pytanie jest czy posiada ktoś zdjęcia lub jakiś schemat instalacki klimatyzacji bo chcę zabrać się w przyszłym miesiącu za poszukiwanie nieszczelności. Może ktoś miał podobny problem pozdrawiam
  10. ale nie wiem nadal jak to mam sprawdzić czy łożysko po wyciągnięciu powinno mieć luz czy można na kole jakos sprawdzić
  11. tłumaczę podniosłem auto do góry tylko lewe koło z oponą prawe było na ziemi włączyłem silnik pracował na luzie a koło które było w powiertrzu zwyczajnie sie kręciło nie szybko tak powoli jak by na pół sprzęgle jechał a jak sprawdzic czym jest jakis sposób Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie P_r_z_e_m_o
  12. Witam ponownie wszystkich. Mam kolejny problem z moim samochodem tj megane 1,6 z 1996r nadwozie coupe. Problem dotyczy glośnego buczenia podczas jazdy od 60 do x km/h wchodząc w zakręty wszelakiej prędkości ale tylko w lewo, podczas tego manewru słychac buczenie im mocniej skręcamy tym głośniej buczy. ta sama sytuacja jest podczas testu łosia jak jadę 80 km/h i szybko gwałtownie skręce kierownica prawo w lewo to tez słychac wspomniane buczenie. I ty mam pytania do was: 1. czy to wina lożyska tylko którego 2. czy to wina półosi lewej dodaj na koniec, że jak go podniosłem z lewej strony na lewarku i usadowiłem na koziołku odpaliłem silnik na biegu jałowym, to koło które było w powietrzu nabierało prędkości tak jak w rowerze jak jest uszkodzona maszyna pedały nam będzie zabierać. prosze o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
  13. Witam ponownie wszystkich. Posiadam Scenica 1,9 dci 105kw z 2005r opisuje problerm: zakupiłem scenica tydzień temu przed świętami po wymianie wszystkich filtrów i rozrządu, oraz układu chamulcowego odebrałem samochod po czym udałem się na stacje paliw by go zatankowac, po opuszczeniu stacji dosłownie 10 min auto mi zgasło i już nie odpaliło. Pokazał się komunikat injection fould wezwałem lawetke i do warsztatu. Po swiętach okazało się, że kitowe paliwo wlałem i to była cała przyczyna awarii. Mechanicy sprawdzili pompe wtryskową oraz wtryski wszystko oki zalali swierze paliwo a ja dotankoeałem sobie na innej stacji i tez cały czas odpalal aż do dzis wieczora jak po jeździe na kródkich odcinkach zaparkowałem auto i poszedłem na 1,5h do rodziców po czym wróciłem do auta i znów to samo injection fould dzwoniłem do tego mechanika i mowie że znow ta sama sytuacja co tydzień temu. I tu rodzi się pytanie. Co to może być? czy filtr zapchany bo mechanik mówi że nie wymienił po ostatnim razie tylko przedmuchał? czy to może być czujnik ćiśnienia paliwa wadliwy? dodam tyle że praca silnika była wyśmienita tak samo dynamika cały czas do przodu żadnych zmian pompa w dobrym stanie tak jak wtryski pomuszcie bo nie mam juz sił aha dodam jeszcze że podczas odpalania zapala się lampka stop i dziwny dzwięk taki jak buczenie prądu czy coś na dodatek po kilku godz czekania i próbie odpalenia zaświeca się kontrolka stop i zapala na sekunde spirala świec oraz dzwięk piknięcie dość głośne nawet nie kręci rozrusznik Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.7 - logika wypowiedzi 5.9 - Enter Tomik Dodano: 09 kwi 2013 - 14:28 Dzis odebrałem sceniola od mechanika wymieniliczujnik ciścienia paliwa i zagadał wszystko jest ok
  14. Panowie kolega ma rację to nie ten temat napiszcie lepiej co może byc z tym komunikatem abgassystem defect
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!