Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jurant22

Nowy użytkownik
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane1 CLASSIK 2000r Lift
  • Silnik
    1.4 16v
  • Przebieg (tys.km)
    231000

Ostatnie wizyty

596 wyświetleń profilu
  1. Teraz jest pytanie co się lepiej opłaca kupić te drążki koszt jednego 175zł + wymiana 200zł ,czy wymienić całą belkę po regeneracji piaskowanie i wymiana tulei ,łożysk ,drążków .Koszt w inter -carsie przy zdaniu starej 800zł + wymiana 250zł,dają gwarancje 2lata.
  2. Witam pożyczyłem koledze samochodu bo nie ma haku przy swoim ,przyprowadził mi wieczorem nawet nie patrzyłem ,dopiero rano patrzę a tu tył siedzi jak u tych portorików co jeżdzą w stanach . Co z tym zrobić teraz może mi coś podpowiesz?.
  3. Witam mam pytanie jakie są objawy jak się tylna belka zepsuje?.
  4. jeżeli to jest silnik taki jak podany na profilu to u ciebie występuje normalna uszczelka kartonowa,lub z azbestowo-metalowych włókien,mechanik moim zdaniem powinien założyć nową nie jest to wielki wydatek około 30zł,ale jedni smarują i jest dobrze inni nie smarują i też im dobrze...... co kto lubi , każda metoda ma swoje racje, pozostaje kwestia kto które uzna za ważniejsze. . W mojej megance jest trochę inny silnik 1.4 16V nie występuje normalna uszczelka.
  5. Silikonu nie dałem dużo bardzo mało, przy dokręceniu śrub pokrywy ile byś nie dał zawsze wyjdzie trochę na zewnątrz .Wałki po odkręceniu pokrywy praktycznie się nie unoszą jeden tylko uniósł się do góry tylko może 1cm .Bardziej trzeba uważać przy zakładaniu pokrywy żeby nie podwinąć uszczelniaczy wałków żeby się nie przesunęły w bok. Mechanik twierdzi, że ten silikon, który został wyciśnięty od środka pokrywy zaworów kiedyś się zerwie i wszystko poleci do głowicy a wtedy wiadomo co się stanie. Dodano: 29 mar 2015 - 09:28 Widzę, że trzeba chyba zamknąć temat żaden znawca tematu się nie chce wypowiedzieć, a szkoda dosyć poważne zagadnienie. Dodano: 01 kwi 2015 - 11:57 Witam ponownie wczoraj byłem w autoryzowanym servisie renault Pasikowski w Płocku mam informacje jednoznaczne nie daje się żadnego silikonu jest specjalny uszczelniacz do złączy sztywnych sprzedają to w serwisie lub można kupić loctite 518.
  6. W tym silniku chyba nie występuje uszczelka,uszczelnienie jest płynne .
  7. Witam tydzień temu odkręciłem pokrywę zaworów ładnie wyczyściłem dałem silikon do uszczelniania na wysokie temperatury i nie cieknie .Pojechałem dzisiaj do mechanika od renówek na wymianę rozrządu jak zobaczył silikon dookoła pokrywy to mnie wyśmiał i zapytał kto tak robi . Powiedział że jak silikon się dostanie do głowicy to mam po głowicy .Może ktoś się wypowie na ten temat co o tym myśli czy facet ściemnia żeby zarobić dodatkowe pieniądze czy ma rację .Na forum nic nie piszą otym każdy daje silikon.
  8. Dzięki kolego bardzo fajna instrukcja napraw, szukam coś takiego jeszcze do mazdy 323F 1.5 16V BA 1998r.
  9. Połączono. Witam mam problem z wybraniem rozrządu jest tego na allegro bardzo dużo,jakiej marki proponujecie może ktoś podpowie mi znalazłem kilka dobrych ofert na allegro co myślicie o tym linki aukcji poniżej.Jeszcze jedno pytanie mam wiem że jest podana na forum instrukcja wymiany rozrządu ktoś już opisywał o tym silnik 1.4 1.6 16V nie mogę jej odszukać. http://allegro.pl/rozrzad-pompa-1-4-16v-1-6-16v-megane-scenic-oryg-i5113793026.html http://allegro.pl/rozrzad-pompa-renault-megane-laguna-1-4-1-6-16v-i5037391974.html
  10. Jadę jutro do mechanika niech go podepnie pod kompa bo ja już straciłem kupę nerwów i czasu, zobaczymy co wykaże komputer. Dodano: 03 mar 2015 - 18:47 Witam ponownie kolegów jeszcze nie byłem u mechanika, ale dzisiaj coś mi tak przyszło na myśl żeby sprawdzić ładowanie okazuje się że na wolnych obrotach 750 obr/min ładowanie 12,3V, przy wyższych obrotach 2000obr/min ładowanie 14,3V. Chyba problem jest rozwiązany elektronika sterowania silnikiem głupieje przy niskim prądzie i dlatego nie otwiera się przepustnica takie jest moje zdanie, wymontuje alternator i dam do regeneracji i zobaczę czy problem ustąpił jeżeli tak to napiszę o tym na forum. Dodano: 11 mar 2015 - 18:10 Alternator dzisiaj zamontowałem po naprawie, auto chodzi bardzo dobrze nie gaśnie problem rozwiązany.
  11. Cewki sprawdzone działają dobrze, spryskałem wszystkie wtyczki czujników kontaktem, odłączyłem akumulator na całą noc nic nie pomogło tak jak było tak jest. Może to padł ten czujnik temperatury zasysanego powietrza na kolektorze ssącym?
  12. Witam ponownie jeżeli chodzi kontrolki wszystko jest w porządku, żadna się nie zapala z tym dławieniem, to tak jakby nie paliły na wszystkie gary, tak to wygląda. Czasami jest tak, że się dławi, już prawie gaśnie i w ostatniej chwili wkręca się na obroty (500obr/min) i pracuje normalnie przez około 2-5minut i znowu to samo gaśnie, a przeważnie gaśnie całkiem i po ponownym przekręceniu kluczyka pali na dyg. Gdzieś ktoś pisał na forum, że to są objawy przepustnicy, też wyczytałem, że silnik w ten sposób wchodzi w tryb awaryjny. Dodam jeszcze co zauważyłem dzisiaj, że samochód jadąc nie ma tego problemu. Myślę, że coś tu się dzieje z temperaturą silnika. Silnik jest schładzany powietrzem i dlatego nie gaśnie. Te cewki można sprawdzić jakimś sposobem domowym?
  13. Witam! Mam problem z moją meganką otóż chodzi o to, że po całkowitym rozgrzaniu się silnika pracuje tak jakby się dławił i ostatecznie gaśnie po ponownym odpaleniu silnik pracuje normalnie 2-3minuty i znowu się dławi i gaśnie. Dodam że został wymieniony czujnik położenia wału i wymieniony filtr paliwa. Na zimnym silniku auto pracuje bez zastrzeżeń, ma dobry zryw, przyspiesza bez zastrzeżeń wszystko jest ok dopiero jak się dobrze rozgrzeje zaczynają się problemy. Renault megane classik 1.4 .16V Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
  14. Witam ponownie długo nie pisałem ,ale dzisiaj postanowiłem napisać o tym nieszczęsnym ABS ,Wiec w pierwszych dniach jak się zrobiło ciepło to problem z ABS się skończył wszystko działa jak powinno najdziwniejsze jest to że nic wcześniej nie robiłem z tym ABS poprostu zrobiło się cieplej i problem się skończył. Regulamin pkt. 5.7 -Prezes
  15. Witam też właśnie zauważyłem że jak jest zimno to raz działa raz nie pewnie zawilgotniała ta wtyczka od pompy ABS tak jak pisze Przemo ,ale nie mogę jej ściągnąć dałbym sobie już spokój z tym ABS-em ,ale przyzwyczaiłem się do tej wygody
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!