Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

YeloNek

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    161000

Ostatnie wizyty

420 wyświetleń profilu
  1. Instrukcję jak podnieść tył na belce skrętnej znajdziesz w książce WKŁ, sam podnosiłem tył ale w warsztacie, nie miałem narzędzi do tego - wchodzi w grę wysunięcie drążków skrętnych i przesunięcie ich o odpowiednia ilość zębów. W warsztacie zapłąciłem za podniesieniu tyłu o 3 zęby 400zł. Tył faktycznie się podniósł i było zdecydowanie lepiej. Poszukaj na forum było już o tym.
  2. Witam, sprawdź może gumy pod silnikiem, może któraś się urwała/ wypadła jak mi i teraz silnik lata. Mi kiedyś wypadła jedna guma i silnik uderzał filtrem powietrza o nadwozie. Miałem bardzo podobne objawy co Ty.
  3. YeloNek

    Zakup drukarki

    Jakiś czas temu zakupiłem HP Laser Jet 1006 Specyfika -> LINK Co prawda nie była tania, ale drukuję duże ilości - mniej więcej ryzę miesięcznie i sprzęt naprawdę godny polecenia, drukuję szybko, duża pamięć i bardzo ładnie. Tonery-zamienniki kosztują ok 90zł na alledrogo ale za to starczają na ok 1500 stron.
  4. Witam, dzisiaj także i mnie dopadł problem steering lock . Mi natomiast działały wszystkie światła, samochód się zamykał - otwierał, kierownica nie zblokowana. Po włożeniu karty i naciśnięciu start wyskakiwał komunikat steering lock i steering unlock wraz z kontrolką service po wyjęciu karty. Usterkę usunąłem poprzez podłączenie akumulatora z innego samochodu do mojego (poprzez kable). Po podłączeniu kabli usterki brak. Pozdrawiam i życzę by takie problemy się nie zdarzały.
  5. Jeszcze mam pytanko. Który przewód odpowiada za światła pozycyjne? Bo niestety nie posiadam schematu instalacji elektrycznej. Bo pomyślałem żeby zamiast wymieniać cały moduł podpiąć się np. pod światła mijania. Jak się jednak okazało po pomiarach elektrycznych, 2 złącza 7A i 7B były nie działające. Po prostu nie dochodził do nich prąd (uszkodzenie modułu UPC) co skutkowało nie działaniem świateł pozycyjnych z przodu i z tyłu, nie działąjącym podświetleniem tablicy rejestracyjnym, przyciemnianiem świateł na desce rozdzielczej i brakiem światła od nadmuchu - radia. Podłączyłem dwa niebieskie przewody (z brązowej wtyczki) odpowiedzialne za w/w rzeczy z dwoma zielonymi przewodami (czarna podłużna wtyczka) odpowiedzialna za światła mijania. Światła pozycyjne świecą się tylko ze światłami mijania. Na pewno lepsza taka ingerencja w elektronikę niż wymiana na inny używany moduł za 500zł lub nowy a ASO za 1000zł. Mam nadzieję że komuś się przyda ta informacja. Pozdrawiam :]
  6. YeloNek - od nazwy dzielnicy, oficjalna nazwa osiedla to Jelonki, znajomi zaczęli mówić do mnie Jelonek, potem przybył zespół Fenomen który wypromował nazwę YelonkY , więc pozostało już YeloNek :] btw. wszyscy jacy poloniści ;) ;D
  7. Dzięki kolego za pomoc :] Będę próbował coś z tym zrobić. A taki mały offtopic czy to nie przypadkiem ten moduł najczęściej się chrzani w M II ph I ?? Czy to ten jest taki sławny awaryjny (mowa o elektronice) ?
  8. No to mnie pocieszyłeś ;) :-/ Z tymi bezpiecznikami miałem już dwa razy kłopot, samochód kupiłem przed zimą i zdarzyło mi się już dwa razy że mi po prostu ją zalało przez deszcz i myjnię. Ale suszyłem i było ok, starałem się ją osłonić żeby woda nie leciała ale nic nie pomagało. Co ciekawe w samochodzie mam te UPC już wymieniane (biały napis od spodu - taki jak piszą na szrotach). Nie da się tego jakoś inaczej naprawić, wymienić jakiś chip lub coś takiego na tym UPC - bo wszystko inne działa. Byłeś również u elektryka od francuzów?
  9. Witam Również mam problem z działaniem świateł pozycyjnych (przód i tył oraz podświetlenia tablicy) Nie działa mi również podświetlenie środkowego panelu (radio,nawiew). Bezpieczniki w komorze silnika sprawdzone, żarówki również są ok, końcówki nie są zaśniedziałe. Macie może jakieś pomysły na rozwiązanie tego problemu? Z góry dziękuje :]
  10. meganecoupe02 - Dzięki za propozycję, renie będę chciał kupić za jakieś czas. Więc jeśli moglibyśmy się spotkać za jakiś czas to było by fajnie. Pogadamy sobie. Pozwolę sobie odezwać się wtedy do Ciebie, ok? bronius - Dzięki za ofertę, ale jednak wolałbym 16V wiem ze 8v na pewno dłużej pojeździ, ale już jakoś się nastawiłem na 16v. Nie mniej jednak dziękuje :] A z ciekawości czy ktoś jeździ 2.0 16 z LPG? Do tej pory jeździłem 1.4 LPG ale z podstawową instalacją, więc nie mam zbytnio rewelacyjnych wrażeń. Nie mniej jednak wiadomo że jest to oszczędność. A gdyby zainstalować jakąś lepszą sekwencję w 2.0 16 to jak by to chodziło? Wiem że sama instalacja LPG nie była by najtańsza.
  11. Witam, Pozwolę sobie dołączyć do tematu i zapytać o silniki 2.0 16V Chciałbym nabyć ten silnik w mocy 150KM. Jakie spalanie? Jak się sprawuje? Wcześniej jeździłem 1.4 LPG więc nastawiam się teraz tylko na benzynę, chyba że z jakaś dobrą instalacją LPG. Blacharka, w megance 1 ph1 którą miałem do tej pory często rdzewiały tylne nadkola i blacha pod tylnymi światłami. Jak jest w megane coupe 1ph2? Jak elektronika? Czegoś unikać, i ogólnie na co zwracać uwagę?
  12. Witam Do wykonania podświetlenia nóg w samochodzie potrzeba: Listwy flux-ów, lutownicy, cyny do lutowania, pasty do lutowania, płaskiego śrubokręta, glue gun (pistolet na klej doskonały do przyczepienia listwy po uprzednim odtłuszczeniu miejsca klejenia) i wszystkiego innego o czym zapomniałem. Listwa flux-ów w zależności od koloru, żądanej długości oraz intensywności światła. Montaż: [center:fd835ce81f] Wpierw zdejmujemy plastikową zaślepkę/osłonkę która jest z lewej górnej strony w miejscu na nogi kierowcy. Odłączamy białą złączkę, i do kabelka czerwonego lutujemy plus ( + ) z listwy flux, a do przewodu szarego minus ( - ) z listwy flux. Układamy przewody tak by złączka się zamknęła i dała wsadzić na miejsce. Następnie przeciągamy przewodzik do drugiej listwy flux -ów, najlepiej nad miejscem centralnego wlotu powietrza do kabiny. Lutujemy przewody ze sobą, przyklejamy i pięknie świeci. [/center:fd835ce81f] Listwy będą świecić: 1 tylko po otworzeniu byle których drzwi w samochodzie 2 bądź ciągle - po włączeniu lewego górnego podświetlenia kierowcy w podsufitce Dla bezpieczeństwa nie wiedzących co robią, proponuje odłączyć akumulator by nie zrobić przypadkowego zwarcia, spalenia bezpiecznika etc. Nie biorę odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia i tym podobne ekscesy. Przedstawiłem jak samemu to zrobiłem. Pozdrawiam
  13. Zgadza się mieszkam na Yelonkach :] W porządku, zrobie manuala; ale dopiero za kilka dni, ok. Wyśle to może koledze "Prezes" -owi ? by zrobił z tego manuala, jeśli wyraziłby zgodę?
  14. No to zwracam honor :] A jak z ilością światła?
  15. Kolego " _Marcin" przyznam że nie wiem jak z żywotnością takiej katody, i jak z poborem prądu. Niby sprzedawca pisze o żywotności 20 lat ... ale czy tak jest napewno? Diody są sprawdzone i pewne że pobierają znacznie mniej prądu i wydaje mi się że świecą lepiej bo mocniejszym i ukierunkowanym światłem. Miało świecić na nogi a nie wszędzie. Diod typu FLUX stosuje już do podświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej od ponad 8 miesięcy i działają znakomicie. Oraz świecą super białym światłem :P Również już myslę o zainstalowaniu dodatkowego oświetlenia wewnątrz bagażnika. Ale wszystko z rozsądkiem, żeby Megi nie stała się choinką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!