Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bolek G

Nowy użytkownik
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane sprzedane
  • Silnik
    1.5dci 100kM
  • Przebieg (tys.km)
    109000

Ostatnie wizyty

1157 wyświetleń profilu
  1. Aszenty, nic nie cudowałem, z żadnym klejem.Jeździłem meganką z tą uszkodzoną sprężarką jeszcze jakieś pare dni. Do czasu kupienia innej sprężarki.Sam zdemontowałem i zalożyłem ten sprawny kompresor. Jak długo można jeździć z takim uszkodzeniem ?? na te pytanie ciężko odpowiedzieć. Nie znasz dnia ani chwili,kiedy np. zerwiesz pasek akcesorii, gdzieś w trasie.I wtedy jest większy problem.laweta itd. Dlatego niema co gdybać, trzeba jak najszybciej wziąść się za to. Jak masz zaprzyjaznionego tokarza,to możesz spróbować. Tylko wtedy masz samochód uziemiony na tydzień chyba. Prosciej jest kupić zamiennik ,używany,sprawny.zamontować,nabić klimę. A na pewno masz luz na trzpieniu?? Nie jest to łożysko w kole pasowym ??
  2. Witam. Aszenty, jak pamiętam,to tak samo moja sprężarka się zachowywała. Zdejm pasek akcesorii i poruszaj kołem sprężarki. W moim przypadku skończyło się na wymianie sprężarki. Kupiłem używaną w dobrym stanie.
  3. Norb,kupiłem używaną sprężarkę delphi 8200316164 01140017 która pracowała podobno w megance benzyna,a ja mam 1.5dci.Czyli sprężarki o tych numerach co pisałem ,były montowane do diesli i benzyny. Jeśli komuś to pomoże,to łożysko jest o wymiarach:35x55x20 35BD219DUM firmy NSK Japan, średnica koła 129mm, liczba Pk-6 - czyli pasek akcesorii jest 5 o na kole pasowym mam 6 rowków. Pozdrawiam.
  4. Witam. Mam Megane 2 z 2004r. 1.5dci. sprężarka Delphi nr 8200316164 01140017.Nie tak dawno,zauważyłem,że na kole pasowym sprężarki ,mam luz.Pomyślałem,że łożysko do wymiany. Po wymontowaniu sprężarki z pojazdu,okazało się ,że to nie łożysko jest zużyte,tylko trzpień-osadzenie łożyska jest zatarte. Wygląda to w ten sposób,jakby łożysko się zatarło,i trze o trzpień. Słyszałem,że to typowa usterka tych sprężarek w meganie. Czy ktoś próbował to jakoś regenerować? Co sądzicie,o zastosowaniu kleju Loctite 603 ?.Oczywiście,bym wymienił łożysko na nowe,i klej zastosował. W sumie,sprężarka jest szczelna,przebieg to 105 tys.km Proszę o jakieś sugestie,może jest inny sposób na zlikwidowanie tego luzu. Pozdrawiam.
  5. Witam. odświeżę temat.Mnie też czeka wymiana łożyska.Numery mojej sprężarki Delphi 8200316164 czyli takiej samej jak u Kolegi Pawel - post wyżej.Jeżeli ktoś jest w stanie pomóc,o jakich wymiarach kupić łożysko? Mam silnik 1.5dci 101kM 2004r Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
  6. Witam.z całą pewnością mogę polecić kolegę : Misiek126. Byłem u niego,wymienił mi taśmę zwijacza fachowo. pełny profesjonalizm. Polecam i pozdrawiam.
  7. Witam. Podepnę się pod temat. U mnie w megance 2 z 2004r słyszę metaliczne stuki na nierównosciach jezdni,dochodzące jakby z przednich koł. ,ale tylko przy otwartych oknach.Jak zamknę okna,na nierównościach mam ciszę ,żadne niepokojące odgłosy.Mam wrazenie,jakby cos się poluzowało,słychac metaliczny glos.Auto mam od nowości,stuki może dopiero od roku słysze. Dla mnie dziwne,szukałem wszelkich luzów ,zużyć elementów zawieszenia i nic nie znalazłem . Mam takie pytanie. Czy ktoś się spotkał z takim dziwnymi stukami?? Rozkręcałem ostatnio hamulce,zaciski przednie,prowadnice,klocki,i nic nie znalazłem. Może prowadnice jarzma hamulcowego? Dodam,ze w ostatnim czasie wymieniałem : łączniki stabilizatora,łożyska mcpersona, gumy stabilizatora sprawdzone.wszystko sam,i wiem że jest dobrze skręcone. Już nie wiem gdzie to szukac. Proszę o doradę,może o czymś jeszcze niewiem. Podrawiam.
  8. Witam.Ja również zauważyłem nierównomierne zużycie opony, tylko prawy tył.Bardziej zdziera z zewnątrz.Tak samo jak na zdjęciu od kolegi MiszaElk. Mam megane 2 grandtour. Opony to :Fulda Carat Progresso.Na zimówkach nic niezauważyłem niepokojącego . I zastanawiam się co może być przyczyną.Stawiam że opona ma jakąś wadę.Dodam,że koła co roku zamieniam miejscami:przód -tył. Lewe na prawe niezmieniam,bo to są opony kierunkowe. Pozdrawiam. Bolek G.
  9. Witam. Do Adamejl: Czy możesz mi podać namiary na tego gościa z Gliwic. Czy daje gwarancje na naprawę zwijacza? Firma Electric-cars daje gwarancje na 12miesięcy.
  10. Witam.Mam silnik 1.5dci 100kM.Zauważyłem od pewnego czasu,że silnik zaczyna konkretnie przyspieszać dopiero od 2000obrotów. Znalazłem identyczny temat na forum i chciałbym zawór egr wyczyscić. Jakim środkiem najlepiej to zrobić?? naftą, benzyną ekstracyjną , rozpuszczalnikiem nitro ? czy może jest jakiś konkretny srodek do tego ? I jeszcze jedno pytanko. na co jeszcze zwrócić uwagę oprócz zaworu egr?? Za wszelkie porady i dorady z góry dzięki. Pozdrawiam.Bolek G
  11. Witam ponownie. Aniewa,dzięki za odpowiedz. Mam meganke2 hamulec manualny. Pod fotelem kierowcy znalazłem złącze,ale mniejsze niż 52 pinowe. Usterkę u mnie zlokalizowałem w łączniku gumowym w którym lecą kable do tylnej klapy.Wspomnę ,że mam megankę kombi,i prawie dziennie od szesciu lat klapę tylną bagaznika otwieram i od tego otwierania przewód koloru białego się przerwał właśnie w tej osłonie gumowej. Podam jeszcze wszystkim taką uwagę odnosnie podgrzewania tylnej szyby: Szyba tylna podgrzewana zostaje tylko gdy silnik pracuje i włączony jest włącznik podgrzewania. Jezeli wyłączę silnik, włączę zapłon,przycisnę włącznik podrzewania szyby,kontrolka się oswieci,ale zasilanie nie jest podawane do szyby . Myslę,że ta uwaga jest bardzo ważna,bo niejednego z nas napewno w błąd wprowadza zaswiecenie się kontrolki i niby ma informowac że jest podawane napięcie do tylnej szyby. Sprawdzałem jeszcze tą sytuację po przycisnięciu przycisku zapłon na biegu i hamulcu nożnym. (mysle że znawcy tej pozycji ją znają) Kontrolki się włączają,mozna kierownicą bez oporu kręcic,kontrolka się świeci ogrzewania szyby,ale zasilanie niedochodzi do styków tylnej szyby. Silnik jednak musi byc włączony. Pozdrawiam.
  12. Witam.Podłącze się pod temat ogrzewania tylnej szyby. Aniewa napisał:Po drodze jest też złącze 52-pinowe pod fotelem kierowcy. Mam takie pytanie.czy mogę te złacze rozpiąć bez wyłączenia akumulatora?? mam podobną sytuację.tylna szyba niegrzeje,lusterka podgrzewają się. Chce najpierw te złacze sprawdzić. Pozdrawiam.
  13. Witam.Chciałbym temat odswieżyć. Wymieniłem w tamtym roku łączniki stabilizatora kupując z firmy TEKNOROT.I po roku czasu i przejechaniu 10 000km lączniki sa do wymiany.Co to za badziewo !!! Doradzcie jakiej firmy kupić zeby dłużej wytrzymały na naszych Polskich drogach. Znalazłem na Allegro łączniki w calości metalowe od polskiego producenta . Podaje link: http://moto.allegro.pl/item1112307754_lacz..._gwarancja.html Pozdrawiam. [ Dodano: 2010-07-04, 12:54 ] Boras 2000,jakiej firmy kupiłeś ??
  14. Witam. An Turek,widze żeś znalazł stary post z 2007r który juz dawno zapomniałem. Pisałem,że kupiłem cały moduł w sklepie z częściami do francuzów,nie w ASO. Niemiałem czasu bawic się w klejenie zębatek.Szukałem jedynie w elektroniku,czy czasem np. z magnetowidu jakiegos niepodejdzie zebatka.Niestety nic nie podeszło,dlatego trzeba bylo kupić nowy modul.Od tego czasu mam narazie spokój .Pozdrawiam.
  15. Witam.U mnie była ta sama sytuacja.Autko jeszcze na gwarancji było,więc podjechałem do ASO i wymienili cały moduł elektroniczny( UCH chyba.) Wydaje mi się że jest na to sposób. Tylko nasuwa mi się pytanie.Jak samemu wyjmiesz UCH (załużmy), to czy nie trzeba pózniej komputera podłączać i ponownie przyuczać ten moduł do całego systemu. Pamiętam ,że w ASO wymieniali na nowy i pózniej przyuczali itd. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!